نگاهی به رستوران تازه افتتاح‌شده نصرت شعبه لندن: یک استیک ۲۳ میلیون تومان

نگاهی به رستوران تازه افتتاح‌شده نصرت شعبه لندن: یک استیک ۲۳ میلیون تومان

نصرت گوکچه، که با نام Salt Bae تبدیل به پدیده ای اینترنتی شد اخیراً پانزدهمین رستورانش را در نایتسبریجِ لندن افتتاح کرده است. اگر سری به آن جا بزنید ممکن است او را در حالی ببینید که دارد به استیک های با روکش طلای ۶۳۰ پوندی ادویه می زند.

به گزارش Sun، این سرآشپز ترکیه ای که ویدیوی شیوه ی سرو استیک وی در سال ۲۰۱۷ منتشر و توسط ۱۷ میلیون نفر دیده شد، یک امپراطوری ۱۵ شعبه ای در سراسر جهان برپا کرده است.

رستوران نصرت لندن

اما شاید بهتر باشد انگلیسی هایی که قصد غذا خوردن در این رستوران را دارند با هواپیما به شعبه ترکیه بروند زیرا سفرشان همراه با غذا ارزان تر تمام خواهد شد.

قبض یکی از مشتریان رستوران نصرت نشان می دهد که مشتری نگون‌بخت مبلغ نجومی ۱۸۱۲ پوند در مجموع پرداخت کرده. در این رسید قیمت ها از این قرارند: برگر طلایی ۱۰۰ پوند، سالاد ۲۳ پوند، رول تمپورای میگو ۶۰ پوند، ذرت پخته ۱۰ پوند. گران ترین قلم در رسید، استیک تاماهاوک غول‌پیکر ۶۳۰ پوندی است که در ورقی از طلای ۲۴ عیاری پوشیده شده است.

رستوران نصرت لندن

با این حال حتی اقلام کوچک تر هم قیمتی گزاف دارند: کوکا کولا ۹ پوند و ردبول ۱۱ پوند. در این صورت‌حساب غول‌آسا ۱۵ درصد هم به عنوان حق سرویس محاسبه شده بود که رقم ۲۳۶ پوند را شامل می شد.

کاربری در توئیتر نوشته بود: «۹ پوند برای نوشابه. ۳۶۰ پوند برای استیک تاماهاوک. نه ممنون!» و اغلب این جور رستوران ها به مشتریان از همه جا بی خبر هیچ هشداری هم نمی دهند چرا که در منوهای آنلاین شان قیمت درج نشده است.

رستوران نصرت لندن

جیمی فاموروا، منتقد غذا، می گوید که رستوران نصرت لندن «مطلقا بد» است و برگر با روکش طلایش هم یکی از بدترین برگرها در سراسر لندن است. فاموروا در مورد مشتریان رستوران می گوید که «بالطبع افراد متمول هستند و بیشتر والدینی هستند که حوصله شان از خوشی های معمول سر رفته و بچه های فوق پولدار که همیشه ی خدا توی گوش شان ایرپاد دارند و دختران جوانی که سودای اینفلوئنسر شدن در سر دارند.»

رستوران نصرت لندن

اما با تمام این اوصاف شعبه ی نایتسبریج تا چندین هفته به طور کامل رزرو شده است.

بیشتر بخوانید:

 گران ترین سیب زمینی سرخ کرده دنیا: یک پرس ۵ میلیون تومان

منبع: The Sun
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • رسول مهر ۲۲, ۱۴۰۰

    اینا تفریح پولدارای لندنه . چرا شما ناراحتیت؟ برید یه شعبه فالفلی آبادان با روکش طلا بزنید فروش مینید . من بخدا پولی ندارم وگرنه میزدم .همین تهرانم رستوران گرون رفتن تفریحه دیگه . پول بازی . رفیق بازی . خرج بازی