لیندا اوانجلیستا سوپر مدل مشهور به خاطر عمل جراحی ناموفق از شرکت زلتیک شکایت کرد

لیندا اوانجلیستا سوپر مدل مشهور به خاطر عمل جراحی ناموفق از شرکت زلتیک شکایت کرد

لیندا اوانجلیستا، سوپر مدل مشهور کانادایی، به خاطر یک جراحی زیبایی که به گفته خودش بدنش را برای همیشه از شکل انداخته و گوشه نشین کرده است از شرکت زلتیک (Zeltiq) شکایت و تقاضای دریافت غرامت ۵۰ میلیون دلاری کرده است.

به گزارش CNN، این مدل کانادایی که یکی از بنام ترین چهره های سکو و مجله های مُد در دهه ی ۱۹۹۰ بود، در قالب پستی اینستاگرامی گفت که ۵ سال پیش برای کاهش چربی تحت درمان قرار گرفته است.

لیندا اوانجلیستا

«به آن دسته از فالوورهایم که شاید با خودشان فکر کرده باشند که در حالی که همتایان من در حرفه ی خود روز به روز در حال رشد هستند، چرا من دیگر کار نمی کنم، باید بگویم که دلیلش عمل جراحی «کول اسکالپتینگ» شرکت زلتیک است که دقیقا چیزی خلاف آنچه وعده داده بود انجام داده و من را از شکل انداخته است.»

وی گفته است که پس از طی فرایند عمل، مبتلا به عارضه ی جانبیِ نادری به نام «هیپرپلازی چربی پارادوکسیکال» (PAH) شده که در اثر آن سلول های چربی در محل درمان به جای کوچک تر شدن بزرگ تر می شوند.

لیندا اوانجلیستا

«این عارضه نه تنها معاش من را نابود کرده بلکه باعث شده دچار اندوه، افسردگی و تنفر از خود بشوم. و مرا تبدیل به فردی گوشه گیر و منزوی کرده.» لیندا اوانجلیستا در روز سه شنبه در دادگاه فدرالی در نیویورک شکایت خود را مبنی بر تبلیغات گمراه کننده و عدم هشدار درباره عوارض جانبی بالقوه علیه شرکت زلتیک تنظیم کرد.

بنابر این دعوی قانونی، اوانجلیستا بین سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ برای کاهش چربی در ناحیه ران، شکم، کمر، پهلو و چانه تحت چندین عمل جراحی قرار گرفته و جراحی اصلاحی برای رفع عارضه PAH موثر واقع نشده است.

لیندا اوانجلیستا

وی به سبب از دست دادن درآمد و تلاطم های روحی روانی ناشی از مشکل پیش آمده، درخواست غرامت ۵۰ میلیون دلاری داشته و عنوان کرده است که حالا دیگر او به عنوان مدل نمی تواند فعالیتی داشته باشد و از سال ۲۰۱۶ به این سو پولی از مدلینگ به دست نیاورده است.

بیشتر بخوانید:

کناره‌گیری حلیمه عدن ، مدل باحجاب معروف، از نمایش‌های مد و فشن به خاطر باورهای دینی

مدل هایی که ثابت کردند دیگر استانداردی برای زیبایی وجود ندارد

منبع: CNN
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود