بیوگرافی امینه گولشه ؛ همسر مسعود اوزیل بازیکن اسبق تیم آرسنال

بیوگرافی امینه گولشه ؛ همسر مسعود اوزیل بازیکن اسبق تیم آرسنال

امینه گولشه همسر مسعود اوزیل را می شناسید؟ امینه گولشه ، ملکه زیبایی سال ۲۰۱۴ و بازیگر سوئدی تباری مقیم ترکیه همسر فوتبالیست ترک مسعود اوزیل است که در تیم فنرباغچه بازی می‌کند.

امینه گولشه در چند سریال ترک حضور داشته و در سال ۲۰۱۴ توانسته به عنوان ملکه زیبایی معرفی شود و به شهرت بالایی دست یابد. در این مطلب روزیاتو، با امینه گولشه، همسر مسعود اوزیل، بیشتر آشنا خواهید شد.

بیوگرافی امینه گولشه

امینه گولشه در ۳۰ آپریل ۱۹۹۳ در شهر گوتنبرگ سوئد متولد و در همانجا بزرگ شده است. مادر امینه اهل شهر ازمیر ترکیه و پدرش نیز یک مرد ترکمن عراقی، اهل شهر کرکوک عراق است. امینه یک برادر بزرگتر به نام شاهان گولشه دارد.

ورود به حرفه بازیگری

امینه بعد از فارغ التحصیلی از دبیرستان گوتنبرگ در سال ۲۰۱۲، برای دنبال کردن هدف خود و ورود به صنعت مدلینگ و بازیگری راهی کشور ترکیه شد و در سال ۲۰۱۴ در نقش خود واقعی اش در سریال ترکی و پرطرفدار جزر و مد (Medcezir) به عنوان بازیگر مهمان بازی کرد. امینه پس از آن نیز در فیلم سینمایی یک داستان ترکی (Bir Türk Masalı) به ایفای نقش پرداخت.

اما شروع حرفه ای کار او به عنوان بازیگر تلویزیون در سال ۲۰۱۵ در نقش نور کوزان در سریال عاشقانه و شناخته شده “هرگز تسلیم نمی شوم” (Asla Vazgeçmem) رقم خورد و مقابل دوربین رفت. وی در این سریال که پخش آن تا سال ۲۰۱۶ نیز ادامه داشت، نقش مقابل بازیگر معروف تولگاهان ساییشمان را ایفا می کرد.

امینه در سال ۲۰۱۷ در سریال دیگری به نام “هر دو را دوست داشتم” (İkisini de Sevdim) در نقش سونا به کارگردانی جم تاباک به ایفای نقش پرداخت.

ورود به صنعت مدلینگ

امینه در سال ۲۰۱۴ وارد رقابت های دخترشایسته ترکیه شد و تاج ملکه زیبایی را از آن خود کرد. این مراسم در۲۷ ماه می سال ۲۰۱۴ در استودیوی شبکه استار تی وی در استانبول برگزار شد. او در همان سالی که در رقابت های دخترشایسته ترکیه شرکت کرد، شانس خود را در رقابت های زیبایی دختر شایسته جهان نیز محک زد اما نتوانست دربین فینالیست ها قرار بگیرد.

روابط عاشقانه امینه گولشه و ازدواج

امینه گولشه قبلا عاشق بازیگر ترک ، سرهات تئومن ، بوده اما از هم جدا شدند. وی در سال ۲۰۱۷ با فوتبالیست معروف ترکیه مسوت (مسعود) اوزیل که در تیم باشگاه فنرباغچه ترکیه بازی می کند، آشنا شد.

این زوج در ژانویه سال ۲۰۱۹ رسما نامزدی خود را اعلام کرده و در۷ام ژوئن همان سال ازدواج کردند ویکی از شاهدان عقد ازدواج آنها رئیس جمهور ترکیه، رجب طیب اردوغان بود و گولشه نام فامیلی همسرشاوزیل را نیز به ادامه فامیلی خود اضافه کرد. در ماه مارس ۲۰۲۰ نیز این زوج تولد اولین فرزندشاندختری به نام “ادا اوزیل” را اعلام کردند.

مسعود اوزیل کیست

مسعود اوزیل (به ترکی استانبولی: Mesut Özil) (زاده ۱۵ اکتبر ۱۹۸۸) بازیکن فوتبال اهل آلمان و کرد تبار که در تیم باشگاه فوتبال فنرباغچه بازی می‌کند.

مسوت اوزیل، همسر فوتبالیست گولشه در شهر گلزنکیرشن در آلمان غربی به دنیا آمده است، پدربزرگاو ترک تبار بوده که از مدت ها پیش به کشور آلمان مهاجرت کرده بود. طبق برخی گزارش ها وی ازمسلمانان معتقد است و قبل از رفتن به زمین فوتبال، چند آیه قرآن می خواند و در مصاحبه ای نیز گفته بودنماز می خواند و هم تیمی های او نیز می دانند که در طی آن مدت کوتاه، نمی توانند با او صحبت کنند.

مسعود اوزیل در باشگاه‌های اروپایی

اوزیل در جام جهانی ۲۰۱۰ جام پدیده شد. بعد از آن تیم‌های زیادی در پی جدی او بودند. بارسلونا، آرسنال و رئال مادرید مهم‌ترین تیم‌ها بودند. اوزیل با بستن قراردادی به ارزش ۱۵ میلیون یورو به رئال مادرید اسپانیا پیوست. او در اولین فصل حضورش در رئال ۲۵ پاس گل داد و از این نظر در اروپا بهترین عملکرد را داشت. او در دومین فصل حضورش شماره ۱۰ را پوشید و در تیم ژوزه مورینیو پلی میکر (play maker یا بازی ساز) اصلی شد. اوزیل در مسابقات باشگاه‌های فوتبال اسپانیا (لالیگا) نیز به عنوان یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان رئال مادرید موجبات قهرمانی این تیم را فراهم نمود.

اوزیل پس از ۳ سال حضور در رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستان ۲۰۱۳ با قراردادی ۵ ساله به ارزش ۴۲،۵ میلیون یورو به آرسنال انگلیس پیوست. در ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۳ در مقابل ساندرلند اولین بازی اش را برای توپچی‌ها انجام داد و در همان بازی اولین پاس گلش را نیز به ژیرو داد. در فصل ۲۰۱۳/۱۴ در بین نامزدهای توپ طلا قرار گرفت و در تیم منتخب یوفا هم قرار گرفت. او در سال ۲۰۱۶ با ۱۸ پاس گل بهترین پاسور لیگ شد. او در مجموع حضورش در آرسنال ۳۳ گل به ثمر رسانده‌است.

او پس از مشکلاتی که بین او و مربی اش میکل آرتتا به وجود آمد از لیست بازیکنان اصلی تیم خط خورد و سکونشین شد او همیشه از باشگاه فوتبال فنرباغچه به عنوان تیم محبوبش نام برده است و بالاخره به آرزوی قلبی خود رسید و با قراردادی ۴ ساله به فنرباغچه پیوست.

صفحه اینستاگرام امینه گولشه

 امینه گولشه در شبکه اجتماعی اینستاگرام بیش از ۲/۹ میلیون فالوور دارد و اغلب تصاویری از سلفی های خود و عکس های خانوادگی به خصوص درکنار مادر، برادر و همسرش و گاهی نیز فرزندش را به اشتراک می گذارد. برای دنبال کردن او در دنیای مجازی می‌توانید صفحه اینستاگرام او را فالو کنید.

او با چندین برند از جمله محصولات آرایشی  XTZN ، برند Deichmann و غیره قرار داد تبلیغاتی دارد.

 به شما پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید:

هانا پاک نیت ؛ نوه محمود پاک نیت و مهوش صبرکن که مدل شده است

بیوگرافی سعید معروف ؛ خلاصه ای از فعالیت های کاپیتان محبوب تیم ملی والیبال ایران

بیوگرافی نوید محمدزاده ؛ تازه داماد سینمای ایران

بیوگرافی صدف بیوتی؛ بیوتی بلاگر ساکن آمریکا با سودای جشنواره کن!

بیوگرافی جسیکا آلبا، هنرپیشه دورگه هالیوودی

بیوگرافی برک اوکتای بازیگر نقش چاتای در سریال Yasak Elma

بیوگرافی هانده ارچل ؛ بازیگر ترکیه ای فیلم سینمایی ایرانی «مست عشق»

 بیوگرافی ابرو شاهین ؛ بازیگر نقش ریان شاداوغلو در سریال تردید

بیوگرافی سرا کوتلوبی ؛ بازیگر نقش جمره در سریال استانبول ظالم

بیوگرافی فرشته حسینی، هنرپیشه افغان در ایران

بیوگرافی شِوال سام ؛ بازیگر نقش اندر در سریال سیب ممنوعه  

 

دیجیاتو
بدون نظر

ورود