وین رونی و خریدهای لاکچری‌اش؛ از خانه‌هایی دارای زمین فوتبال تا ماشین‌های سوپر اسپرت

وین رونی و خریدهای لاکچری‌اش؛ از خانه‌هایی دارای زمین فوتبال تا ماشین‌های سوپر اسپرت

وین رونی تنها ۱۶ سالش بود که اولین قرارداد حرفه ای اش را با اورتون بست و بدین ترتیب تبدیل شد به یکی از نوجوان هایی که بالاترین مبلغ قرارداد را دارند.

به گزارش Mirror، در سال ۲۰۱۴، او قراردادی به مبلغ ۳۰۰ هزار پوند در هفته با منچستر یونایتد امضا کرد و در سال ۲۰۱۷ تبدیل به گلزن ترین بازیکن تاریخ این باشگاه شد.

وین رونی

این کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس، ابتدای سال در سن ۳۵ سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. با این حال به خاطر دوران حرفه ای طولانی اش، ثروت قابل توجهی به دست آورد و هم اکنون ارزش خالصی معادل ۱۲۲ میلیون پوند دارد.

ثروت فراوان وین رونی باعث شده که دست به خریدهای گران‌قیمتی بزند که در ادامه برخی از آن ها را مرور می کنیم.

عمارت پِرزبری- ۶ میلیون پوند

وین رونی بیش از یک دهه است که همراه با همسر و چهار فرزندش در پرزبری زندگی می کند. عمارت پرزبری در سال ۲۰۰۵ تکمیل شد و در آن یک استخر شنا، جکوزی، باشگاه بدنسازی، زمین فوتبال و سالن سینما وجود دارد. مساحت زمین این عمارت و تشکیلاتش ۸۱ هزار متر مربع است.

عمارت موریسونز همراه با دریاچه- ۲۰ میلیون پوند

خانواده ی رونی مدت زیادی در خانه شان در پرزبری نخواهند ماند، چرا که عمارت سفارشی‌ساز ۲۰ میلیون پوندی شان به زودی آماده خواهد شد. در این عمارت نیز یک زمین فوتبال، سالن سینما، تفرجگاه دارای استخر و سونا، گلخانه ی مرکبات، استخر و اسطبل اسب ها وجود دارد.

خانه برای والدین- ۶۰۰ هزار پوند

وین رونی هرگز ریشه هایش را فراموش نکرده. او سال قبل برای والدینش، توماس و جینت رونی یک خانه ی ۶۰۰ هزار پوندی در سندفیلد پارک خرید.

ویلای پرتغال- ۵ میلیون پوند

در سال ۲۰۱۷، طبق گزارشات، وین برای همسرش کالین یک ویلای ۵ میلیون دلاری در پرتغال خرید تا دل او را ـ که پس از رسوایی رانندگی در حالت مستی اش حسابی به درد آورده بود ـ دوباره به دست آورد. پس از این رسوایی، رونی به مدت ۲ سال از رانندگی منع شد.

آپارتمان ساحلی در فلوریدا- ۳۲۰ هزار پوند

در سال ۲۰۰۷، خانواده ی رونی ۳۲۰ هزار دلار صرف خرید آپارتمانی در فلوریدا کرد که به ساحل مشرف بود. در این آپارتمان لوکس، یک اتاق خواب بزرگ، اتاق مطالعه و یک اتاق فیتنس وجود دارد.

مجموعه ماشین های سوپر اسپورت- میلیون ها پوند

با وجود منع ۲ ساله ی رانندگی در سال ۲۰۱۷، وین عاشق خریدن ماشین های لوکس است. برخی از مدل های ماشین های موجود در مجموعه اش عبارتند از: بنتلی کانتیننتال، آستون مارتین ونکویش و لامبورگینی گالاردو.

بیشتر بخوانید:

وین رونی ستاره فوتبال انگلیس پول هایش را صرف چه تفریحات و تجملاتی می کند؟

منبع: Mirror
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود