بیوگرافی شِوال سام ؛ بازیگر نقش اندر در سریال سیب ممنوعه  

بیوگرافی شِوال سام ؛ بازیگر نقش اندر در سریال سیب ممنوعه  

چند ماهی است که سریال جذاب ترکی سیب ممنوعه (Yasak Elma) در شبکه های فارسی زبان پخش می‌شود. این سریال با رتبه بالایی که در میان بینندگان ترک کسب کرد، باعث شد تهیه کنندگان این سریال را به فکر ساخت فصل دوم این سریال بزند که هم اکنون در شبکه ترکی Fox پخش می شود. در میان بازیگران نقش اول این سریال، شوال سام (Şevval Sam) بازیگر محبوب ترک دیده می شود که نقش خانم اندر در سریال سیب ممنوعه را ایفا می کند.

اگر علاقه مند به سریال‌های ترکی باشید، شوال سام را، قبل از این سریال، در سریال تقاطع که از شبکه های فارسی زبان جم پخش می شد دیده اید.

یکی از دو دختر هنرمند مشهور لمن سام، شووال سام است و در حال حاضر در سریال سیب ممنوعه که از شبکه تلویزیونی FOX پخش می شود ، نقش اندر را بازی می کند. می توانید تمام جزئیاتی را که می خواهید در مورد شوال سام بدانید مثلا این که چه کسی است؟ کجا به دنیا آمده، چند سال دارد، قد و وزنش چقدر است و در چه سریال و فیلم هایی بازی کرده است را در این مطلب روزیاتو بخوانید.

تولد شوال سام

شوال سام در ۱۱ نوامبر ۱۹۷۳ در شهر استانبول  و در خانواده ای هنری به دنیا آمده است. شوال یکی از دو دختر هنرمند مشهور لمن سام است. مادر او لمان سام خواننده و ترانه سرای قدیمی ترک است و پدر او سلیم سام نیز موزیسین است. شوال یک خواهر بزرگتر به نام شهناز دارد و فاصله سنی آنها دو سال است. او وقتی ۶ ساله بوده، والدینش از یکدیگر جدا شده اند.

تحصیلات شوال سام

او مقطع ابتدایی و دبیرستان را در دبستان حسنعلی یوجل و هنرستان فنی ایسو یاپی، در رشته ترمیم بناهای ساختمانی پشت سر گذاشته است. او تحصیلات عالی خود را در دانشگاه مرمره، دانشکده هنرهای زیبا، گروه گرافیک به پایان رساند. همچنین او جز آژانس استعدادهای درخشان دانشکده فنی و حرفه ای استانبول می باشد.

شوال یکی از مشهورترین چهره ها در طبقه بالای جامعه ترکیه است و شهرت او از بازیگری اش بدست نیامده است. او همچنین به خاطر فیزیک و ظاهر خاص خود هم مورد توجه قرار دارد.

 فعالیت شوال سام در حرفه بازیگری 

اغاز بازیگری شوال با فیلم پدر فوق العاده در سال ۱۹۹۳ است. او با همین فیلم توانست نظر بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند.  بدین صورت که در سال ۱۹۹۳ وقتی ۲۰ ساله و دانشجو بود در تست بازیگری این سریال پذیرفته شد. او برای این سریال جلوی دوربین رفت که پخش این مجموعه تا سال ۱۹۹۸ او را به شهرت زیادی رساند. پس از آن در پروژه های مختلف تلویزیونی شرکت کرد. شوال در سال ۲۰۰۲ با فیلم مرغ دریایی و استانبول وارد سینما شد.

بعد از این سریال، شوال سام در چندین فیلم سینمایی به عنوان بازیگر نقش اصلی حضور داشت. علاوه بر فیلم و سریال هایی که در آن نقش آفرینی کرده بود در چندین برنامه با موضوع موسیقی در تلویزیون ترکیه حضور داشته اســت. از معروفترین کار های او می‌توان بازی در نقش یلدیز سریال تقاطع را نام برد.

شوال تا کنون بیش از ۲۰ فیلم و سریال بازی کرده است. آخرین بازی شوال سام مربوط به سریال پرطرفدار سیب ممنوعه در سال ٢۰۱٩ و ایفای نقش اندر است.

شوال سام که از در یک خانواده هنرمند رشد کرده در فیلم و سریال های زیادی نقش آفرینی کرده است. همچنین چندین آلبوم موسیقی هم دارد و فیلم تبلیغاتی هم بازی می‌کند.

فعالیت شوال سام در حرفه خوانندگی

شوال سام از کودکی علاقه زیادی به موسیقی داشت. او با تشویق مادرش در سال ۲۰۰۶ در سن ۳۳ سالگی نخستین آلبوم موسیقی خود بنام شک (sak)  را منتشر کرد. یک سال بعد از آن وی دومین آلبوم خود بنام) İstanbul’s Secrets اسرار استانبول) را در سبک هیپ هاپ عرضه نمود. این آلبوم وی نیز مانند آلبوم قبلی مورد تحسین طرفدارانش قرار گرفت.

شوال اولین آلبوم خود را در سال ٢۰۰۶ روانه بازار کرده و تا به امروز ٨ آلبوم منتشر کرده است. آخرین آلبوم شوال سام بنام Nanninom در سال ٢۰۱۶ منتشر شده است.

ورود شوال سام به حرفه مدلینگ

شوال سام از آنجایی که چهره جذاب و زیبایی دارد از همان ابتدا مورد توجه برندهای تجاری قرار گرفت. او از سن ۲۵ سالگی بصورت حرفه ای برای شرکت های تجاری به عنوان مدلینگ فعالیت نمود. این فعالیت ها هم اکنون نیز ادامه دارد. وی در بسیاری از مجلات و بیلبوردهای تبلیغاتی بصورت مستمر حضور دارد.

شوال سام Şevval Sam بازیگر و خواننده ترکی

همسر و روابط عاشقانه شوال سام

شوال در فاصله سال های ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۹ با یکی از بازیکنان افسانه ای تیم فوتبال بشیکتاش که لقب طوفان زرد را به او داده بودند ازدواج کرد و در سال ۱٩٩٧ صاحب پسری بنام تاریق امیر شد. او در زندگی خصوصی خود موفق نبود و زندگی مشترکش ۶ سال بیشتر امتداد نیافت. شوال در سال ۱٩٩٩ از متین جدا شد. تاریق امیر، تنها پسر شوال سام، هم اکنون بازیکن فوتبال است.

شوال سام Şevval Sam بازیگر و خواننده ترکی

شوال حدود ۱۱ سال است که با سارپ مادن، موزیسین ترک رابطه عاشقانه دارد. او برای اولین بار در سال ٢۰۱٩ عکسی از خود و سارپ را در اینستاگرامش منتشر کرده است.

خصوصیات ظاهری شوال سام

شوال سام اندامی زیبا و چهره اش جذابیت خاص دارد که هر کس را به خودش جذب می کند. شوال از چهره ای پر و پوستی سفید برخوردار است و با قد ۱۶۵ ، وزن ۶۰ کیلوگرم، چشمان آبی و رنگ موی قهواه ای طرفداران بی شماری دارد. او بسیار خوش چهره و خوش اندام است و به همین دلیل است که همیشه در سریال هایی که بازی می کند همیشه خوش درخشیده است. شوال به ورزش علاقه دارد و مدام ورزش می کند.

اینستاگرام شوال سام

شوال سام هنرمند سینما و تلویزیون ترکیه در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام فعالیت گسترده ای دارد. او در اینستاگرام بیش از ۱.۶ میلیون دنبال کننده دارد. شوال محبوبیت فراوانی در بین فالوورهایش دارد. به کامنت ها پاسخ می دهد و در فضای اینستاگرام فعال است. اگر تمایل دارید که زندگی شخصی او را پیگری کنید، می توانید به صفحه شخصی وی در اینستاگرام به آدرس @sevvalsam مراجعه کرده و از آخرین اتفاقات زندگی او مطلع شوید.

 شهرت شوال سام در بازیگری

بیشتر مردم شوال سام را به خاطر بازی جذابش در سریال مشهور میوه ممنوعه یا سیب ممنوعه می دانند. این بدان جهت است که این سریال محصول ترکیه ۲۰۱۸ است و بازیگران مشهوری در آن حضور دارند. شوال با بازی در نقش اندر در سریال سیب ممنوعه بیش از پیش به شهرت رسید. وی در این سریال با بازیگران دیگری چون ادا اجه، اونور تونا ، طلعت بولوت و … همکاری داشته است.

آن چه در مورد شوال سام  نمی دانید:

او به استفاده از جواهرات اعتقادی ندارد. به گفته دوستانش گیاهخوار است و سال هاست گوشت قرمز یا گوشت مرغ یا ماهی نخورده است. ورزش یوگا از بهترین تفریحات او به حساب می‌آید. تلویزیونی در خانه اش ندارد. لباس خوب می پوشد ولی هر لباسی که بخواهد می خرد حتی لباس های دسته دوم. به گفته خودش از پیر شدن نمی ترسد. او مثل مادرش به موسیقی و بازیگری علاقه دارد.

سریال های شوال سام 

۱۹۹۳  – (Super Dad (Super Baba) (as Deniz

۱۹۹۶  – (Feride (as Feride

۱۹۹۹  – Your Love Floats in Mountains (Askin Daglarda Gezer) as Kajal

۲۰۰۰  – (Seagulls and Istanbul (Martilar ve Istanbul) (as Dr. Pinar) (Movie)

۲۰۰۲  – (Gulbeyaz (as Gulbeyaz Dursunoglu

۲۰۰۲  – Karaoglan

۲۰۰۲  – (Under the Stars (Yildizlarin Altinda) (as Turkan

۲۰۰۴  – (Mr. Mujgan (Mujgan Bey) (as Mujgan / Mujdat

۲۰۰۴  – (You Have Worry if You Have a Child (Cocugun Var Derdin Var) (as Zeynep

۲۰۰۶  – (True City Stories (Yasanmis Sehir Hikayeleri) (as Ece Yildiz

۲۰۰۷  – (The Edge of Heaven (Yasamin Kiyisinda

۲۰۰۸  – (Derman (as Dr. Derman Ozersoy

۲۰۱۱  – Yalan Dunya

۲۰۱۲  – (Weird Stories (Acayip Hikayeler

۲۰۱۵  – (Black Box (Kara Kutu) (as Adalet

۲۰۱۶  – (A Bodrum Fairytale (Bodrum Masali) (as Yildiz

۲۰۱۸  – (The Smell of Money (Paranin Kokusu) (Movie

۲۰۱۸ – (Forbidden Fruit (Yasak Elma) (as Ender Argun

فیلم های شوال سام

Martılar ve İstanbul 2002

Yaşamın Kıyısında 2006

۲۰۰۹ – (Black and White (Siyah Beyaz) (as Ayten

۲۰۱۰– (Ask Your Heart (Yuregine Sor) (as Masalci

۲۰۱۵– Black Horse Memories

۲۰۱۸– (The Smell of Money (Paranin Kokusu

آلبوم های موسیقی شوال سام

۲۰۰۵  – (Opposite Corner (Ters Kose) (Vocal

۲۰۱۰  – (Two Locks of Hair: The Lost Girls of Dersim (Iki Tutam Sac: Dersim’in Kayip Kizlari) (Music

۲۰۱۶ – (A Bodrum Fairytale (Bodrum Masali) (Songs

خواندن این مطالب را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

ادا اجه ، ییلدیز سریال سیب ممنوعه ، را بیشتر بشناسید؛ از بیوگرافی تا اینستاگرام و شماره رنگ مو

بازیگر فیلم جن زیبا را بهتر بشناسید

بیوگرافی اونور تونا ؛ علیهان در سریال ترکی سیب ممنوعه

بیوگرافی سهیلا عزیزی : از شیرینی «دنیای شیرین» تا تلخی «کوچ اجباری»

سامان ارسطو ؛ هنرپیشه ای که بعد از تغییر جنسیت به دست فراموشی سپرده شد

جیسون موموآ و فرجام عشق دوران کودکی‌اش

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود