جو خواب آلود ؛ خوابیدن جو بایدن در جریان نشست خبری با نفتالی بنت + ویدیو

جو خواب آلود ؛ خوابیدن جو بایدن در جریان نشست خبری با نفتالی بنت + ویدیو

جو بایدن رییس جمهور ایالات متحده که از دیرباز بحث های زیادی در مورد شرایط نامناسب جسمانی او وجود داشت، یکبار دیگر در نشست اخیر خود با نفتالی بنت نشان داد به هیچ عنوان در شرایط مناسبی برای ریاست جمهوری قرار ندارد. دونالد ترامپ در جریان رقابت های انتخاباتی به عدم کفایت جو بایدن به خاطر مشکلات جسمانی و سن بالا اشاره کرده و حتی به او لقب Sleepy Joe  به معنای «جو خواب آلود» داده بود. در نشست روز گذشته جو بایدن با نفتالی بنت، نخست وزیر اسراییل در کاخ سفید نیز در حالی که بنت در حال صحبت کردن در مورد اتحاد دو کشور رو به بایدن است، رییس جمهور ایالات متحده چشم هایش را بسته، سرش را پایین انداخته و ظاهراً به خواب فرو رفته است.

در جریان نشست خبری جو بایدن با نفتالی بنت نخست وزیر اسراییل ، رییس جمهور ایالات متحده به وضوح به خواب می رود

مارجری تیلور گرین، از اعضای جمهوری خواه کنگره در واکنش به ویدیو خوابیدن جو بایدن در نشست با نفتالی بنت که بسیار نیز خبرساز شده است، می گوید: «هر چه زودتر او را از کار برکنار کنید.به همین خاطر است که به او جو خواب آلود می گویند، کسی که در واقع در جریان دیدارش با نخست وزیر اسراییل خوابیده است. بایدن باید به خاطر کشورمان برای همیشه کناره گیری کند». وی در ادامه توییت خود در این باره گفته است: «کشور ما در خطر است در حالی که توسط مردی کنترل می شود که نمی تواند در جریان نشست با نخست وزیر اسراییل بیدار بماند. ما تاکنون بارها تصمیمات او در مقام فرمانده کل قوا را دیده ایم! ۱۳ کشته و ارتشمان روحیه اش را از دست داده است. بایدن را استیضاح کنید». در جریان این دیدار، نفتالی بنت رو به جو بایدن در حال صبحت کردن است که ظاهراً متوجه خوابیدن او شده و سپس ادامه صحبت هایش را رو به خبرنگاران و حاضران انجام می دهد.

در جریان نشست خبری جو بایدن با نفتالی بنت نخست وزیر اسراییل ، رییس جمهور ایالات متحده به وضوح به خواب می رود

پس از پایان صحبت هایش است که رو به بایدن او را آقای رییس جمهور خطاب قرار می دهد و آنگاه است که بایدن دست هایش را تکان می دهد و چشم هایش را باز می کند. در حالی که تنها حدود ۸ ماه از ریاست جمهوری بایدن می گذرد، شواهد بسیاری از وضعیت نامناسب جسمی و ذهنی او برای ریاست جمهوری برترین قدرت نظامی و اقتصادی جهان وجود دارد. او بارها در هنگام صحبت کردن دچار اشتباه و فراموشی می شود و حرکات و تصمیم گیری هایش یکی پس از دیگری نامناسب بودن او برای این پست را نشان می دهند.

در جریان نشست خبری جو بایدن با نفتالی بنت نخست وزیر اسراییل ، رییس جمهور ایالات متحده به وضوح به خواب می رود

از این رو سیاستمداران جمهوری خواه از کامالا هریس و اعضای کابینه خواسته اند با استفاده از متمم ۲۵ قانون اساسی ایالات متحده، روند خلع جو بایدن از مقام ریاست جمهوری را آغاز کنند با استناد به وضعیت شناختی بایدن که روز به روز رو به وخامت پیش می رود. برخی دیگر نیز خواستار کناره گیری جو بایدن و مقامات ارشد دولت وی به خاطر فاجعه عقب نشینی از افغانستان شده اند. به نظر می رسد روزهای بسیار سخت تری در انتظار جو بایدن و دولت او خواهد بود و بعید به نظر می رسد با این شرایط، وی بتواند دوره چهار ساله ریاست جمهوری خود را به پایان برساند.

بیشتر بخوانید: آیا جو بایدن دوران ریاست جمهوری خود را به پایان می رساند؟

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود