موزه مادام توسو در دبی از مجسمه‌های مومی شگفت‌انگیزش رونمایی کرد

موزه مادام توسو در دبی از مجسمه‌های مومی شگفت‌انگیزش رونمایی کرد

در روز پنج شنبه موزه مادام توسو در دبی برای اولین بار درهایش را به روی عموم مردم در جزیره ی بلوواترز گشود. در این موزه ی ۷ بخشی مهمانان فرصت این را پیدا کردند که با ۶۰ تندیس مومی در اندازه ی واقعی که شامل سلبریتی ها و رهبران سیاسی از ویکتوریا بکام گرفته تا دونالد ترامپ عکس بگیرند.

آدری هپبورن، ستاره سینمای کلاسیک

به گزارش دیلی میل، این مجسمه های مومی تحسین برانگیز در طول مدت ۶ ماه توسط بیش از ۲۰ هنرمند در استودیوی لندن خلق شدند بدین ترتیب که موم در قالب های فلزی ریخته و سپس جزئیات آن تراشیده می شد. در طی فرآیند خلق این تندیس ها که مستلزم دقت و زحمت زیادی بود، هر تار مو به صورت تک تک با دقت فراوان و با استفاده از سوزن بر روی سر تندیس ها قرار گرفت.

موزه مادام توسو
ملکه انگلیس

اولین بخشی که مهمان ها به آن وارد می شوند «رهبران و خاندان سلطنتی» است؛ جایی که رهبران گذشته و حال جهان انتظار مهمان ها را می کشند. از جمله این رهبران، ملکه ایزابت دوم در حال نوشیدن چای و نارندرا مودی، نخست وزیر هند در تاج محل هستند.

تندیس ترامپ
دونالد و ملانیا ترامپ

در جایی دیگر، دونالد ترامپ با کراوات قرمز کذایی اش دیده می شود که به گوشی تلفن همراهش خیره شده در حالی که همسرش، ملانیا در کنارش ایستاده است.

در بخش مُد مهمانان فرصت این را پیدا می کنند که در کنار بزرگ ترین مدل های جهان از جمله ویکتوریا بکام، آنا وینتور و کارا دلوین عکس بیندازند.

تندیس تام کروز
تام کروز و جکی چان

و در بخش سینما، برخی از بزرگ ترین نام های پرده ی نقره ای از آدری هپبورن گرفته تا تام کروز و جکی چان افسانه ای را می توان یافت.

تندیس ریحانا
ریحانا

اما اگر بیشتر طرفدار ورزش هستید، نگران نباشید. تنی چند از بزرگ ترین فوتبالیست های جهان از جمله کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و دیوید بکام هم در میان تندیس های موزه مادام توسو قرار دارند. برخی دیگر از ورزشکاران برجسته ای که تندیس شان ساخته شده عبارتند از: لویس همیلتون، راننده ی فرمول ۱، سرجیو توما، جودوکای المپیکی امارات و آمنه الحداد، بانوی وزنه بردار اماراتی.

تندیس ویل اسمیت در موزه مادام توسو
ویل اسمیت

همچنین طرفداران موسیقی باید حتماً سری به بخش موسیقی بزنند تا تندیس های به شدت باورپذیری از ویل اسمیت، ریحانا و جاستین بیبر را مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید:

موزه مادام توسو در برلین مجسمه مومی دونالد ترامپ و متعلقاتش را به سطل زباله انداخت

منبع: Dailymail
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود