ناجورترین لحظه های ثبت شده دونالد و ملانیا ترامپ در سال‌های اخیر

ناجورترین لحظه های ثبت شده دونالد و ملانیا ترامپ در سال‌های اخیر

اخیرا دونالد و ملانیا ترامپ پس از مدت ها با هم در انظار عمومی ظاهر شدند و باز بحث و تبادل نظر در شبکه های اجتماعی در خصوص رابطه ی این دو شدت گرفت. به گزارش Mirror، آن ها برای دیدن یک بازی بیسبال در استادیوم حضور پیدا کرده بودند. در یکی از ویدیوهای منتشره، ملانیا ترامپ به دونالد لبخند می زند اما خیلی زود این لبخند جای خود را به حالتی شبیه تنفر می دهد.

این اتفاق ما را بر آن داشت که برخی از ناجورترین لحظه های دونالد و ملانیا ترامپ که در این سال ها توسط دوربین ها ثبت شده را با هم مرور کنیم.

۱- در اولین سفر خارج از کشور در تل آویو، ملانیا دست دونالد را پس می زند

دونالد و ملانیا ترامپ

تنها ۴ ماه از آغاز به کار ترامپ گذشته بود که به نظر می رسید ملانیا زیاد سر حال نیست. هنگامی که پس از خروج از هواپیما رئیس جمهور دست دراز می کند تا دست بانوی اول ایالات متحده را بگیرد، ملانیا دست او را پس می زند. برخی این را نشانه ی شکر آب بودن رابطه شان دانستند و برخی دیگر معتقد بودند ملانیا با این کار استقلال خود را نشان داده است.

۲- ترامپ از ملانیا می خواهد که لبخند بزند

دونالد و ملانیا ترامپ

در حالی که پس از قتل جورج فلوید امریکا پر شده بود از آشوب و بلوا، رئیس جمهور و همسرش به بازدید از مقبره ی یک قدیس کاتولیک رفته بودند. همزمان با شنیده شدن صدای شاتر و برق زدن فلاش دوربین ها، می شد لب‌خوانی کرد که ترامپ به ملانیا می گوید: «می شه لطفا لبخند بزنی؟» اما این تلاش تنها یک پوزخند نصفه و نیمه و معذب را به دنبال دارد.

۳- یادآوری ملانیا به ترامپ بابت سرود ملی

در روز Easter Egg Roll در کاخ سفید، بانوی اول ایالات متحده به ترامپ یادآوری کرد که با شروع سرود ملی دستش را بلند کند. این دو در کنار پسرشان بارون مقابل انبوه جمعیت حاضر در محوطه ی جنوبی ایستاده بودند.

۴- بوسیدن هوا در مراسم تحلیف

یکی از به یاد ماندنی ترین لحظه های زندگی هر رئیس جمهوری، تحلیفش است؛ یعنی زمانی که سوگند یاد می کند. این لحظه که میلیون ها نفر در دنیا آن را می بینند، لحظه ای است که رئیس جمهور خود را تثبیت می کند. به همین خاطر زمانی که در مراسم تحلیف، سعی ترامپ برای بوسیدن ملانیا منجر به بوسیدن هوا شد، خیلی ها متعجب و سر در گم شده بودند.

۵- زمانی که دونالد ترامپ خم شد تا ران مایک پنس را لمس کند

دونالد و ملانیا ترامپ به همراه مایک پنس، معاون رئیس جمهور و همسرش کارن در مراسم ترحیمی حضور یافته بودند. در طول مراسم، ترامپ دستش را دراز می کند و ران مایک پنس را لمس می کند. بینندگان گیج و سردرگم شده بودند و احتمالاً از خود می پرسیدند که آیا ترامپ می خواسته پای ملانیا را لمس کند و اشتباه کرده یا نه.

بیشتر بخوانید:

خبرنگار واشنگتن پست: «دونالد ترامپ می‌خواست مبتلایان به کرونا را به گوانتانامو بفرستد»

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • شهرام آبان ۱۱, ۱۴۰۰

    لابد موقعی که این مقاله ها رو میذارید بساط سبزی پاک کردن هم توی دفتر روزیاتو برقراره چون واقعا جور دیگه ای نمی تونم تصور کنم کسی این خزعبلات رو سرهم کنه.