بیل گیتس جشن تولد ۶۶ سالگی‌اش را همراه جف بزوس در گردشگاهی لاکچری در ترکیه برگزار کرد

بیل گیتس جشن تولد ۶۶ سالگی‌اش را همراه جف بزوس در گردشگاهی لاکچری در ترکیه برگزار کرد

بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت و یکی از ثروتمندترین افراد جهان، روز جمعه جشن تولد ۶۶ سالگی اش را در ترکیه و در مصاحبت جف بزوس، بنیانگذار آمازون برگزار کرد.

جف بزوس و لورن سانچز
جف بزوس و همسر بازیگرش، لورن سانچز، جزو مهمانان جشن تولد ۶۶ سالگی بیل گیتس بودند

به گزارش دیلی میل، بزوس یکی از ۵۰ نفری بود که به مهمانی خصوصی گیتس در کرانه ی مدیترانه دعوت شده بود. گیتس که زمانی ثروتمندترین فرد جهان بود و حالا با ۱۲۴ میلیون دلار به جایگاه چهارم تنزل پیدا کرده، مهمان ها را از روی قایق تفریحی اش لانا، توسط هلی کوپتر به باشگاه ساحلی Sea Me در فتحیه ترکیه منتقل کرد.

قایق تفریحی لانا دارای استخر، جکوزی و باشگاه بدنسازی است. بیل گیتس مهمان ها را توسط هلی کوپتر از قایق به باشگاه ساحلی Sea Me منتقل کرد.

این قایق تفریحی مجهز به باشگاه بدنسازی، استخر و جکوزی است. گیتس در هفته ی پیش از آن نیز به سفر و سیاحت در سواحل ترکیه پرداخته و سری هم به بودروم که مقصد توریستی محبوبی است زده بود.

بنابر گزارش ها جف بزوس پس از اتمام مهمانی توسط هلی کوپتر به قایق تفریحی اش «روباه پرنده» که در گوکووا لنگر انداخته بود، منتقل شد.

بعد از به پایان رسیدن مهمانی، جف بزوس توسط هلی کوپتر به قایق تفریحی اش «روباه پرنده» که در ساحل گوکووا لنگر انداخته بود، بازگشت

حضار این مهمانی ۴ ساعته خیال شان از بابت حریم خصوصی در این تفرجگاه لوکس و دنج راحت بود چرا که کارکنان از استفاده از تلفن همراه منع شده بودند.

در این مهمانی غذای دریایی محلی، سوشی، پیتزا و نوشیدنی های مختلف سرو شد. این اولین جشن تولد گیتس بعد از اعلام طلاق از ملیندا گیتس ـ که ۲۷ سال با او زندگی کرد و سه فرزند از وی دارد ـ است.

بیل و ملیندا گیتس با اعلام خبر طلاق شان دنیا را شوکه کردند

گیتس ۶۵ ساله و ملیندای ۵۶ ساله در تاریخ ۴ مه با اعلام خبر طلاق شان در توئیتر دنیا را شوکه کردند. آن ها در توئیت شان نوشته بودند که بر این باور بودند که «دیگر به عنوان یک زوج نمی توانند به بالندگی شان ادامه دهند» اما همچنان در «بنیاد بیل و ملیندا گیتس» به کارشان ادامه خواهند داد. آن ها به طور رسمی در ماه اوت از هم طلاق گرفتند.

بیشتر بخوانید:

ازدواج دختر بیل گیتس با اسب سوار مصری-امریکایی در مراسمی باشکوه

اعتراف ضمنی بیل گیتس به گناهکار بودن خود در رسوایی طلاق از ملیندا بعد از ۲۷ سال

بیل گیتس مخالف اشتراک گذاری فرمول واکسن کرونا با کشورهای در حال توسعه

منبع: Dailymail
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود