بازیکن شماره ۰۶۷ در سریال Squid Game تست نقش خود را منتشر کرد + ویدیو

بازیکن شماره ۰۶۷ در سریال Squid Game تست نقش خود را منتشر کرد + ویدیو

جونگ هو-یئون که به خاطر نقشش در سریال Squid Game به شهرت جهانی رسیده است، اخیراً تست نقش خود برای بازی در سریال را منتشر کرده است، سریال کره ای محبوب این روزهای نتفلیکس که در آن نقش بازیکن شماره ۰۶۷ یا همان کانگ سائه-بیوک را بازی می کند. Squid Game یا بازی مرکب تازه ترین تریلر بقای ساخت نتفلیکس است که توسط هوانگ دونگ-هیوک ساخته شده و لی جونگ جائه بازیگر افسانه ای کره جنوبی نقش اصلی آن را بازی می کند. این سریال ماه گذشته منتشر شده و به سرعت به یک پدیده جهانی تبدیل شد به طوری که اوایل ماه جاری نتفلیکس اعلام کرد این سریال کره ای توانسته جای Bridgerton  به عنوان پربیینده ترین سریال این سرویس استریمینگ را بگیرد.

جونگ هو-یئون که به خاطر نقشش در سریال Squid Game به شهرت جهانی رسیده است، اخیراً تست نقش خود برای بازی در سریال را منتشر کرده است

علیرغم حضور ستاره های فراوان در این سریال، برخی از اصلی ترین شخصیت های آن را بازیگرانی تازه کار و کمتر شناخته شده ایفا می کنند. برای مثال، جونگ تا قبل از بدست آوردن نقش بازیکن شماره ۰۶۷ در این سریال هیچ تجربه بازیگری نداشته است. از بخت خوشش، جونگ در این نقش درخشید و به همین خاطر به یکی از بهترین بازیگران سریال تبدیل شد در حالی که دیگر بازیگران نیز نقش آفرینی های بسیار قوی از خود ارائه داده بودند. جونگ اخیراً تصاویری از پشت صحنه ساخت این سریال را در حساب اینستاگرام خود منتشر کرده که ظاهراً به فیلمبرداری آزمایشی یا تست نقش او در آوریل ۲۰۲۰ باز می گردد. این دو کلیپ، جونگ را روی مانیتور دوربین نشان می دهند در حالی که او در فضایی شبیه به زمین بازی سریال Squid Game در حال انجام تست نقش خود است.

جونگ هو-یئون که به خاطر نقشش در سریال Squid Game به شهرت جهانی رسیده است، اخیراً تست نقش خود برای بازی در سریال را منتشر کرده است

اولین کلیپ او را با لباس های معمولی اش با پیش زمینه ای از فضایی ابری نشان می دهد و در دومین کلیپ این بازیگر را با همان لباس های ورزشی نمادین سبز رنگ می بینیم که شماره ۰۶۷ روی آن حک شده است. موضوع جالب در کلیپ دوم این است که این بازیگر با زبان بدن می تواند بازی کند. سبک خاص رفتاری جونگ خیلی زود شخصیتش را فاش می کند، درست همانند بی قرارری لی یو-می و عجیب و غریب بودن رفتار تریپاتی که نقش علی را دارد. این سه بازیگر بهترین بازی های سریال Squid Game را به روایت منتقدان انجام داده اند.

بیشتر بخوانید: ۷ نکته مهم و جالب در سریال Squid Game که تنها کره ای زبانان آن‌ها را درک می‌کنند

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۴ نظر

ورود