سانسور الناز حبیبی در برنامه پیشگو و انتقاد تند امین تارخ

سانسور الناز حبیبی در برنامه پیشگو و انتقاد تند امین تارخ

دو شب پیش الناز حبیبی بازیگر جوان کشورمان میهمان برنامه پیشگو با اجرای پژمان جمشیدی بود و این برنامه با حواشی بسیاری همراه شد. در خلال برنامه بینندگان متوجه شدند که تصویر نمای نزدیک از خانم حبیبی پخش نمی شود و در مقابل عمده تمرکز فیلمبردار روی پژمان جمشیدی است.

در تمام بخش ابتدایی گفتگوی حبیبی با مجری، مخاطب نمیتوانست صورت مهمان را واضح ببیند و در تمام مدت مهمان رو به مجری و پشت به مخاطب بود و این روند تا پایان بخش دوم برنامه ادامه داشت. انتهای برنامه تنها زمانی بود که می شد حضور مهمان را به درستی و به صورت واضح در تصویر مشاهده کرد که آن هم موقع خداحافظی و تنها چند دقیقه بود.

سانسور تصویر الناز حبیبی در برنامه پیشگو با انتقادات تندی از سوی امین تارخ نیز همراه شد و این هنرپیشه پرسابقه که تربیت و آموزش بسیاری از بازیگران جوان از جمله ریحانه پارسا را بر عهده داشته در این باره نوشت: حداقل اسم مهمان را می نوشتید چرا که چهره ایشان را مطلقا ندیدیم و چنانچه مجری نامشان را ذکر نمی‌کرد، نمی‌دانستیم با کدام هنرمند روبرو هستیم!

آخر چه لذتی دارد سانسوری که سازندگان برنامه را وادار کند نمای نزدیک از آن مجری و نمای دور از آن‌ میهمان باشد، تنها به دلیل زن بودن؟؟؟

خاصه برای بانویی که بسیار بی حاشیه است. می‌ توان گفت از سیما به صدا رسیدید، فقط!!!»

الناز حبیبی متولد ۲۱ مردادماه سال ۱۳۶۷ در تهران است و در دانشگاه در رشته تدوین و کارگردانی تحصیل کرده است. این هنرپیشه پیشتر در مصاحبه هایی اعلام کرد که اغلب اعضای خانواده اش در سوئد زندگی می کنند اما او ترجیح داده که به خاطر علاقه اش به حرفه بازیگری در ایران بماند. خانم حبیبی تاکنون در سه فیلم کیانوش عیاری بازی کرده و سابقه حضور در فیلم های باران های موسمی، دشمن زن و رمانتیسم عماد و توبا را در کارنامه اش دارد. خانم حبیبی همچنین در سریال های دردسرهای عظیم یک و دو و دودکش یک نیز ایفای نقش کرده است.

امین تارخ نیز هنرپیشه پیشکسوت و صاحب سبک کشورمان است که بسیاری از هنرپیشه های مطرح کشورمان از جمله ترانه علیدوستی و ریحانه پارسا در کلاس های بازیگری او آموزش دیده اند.

 

بیشتر بخوانید:

خصوصی های الناز حبیبی هنرپیشه نقش شیوا در سریال دوپینگ

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود