تذکر محمدرضا گلزار به طرفدار دختر خود به خاطر حجابش + ویدئو

تذکر محمدرضا گلزار به طرفدار دختر خود به خاطر حجابش + ویدئو

حضور محمدرضا گلزار، بازیگر مشهور، در برنامه ی تبلیغاتی یک برند مشهور تلفن همراه در خیابان جمهوری تهران حاشیه ساز شد.

محمدرضا گلزار روز پنجشنبه ی هفته ی گذشته برای شرکت در مراسم افتتاحیه ی فروشگاهی در پاساژ چارسوی تهران دعوت شده بود. این اتفاق زمانی خبرساز شد که انبوهی از هواداران این بازیگر مشهور برای دیدن وی خیابان جمهوری را بند آوردند و پاساژ چارسو را هم قرق کردند.

صفحه ی اینستاگرام گلزار آن روز همزمان لایوی از حضور وی در خیابان جمهوری منتشر کرد که آقای بازیگر را داخل یک خودرو و هوادارانش را در حال کوبیدن به پنجره های آن نشان می داد. جمعیت به قدری زیادی بود که وقتی راننده پیشنهاد داد گلزار از خودرو پیاده شود، او با تعجب پرسید چطور باید از خودرو خارج شود. خودروی گلزار در میان جمعیت گیر کرده بود و کار به جایی رسید که به نقل از برخی سایت ها گلزار با کمک مأموران پلیس به پارکینگ پاساژ چارسو رفت و از آنجا خود را به مراسم افتتاحیه رساند.

پس از این لایو اینستاگرامی هم ویدئوهایی منتشر شد که محمدرضا گلزار را پشت دیواری شیشه ای در حال دست تکان دادن برای هوادارانش نشان می داد. او به گرمی به ابراز احساسات هوادارانش واکنش نشان می داد و هر زمان که مأموران حراست قصد برخورد با آن ها را داشتند گلزار فوراً دخالت می کرد.

یکی دیگر از حواشی این اتفاق تذکر محمدرضا گلزار به یکی از هواداران دختر خود به خاطر حجابش بود.

وقتی این دختر قصد داشت با آقای بازیگر عکس بگیرد گلزار خود را کنار کشید و از دختر خواست حجابش را درست کند.

همین چند هفته قبل بود که انتشار ویدئویی از گریه های جمعی از طرفداران نوجوان این بازیگر مشهور از تصور دنیای بدون او بسیار حاشیه ساز شد.

سال قبل هم ویدئویی منتشر شد که نشان می داد در یک مراسم افتتاحیه، ازدحام شدیدی برای دیدن گلزار شکل گرفته بود. این اتفاق زمانی رخ داد که کشورمان درگیر پیک بیماری کرونا و ستاد ملی مقابله با کرونا در حال تصمیم‌ گیری برای تعطیلی چند روزه ی تهران بود و عجیب تر آنکه گلزار در آن مراسم حتی ماسک هم به صورتش نداشت.

برخی به وجود این تعداد از هواداران گلزار شبهه وارد کرده اند و مدعی هستند این بازیگر با روش هایی مانند پرداخت پول، جمعیتی را به فروشگاه ها و محل حضورش می کشاند تا با خبرسازی و برپا کردن جنجال، مدام در صدر اخبار باشد. هرچند هیچ دلیل مستندی برای این ادعا ارائه نشده است.

 

بیشتر بخوانید:

گریه های دختران طرفدار محمدرضا گلزار از تصور دنیای بدون او! + ویدئو

مطالب مرتبط
دیجیاتو
۲۰ نظر

ورود

  • سهیل مهر ۱۱, ۱۴۰۰

    در پوچ و توخالی بودن گلزار شکی نیست ولی خوب انتظار دارین چیکار کنه؟ وقتی می دونه با دختر بی حجاب عکس بگیره فردا عکسش از صدتا سایت زرد در میاد و یک عده چوب تو آستین و جاهای دیگه اش می کنند انتظار دارین هیچی نگه؟ وگرنه معلومه که به این چیزها اعتقادی نداره. اگر هم ازش انتظار دارین در راه آزادی های اجتماعی مبارزه کنه معلوم میشه زیادی این و بقیه سلبریتیها مثل این رو جدی گرفتین‌. اینها فقط فکر زندگی خودشون هستن.

    • موافقم مهر ۱۱, ۱۴۰۰

      موافقم

    • دقیقا درست گفتید گلزار هیچی نیست جز یکم تیپ و قیافه مهر ۱۱, ۱۴۰۰

      دقیقا درست گفتید گلزار هیچی نیست جز یکم تیپ و قیافه

    • Haghighat مهر ۱۲, ۱۴۰۰

      درود ب شرفت مرد. کاری ب دین هم ک نداشته باشیم درفرهنگ هفت هزارساله مون حجاب بانوان از الویت های هر مردی بوده. همچنین دوری کردن از حرام خوری بدون شک بی حجابی ریشه در ذات ناخالص داره درود ب غیرت و غیرت مندهایی ک واس ناموسشون ارزش قائلند و حاضر نیستند زیبایی های ناموسشون رو با بقیه شریک بشن.

      • بزرگمهر مهر ۱۲, ۱۴۰۰

        خاک بر سر آن دختر که جواب این هنربند دوزاری را نداده و بهش نگفته تو برو فکری به حال حجاب ناموس خودت بکن. خدا از سر ایرج قادری بگذرد که چنین بی هنری را به سینما قالب کرد. فکر می‌کرد هر خوشگلی آلن دلون میشه.

        • مهدی مهر ۱۲, ۱۴۰۰

          حرف حسابیییییییییییییی…

    • مهدی مهر ۱۲, ۱۴۰۰

      موافقم

      • یونس مهر ۱۳, ۱۴۰۰

        واقعا باعث تاسفه مطمعنن شمایی که الان دارید در مورد ایشون اینجوری نظر میدید اگه خودتون جای اون بودید از این بدتر میشدید دوما چه انتظاری دارید از یه بازیگر که بیاد با یه دهتر بی حجاب عکس بگیره که فردا همین شما ها بیاید براش ۰رف در بیارید ای با دهتر بی حجاب عکس گرفته هزارتا انگ دیگه بهش بزنید التماس تفکر

  • ممدرضا مهر ۱۱, ۱۴۰۰

    صلوات نفرستاد؟

  • ادم مهر ۱۱, ۱۴۰۰

    واقعا براتون متاسفم آدم اگه آدم باشه نه دو پا عفاف و حجاب برای مهمه اگه برات مهم نیست روسری یه خانوم بیفته توفقط رو دو پات راه میری چون تمام ادیان حجاب دارند عفاف دارند روابط با نامحرم رو. حرام می‌دانند مایه تأسف به آدم اون هم مسلمون که برترین راه برای بزرگترین خوشبختی در اختیار شونه برای یه بازیگر هرکسی اصلا کاری کنند گریه و هجوم آورده که مضحکه!! اما کار ایشون خیلی خوب بود چرا فکر میکنید از غیرتش نگفته؟؟! تو غیرت داری؟! ماموستا رو همین جوری میاری جلوی نامحرم !! یا این پوشش افتضاح تو خیابون ناموس تو رو هم شامل میشه آدم بمیره بی غیرت نباشه

  • شایان مهر ۱۱, ۱۴۰۰

    خب اگه نمیگفت پس قردا عکسش رو پخش میکردن که عکس محمدرضا گلزار با دختر بی حجاب

  • هم وطن مهر ۱۱, ۱۴۰۰

    جالب این جاست،ایشان قانون خاص خودش رادارد
    وخیلی راحت ازمقرراتی که این روزهابرای مبارزه باکرونا
    گذاشته شده چندباراست که به راحتی این دستورات رازیرپامی گذاردومردم رابه تجمع دعوت می کند،
    وکسی هم جلودارایشان نیست،
    خودش هم مدام درحال گشت وگزاردرکشورهای خارج وداخل کشوراست،
    اینقدربه تجارت می پردازدیک صدم هم به هنربازیگری اهمیت نمی دهدتمام نقش هاش مصنوعی بازی می کند
    تنوع نقش نداردبعدیه عده بیسواداوراسوپراستارمی خوانند.

  • ناشناس مهر ۱۱, ۱۴۰۰

    بابا ادم پر گلزار پوچ و تو پری حتما ?

  • A.f مهر ۱۱, ۱۴۰۰

    خیلی ادم با شخصیته و اهمیت میده به مردم برای همین میر به استقبالش و برخوردش گرمه

  • .. مهر ۱۲, ۱۴۰۰

    زاارت. به کسی چه؟ به گلزار چه ربطی داره؟

  • اشکان مهر ۱۲, ۱۴۰۰

    وقتی میگیم هنرپبشه ینی نقش بازی ، اینجا هم لارم بود یه نقشی بازی بشه و صد البته اگه دختره بی حجاب عکس میگرفت واسه گلزار داستان میشد ،

  • مهدی مهر ۱۲, ۱۴۰۰

    من توچندتاعکس گلزاررابایک شلوارک دیدم خوب کسی که توصیه ای به کسی می کند خودش هم بایستی رعایت کنه ورمز موفقیت این سلبریتی ها توکشورما ظاهر سازی شان است آن طرف یه جورن طرف دیگه جوردیگه…!

  • مهدی مهر ۱۲, ۱۴۰۰

    حرف حسابیییییییییییییی…

  • ی.ا مهر ۱۳, ۱۴۰۰

    من نه طرفدارشونم نه فن ولی خوب میدونم وقتی خیلی از سلبریتی ها توی قسمت های V.A.Pنشستن دارن قهوشون رو میخورن آقای گلزار میره بین طرفداراش و بهشون عجیب احترام میزاره و با گرمی با اونا همراهی میکنه در ضمن در مورد بازیگری ایشون مردمی که هیچ سر رشته ایی از این کار ندارن نباید نظری بدن و مطمئن باشید اگر روزی توانایی خودشون رو در مورد بازیگری از دست بدن کاری بهشون پیشنهاد نمیشه در صورتی که فیلم های ایشون بسیار هم پر فروش هستن
    در مورد اعتقاداتشون هم نه من نه هیچ کس دیگری چیزی نمیدونه شاید ایشون از خیلی ها خدا رو بهتر بشناسه
    شمایی که دم از شناخت خدا میزنید خدا گفته کسی رو قصاوت نکنید در نتیجه اینقدر قضاوت هایی به اشتباه یا حتا درست نکنید قضاوت کار من و شما نیست .