دونالد ترامپ مسابقه بوکس امشب ایواندر هالیفیلد و ویتور بلفورت را گزارش می کند

دونالد ترامپ مسابقه بوکس امشب ایواندر هالیفیلد و ویتور بلفورت را گزارش می کند

دونالد ترامپ از دیرباز دوست داشت خود را در مقام یک کارشناس بوکس ببیند. در دهه ۹۰ میلادی بود که در کازینو خود در آتلانتیک سیتی مسابقه ای بین مایک تایسون و مایکل اسپینکس ترتیب داد، مسابقه ای که یکی از به یادماندنی ترین مبارزات تایسون بوده و او توانست در عرض تنها ۹۱ ثانیه حریف خود را ناک اوت کند. به عنوان چهل و پنجمین رییس جمهور ایالات متحده، ترامپ جک جانسون قهرمان سابق سنگین وزن بوکس را در مراسمی در حضور لنوکس لوییس، دیونتای وایلدر و سیلوستر استالونه عفو کرد، پس از آنکه وی به قاچاق انسان متهم شده بود. ترامپ همچنین مدعی شده بود که در جریان رویارویی ایواندر هالیفیلد با مایک تایسون در سال ۱۹۹۶ روی پیروزی هالیفیلد شرط بسته و از این طریق توانسته بود ۲۰ میلیون دلار ببرد هر چند هیچ منبعی تاکنون این ادعا را تایید نکرده است.

امشب قرار است دونالد ترامپ رییس جمهور سابق ایالات متحده، مسابقه بین هالیفیلد 58 ساله و ویتور بلفورت 44 ساله را گزارش خواهد کرد.

امشب قرار است دونالد ترامپ رییس جمهور سابق ایالات متحده، مسابقه بین هالیفیلد 58 ساله و ویتور بلفورت 44 ساله را گزارش خواهد کرد.

اکنون قرار است این اتفاق تکرار شود در حالی که امشب مصادف با یازده سپتامبر، رییس جمهور سابق به عنوان کارشناس و گزارشگر مهمان، مسابقه بین هالیفیلد ۵۸ ساله و ویتور بلفورت ۴۴ ساله که به ترتیب قهرمان سنگین وزن بوکس سابق جهان و قهرمان سابق دنیای یو اف سی هستند را گزارش خواهد کرد. این مسابقه امشب در هارد راک هالیوود در فلوریدا برگزار شده و ترامپ در تمام طول این مسابقه و مسابقه های دیگری که بین اندرسون سیلوا و تیتو اورتیز و همچنین دیوید هیز و جو فورنیز برگزار خواهد شد حضور داشته و پسرش دونالد ترامپ جونیور نیز به او خواهد پیوست. البته ترامپ مجری و گزارشگر اصلی این مسابقه نخواهد بود و جیم لمپلی در کنار شان پوتر قهرمان سابق دنیای بوکس گزارش این مسابقه را بر عهده دارند.

دونالد ترامپ در صحبت هایی که امروز در این باره داشت گفته است: «من مبارزان بزرگ و مبارزه های بزرگ را دوست دارم. ممنتظرم که این دو را شب شنبه ببینم و در کنار رینگ نظراتم را بیان کنم. این اتفاق ویژه را از دست ندهید». هالیفیلد ۵۸ ساله هنوز هم شرایط جسمانی خوبی برای مبارزه دارد زیرا وی تا سال ۲۰۱۱ به صورت حرفه ای مبارزه می کرده است. در جریان نشست خبری این مسابقه، ترامپ گفته بود که دوست دارد با جو بایدن در رینگ روبرو شده و به احتمال فراوان بایدن در همان ثانیه های اول ناک اوت خواهد شد.

منبع: deadline
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود