لباس‌های عجیب و غریب سلبریتی‌ها در مراسم فرش قرمز مت گالا

لباس‌های عجیب و غریب سلبریتی‌ها در مراسم فرش قرمز مت گالا

مت گالا، ضیافتی برای جمع‌آوری کمک‌های مالی برای انستیتو طراحی لباس است که به طور سالانه در موزه‌ی هنر متروپولیتن نیویورک برگزار می‌شود. این مراسم که یکی از رویدادهای مهم در حوزه‌ی مُد است، اولین بار در سال ۱۹۴۸ و با هدف جمع‌آوری و حفظ لباس‌های تاریخی انستیتو برگزار شد. عواید حاصل از این مراسم به انستیتو لباس و مد تعلق می‌گیرد.

مت گالا هر سال در اولین دوشنبه‌ی ماه مه برگزار می‌شود. اغلب حدود ۶۰۰ نفر در مراسم شرکت می‌کنند. مهمانان این جشن خیریه اغلب سلبریتی‌هایی هستند که توسط سردبیر مجله‌ی Vogue انتخاب می‌شوند. تا شب قبل از مراسم فهرست مهمان‌های مدعو فاش نمی‌شود. این مراسم هر سال موضوعی دارد و انتظار می‌رود که مهمانان حاضر لباس‌هایی مرتبط با تم تعیین شده را بپوشند. این تم ۶ ماه قبل از روز مراسم از طرف انستیتو اطلاع‌رسانی می‌شود.

مت گالا
مت گالا ۲۰۲۱

به گزارش دیلی میل، حالا و پس از ۲ سال مت گالا دوباره به نیویورک بازگشته و دوشنبه شب میزبان لباس‌هایی آنقدر اغراق‌شده بود که می‌شد آن را با مراسم هالووین اشتباه گرفت! امسال تنها ۴۰۰ نفر در مراسم حضور داشتند و محدودیت‌های کرونایی که باعث لغو مراسم پارسال شده بود، مراسم امسال را نیز به تعویق انداخت. از حضار خواسته شده بود که به جز هنگام خوردن غذا در محیطهای سرپوشیده از ماسک استفاده کنند.

برخی از لباس‌هایی که حضار به تن داشتند آن قدر بد بودند که تمسخر کاربران را در فضای مجازی به دنبال داشتند. در ادامه به برخی از این لباس‌ها نگاهی می‌اندازیم:

نائومی اوزاکا، تنیس‌باز حرفه‌ای که در ماه‌های اخیر چالش‌های مختلفی را از سر گذرانده و با حذف زودهنگام در المپیک ۲۰۲۰ توکیو و بازی‌های اوپن امریکا وضع روحی خوبی ندارد، در اولین حضور خود در مت گالا بخشی از موهای خود را به شکل یک پرِتزل و کناره‌های آن را به شکل بادبزن درآورده بود.

مت گالا
لباس نائومی اوزاکا، تنیسور ۲۳ ساله با آن آستین‌های ژولیده‌ی عظیم، یکی از بدترین لباس‌ها بود.

میزی ویلیامز، بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» با لباس مشکی و مدل موی عجیبش هیبتی هولناک پیدا کرده بود. این بازیگر ۲۴ ساله، ابروهای تیره‌اش را بلیچ کرده و از آرایش سبزرنگ برای چشم‌هایش استفاده کرده بود.

مت گالا
لباس و مدل موی عجیب میزی ویلیامز

ناتالیا، دختر کوبی برایانت، بسکتبالیست حرفه‌ای بازنشسته، در نخستین حضور خود در مت گالا، لباس پر زرق و برق عجیبی به تن داشت که او را شبیه یک توپ دیسکو کرده بود. لباس این مدل ۱۸ ساله چنان پُفی داشت که اندام قلمی‌اش را مثل یک باتلاق در خود فرو برده بود و جوری به نظر می‌رسید که انگار یک بادکنک بزرگ زیر دامنش جا داده.

مت گالا
لباس ناتالیا برایانت او را به یک گلابی شبیه کرده بود.

کیم کارداشیان در بحث پوشیدن ماسک کمی اغراق کرده و صورتش را کاملا با پارچه‌ای سیاه پوشانده بود جوری که هیبتی ترسناک پیدا کرده بود. این سلبریتی ۴۰ ساله گویی شخصیتی از یک فیلم ترسناک بود.

مت گالا
لباس کارداشیان یکی از لباس‌هایی بود که بیشتر تمسخر را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت. کاربران او را با «دمنتور»های هری پاتر مقایسه کرده بودند.

مت گالا

مت گالا

امسال به نظر می‌رسید پوشش‌های صورت در مراسم فرش قرمز مت گالا بدجوری مُد شده بود. اریکا بادو، خواننده و بازیگر امریکایی هم این طوری با این اکسسوری عجیب تخم مرغ‌شکل صورتش را پوشانده بود.

مت گالا
پوشش صورت اریکا بادو حسابی توی ذوق می‌زد.

ایوان ماک، مدل و بازیگر سریال Gossip Girl هم بدین شکل صورتش را با ماسکی ترسناک پوشانده بود.

مت گالا
ایوان ماک، مدل، بازیگر و اسکیت باز حرفه‌ای، ماسکی وحشتناک به صورت زده بود.

ریحانای ۳۳ ساله و ایسپ راکی، خواننده‌ی رپ ۳۲ ساله هم با این لباس‌های عجیب و غریب در مراسم حضور پیدا کردند.

مت گالا
ریحانای ۳۳ ساله و ایسپ راکی، رپر ۳۲ ساله که انگار لحاف چهل تکه به خودش پیچیده بود.

لباس جوردن راث، تهیه‌کننده‌ی ۴۵ ساله‌ی تئاتر و مالک اصلی سالن‌های تئاتر جوجمسین در نیویورک آن قدر طرح مختلف در خودش داشت که حتی نگاه به آن هم باعث درد گرفتن چشم مخاطب می‌شد.

مت گالا
فقط نگاه به لباس جوردن راث باعث درد گرفتن چشم‌ها می‌شد.

لباس ووپی گلدبرگ، بازیگر ۶۵ ساله با آن دستکش‌ها کاملاً شبیه شخصیت‌های کارتونی شده بود.

مت گالا
لباس بنفش ووپی گلدبرگ، بازیگر و کمدین امریکایی او را شبیه شخصیت‌های کارتونی کرده بود.

بیشتر بخوانید:

نینجای سیاه در سریال گودال کیست ؟ هویت مرد سیاهپوش در مراسم گالا فاش شد !

منبع: Dailymail
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • رسا شهریور ۲۳, ۱۴۰۰

    خداییش روحیمون عوض شد. اینها لابد خودشون میدونند چقدر مضحک هستند. فلسفه این مسخره بازی رو نمی فهمم. راههای خیلی بهتری برای پول جمع کردن و تبلیغات هست.

  • exol مهر ۱۴, ۱۴۰۰

    چرا رزی رو نزاشتین