مردی که به همراه مادربزرگ ۹۵ ساله‌اش حسابی در اینستاگرام گل کرده‌ است

مردی که به همراه مادربزرگ ۹۵ ساله‌اش حسابی در اینستاگرام گل کرده‌ است

راس اسمیث و مادربزرگ ۹۵ ساله‌اش این روزها با عکس‌ها و ویدیوهایشان حسابی در اینستاگرام گل کرده‌اند. کانال یوتیوب اسمیث ۲.۴ میلیون سابسکرایبر و صفحه‌ی اینستاگرامش ۲.۵ میلیون فالوور دارد. البته اسمیث می‌گوید همه‌اش به خاطر مادربزرگش است. در Bright Side به برخی از عکس‌های اسمیث و مادربزرگش نگاهی می‌اندازیم.

راس اسمیث می‌خواست دنیا مادربزرگ «باحال» او را ببیند

راس اسمیث

اسمیث همیشه اعتقاد داشت مادربزرگش خیلی آدم باحالی است و می‌خواست تصاویری از شخصیت سرزنده‌ی او را با کل دنیا به اشتراک بگذارد. به همین خاطر تصمیم گرفت که با ضبط فیلم و گرفتن عکس لحظه‌ها را ثبت کند.

ترکیبی از برنامه‌ریزی و بداهه

راس اسمیث

بعضی وقت‌ها ویدیوهای شبکه‌های اجتماعی اسمیث، حول یک موضوع کلی و به صورت فی البداهه ضبط شده‌اند. در موارد دیگر، با دقت برایشان برنامه‌ریزی شده است. همان طور که اسمیث می‌گوید کارشان ترکیبی از این دو است چون دوست دارند فالوورهایشان را همواره سرگرم کنند. و البته در غالب عکس‌ها یک تم و لباس خاص وجود دارد.

مامان بزرگ حالا عاشق ارتباط برقرار کردن با مردم است

راس اسمیث

راس اسمیث می‌گوید که اوایل، فیلمبرداری برای مادربزرگ دشوار بوده اما خیلی سریع به آن عادت کرده و الآن به خوبی از پسش برمی‌آید. او حالا از تعامل با مردم لذت می‌برد و فرایند فیلمبرداری برایش لذت‌بخش است.

اوایل، خانواده کمی شوکه شده بود

راس اسمیث

وقتی اسمیث و مادربزرگش شروع کردند به ساختن کلیپ و گرفتن عکس، اکثر افراد خانواده شوکه شده بودند. البته به گفته‌ی اسمیث الآن دیگر برایشان عادی شده و به‌راحتی با هر کاری که این دو انجام می‌دهند، کنار می‌آیند.

درست کردن محتوا خیلی کار می‌برد

راس اسمیث

اسمیث می‌گوید شاید محتوایی که درست می‌کنند ساده به نظر برسد، اما نیازمند طی کردن فرآیند دشواری است. ساخت یک ویدیوی ۳ تا ۵ دقیقه‌ای ۱ تا ۲ هفته زمان می‌برد و کار پرخرجی هم هست. او می‌گوید در ۹ سال اخیر گاهی مجبور به انجام ۱۶ تا ۱۸ ساعت کار در روز بوده. بخش مثبت قضیه این است که مامان بزرگ فقط در بخش‌های مفرح حضور دارد.

طرفداران‌شان از محتواها لذت می‌برند

راس اسمیث

اکثر طرفداران‌شان عاشق محتوای تولیدی آن‌ها هستند و از او و مادربزرگش حمایت می‌کنند. و اسمیث معتقد است که تنها به خاطر حمایت هواداران‌شان تا این اندازه محبوب شده‌اند. گاهی طرفداران به آن‌ها سر می‌زنند و با هم اوقات خوشی را سپری می‌کنند. اگرچه مغز متفکر ویدیوها خود اسمیث است، این مادربزرگ است که حسابی در اینترنت محبوب شده.

راس اسمیث

از وودی و باز «داستان اسباب بازی» گرفته تا راسل و آقای فردریکسن انیمیشن «بالا» تا حتی جک و رز «تایتانیک»، اسمیث و مادربزرگش روز به روز عکس‌ها و کلیپ‌های بهتر و جسورانه‌تری خلق می‌کنند. با وجود این که مادربزرگ اسمیث ۹۵ سالش است، همچنان پر از شور و اشتیاق است و توقف‌ناپذیر…

بیشتر بخوانید:

برای اولین بار در دنیا؛ فروش عشق دیجیتال به قیمت ۲۵۰ هزار دلار توسط اینفلوئنسر اینستاگرامی

منبع: Bright Side
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود