زندگی عجیب و پر فراز و نشیب زن ریش دار

زندگی عجیب و پر فراز و نشیب زن ریش دار

در سراسر زندگی ویوین ویلر، معروف به زن ریش دار، مردم به او زل زده اند. او در سال ۱۹۴۸ با پوششی از موی نازک بور بر روی صورتش به دنیا آمد.

به گزارش Weird Historian، پدر ویوین از داشتن این دخترک ریش دار معذب بود. او ویوین را بیش از آن که به عنوان یک دختر برای خودش ببیند به عنوان فرصتی برای پول درآوردن می دید. هر چه باشد، مردم می خواستند که او را ببینند، بنابراین او تصمیم گرفت از این موقعیت بهره برداری کند.

ویوین کوچک زمانی که تنها ۵ سال داشت، شروع کرد به اجرا در نمایش های فرعی و پولی که در می آورد را به خانه و برای خانواده اش می فرستاد.

زن ریش دار

ویوین می گوید: «او من را سوار هواپیما می کرد و من ۷ یا ۸ ماه در سال را خانه نبودم. هیچ وقت نمی دانستم قرار است کجا بروم. من به سراسر ایالات متحده سفر کردم.»

در طول سال ها، او با سیرک های Ringling Bros و Barnum & Bailey و همچنین در نمایش های فرعی سیرک های دولتی کار کرد.

او می گوید: «وقتی بچه بودم در سیرک Ringling با ۵ زن ریش دار دیگر کار می کردم. من جوان ترین شان بودم. در کنار آن ها حس تنهایی نمی کردم. آن ها با من صحبت می کردند و همین باعث می شد حس کنم ویژگی عجیب و متفاوتی ندارم چون آن ها هم ریش داشتند. آن ها بیشتر از خانواده ی واقعی ام حس خانواده به من می دادند.»

زن ریش دار

با وجود این که خانواده اش او را از کوچکی وادار به کار در بیرون از خانه کردند، ویوین از خانواده اش تنفر ندارد. «مادر و پدرم به من گفتند که مجبور بوده اند برای رسیدگی به خانواده هایشان کار کنند، و من هم برای رسیدگی به نیازهای خانواده ام کار می کردم. به گمانم فکر می کردند کارشان درست است.»

ویوین ویلر در بزرگسالی نیز به کار در نمایش ها ادامه داد. ریش او در کتاب گینس سال ۲۰۰۱ به ثبت رسیده است. او گاهی اوقات ریشش را کوتاه می کند تا به رشدش کمک کند. در سال ۲۰۰۴، دستمزد کم و شرایط نه چندان مناسب کاری او را وادار به بازنشستگی از کارش کرد.

او می گوید: «فکر می کنم ارزشم بیشتر از ۲۰۰ دلار در هفته است.» ویوین ویلر برنامه ای برای بازگشت به کار نمایش ندارد اما امید دارد که داستان زندگی اش را در قالب یک کتاب با همگان به اشتراک بگذارد.

بیشتر بخوانید:

۷ زن شگفت انگیز که رکوردهای عجیب و غریبی در کتاب گینس دارند

منبع: Weird Historian
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود