جنگ تن به تن دختر نوجوان با خرس وحشی برای نجات سگ هایش + ویدئو

جنگ تن به تن دختر نوجوان با خرس وحشی برای نجات سگ هایش + ویدئو

یک دختر ۱۷ ساله ی آمریکایی که به خاطر نجات جان سگ هایش یک خرس قهوه ای را از حیاط خانه شان بیرون کرده، می گوید آن لحظه با خودش فکر کرد باید قبل از آنکه اتفاق وحشتناکی رخ دهد دست به کار شود.

هیلی مورینیکو وقتی به بیرون خانه شان در ایالت کالیفرنیای آمریکا دوید تا جلوی یک خرس مادر درآید که با دو توله اش بود و در دفاع از آن ها سعی کرد به یکی از سگ های او حمله کند، طبق غریزه عمل کرد. ویدئوی این اتفاق توسط دوربین مداربسته خانه ی آن ها ضبط شده است.

هیلی می گوید: «با خودم گفتم خدای من، یک خرس آنجا است و دارد سگم را می گیرد. دارد از زمین بلندش می کند و اگر کاری نکنم، خدا می داند چه اتفاقی ممکن است برایش بیافتد.»

ویدئو خرس ها را نشان می دهد که بر بالای یک دیوار کوتاه آجری ظاهر می شوند و در حال نزدیک شدن به درخت میوه ای که در حیاط خانه قرار دارد هستند که چهار سگ به طرف آن ها می دوند و به شدت پارس می کنند.

خرس یکی از سگ ها را می زند. در حالی که هنوز بالای دیوار ایستاده دستش با بینی سگ برخورد پیدا می کند.

هیلی درباره ی سگ خود می گوید: «همان سگمان است که با آن همه جا می رویم. تحمل نداشتم از دستش بدهم یا اتفاقی برایش بیافتد.»

هیلی در ویدئو به سرعت می دود و خرس مادر را از روی دیوار محکم هول می دهد تا از سگ شان ولنتینا مراقبت کند. او سپس سگ را در آغوش می گیرد و به سرعت از دیدرس دوربین خارج می شود.

مادر این دختر نوجوان، سیتلالی مورینیکو، ویدئوی دوربین های مدار بسته را در فیسبوکش  منتشر کرد و در شرح آن نوشت: «بچه ی من هیلی مورینیکو جان سگ را با قدرتی فوق بشری نجات داد. برای خودم یکی از ترسناک ترین لحظات زندگی ام بود.»

هیلی در ویدئویی در حساب تیک تاک خود توضیح داد که این آزمون سخت با شنیدن صدای پارس سگ هایش در حیاط خانه، قبل از حمله ی خرس به ولنتینا شروع شده بود.

او در این ویدئو گفت: «به خاطر همین به طرف خرس رفتم و در چشمهایش زل زدم و اولین چیزی که به ذهنم رسید این بود که هولش دهم. با خودم گفتم “باید یک خرس را هول بدهی ، یکی از شکارچی های رأس هرم غذایی را”. و راستش را بخواهید فکر نمی کنم آنقدرها محکم هولش داده باشم. فقط آنقدری هولش دادم که تعادلش را از دست دهد. اینطوری شد که سگم از دستش رها شد و من هم از آنجا فرار کردم.»

او همچنین در این ویدئو گفت که با تنها یک رگ به رگ شدگی انگشت اشاره ی دست راست و یک آسیب دیدگی جزئی زانو، از این آزمون سخت بیرون آمده بود. مادر هیلی خدا را شاکر است که این تنها اتفاقی است که برای دخترش افتاده است.

او می گوید: «دیشب از فکر همه ی اتفاقات وحشتناکی که می توانست برایش بیافتد خوابم نبرد. خوشبختانه هیچ اتفاقی نیافتاد.»

این حیوان یک خرس سیاه شناسایی شده (بعضی از آن ها به رنگ قهوه ای هستند) و مواجهه ی انسان ها با خرس در کالیفرنیا اتفاق نادری محسوب می شود. با این حال، خرس ها گاهی زیستگاه خود در کوهپایه ها را ترک می کنند تا گشتی بزنند و دنبال غذا بگردند، به خصوص وقت هایی که مردم زباله های خود را بیرون می گذارند. کارشناسان مقابله با هیچ نوع خرسی را توصیه نمی کنند.

منبع: today
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود