حمله دونالد ترامپ به الک بالدوین :«شاید عمداً شلیک کرده باشد، او یک دیوانه است»

حمله دونالد ترامپ به الک بالدوین :«شاید عمداً شلیک کرده باشد، او یک دیوانه است»

دونالد ترامپ ، رییس جمهور سابق ایالات متحده می گوید که الک بالدوین شاید عامدانه به هالینا هاچینز تیراندازی کرده باشد زیرا این بازیگر «یک مرد دچار مشکل» است. دونالد ترامپ در مورد این حادثه تراژیک که ماه گذشته در هنگام فیلمبرداری فیلم وسترن Rust رخ داد، گفته است: «به باور من، او دخالتی در این ماجرا داشته است، اگر اینطور نیست، چطور می توانید یک اسلحه را بردارید، چه پر و چه خالی، چطور یک اسلحه را بر می دارید به سمت کسی که حتی در فیلم حضور ندارد نشانه گرفته و آن را به سمت این فرد نشانه گرفته و ماشه را می کشید و او اکنون مرده است».

دونالد ترامپ ، رییس جمهور سابق ایالات متحده می گوید که الک بالدوین شاید عامدانه به هالینا هاچینز تیراندازی کرده باشد

دونالد ترامپ از رویکرد الک بالدوین نسبت به استفاده از سلاحی که قرار بود حاوی گلوله مشقی باشد انتقاد کرده و به طور ضمنی گفته است که شاید خود الک بالدوین این تفنگ را به گلوله واقعی مسلح کرده باشد: «حتی اگر از قبل مسلح شده بود، و می دانید که این موضوع عجیب است، شاید خودش آن را پر کرده باشد. چه کسی یک اسلحه را می گذارد و می گوید آهای الک این تفنگت است و او بگویید به به چه خوب و آن را بردارد، به سمت کسی نشانه گرفته و ماشه را بکشد و بعد با خود بگوید اوه خدای من گلوله در رفت و او می میرد. بنابراین او یک مشکلی دارد، او یک مرد بیمار است». در ادامه صحبت هایش، دونالد ترامپ بار دیگر به الک بالدوین حمله کرد و با انتقاد از رفتار وی با خبرنگاران گفت که این بازیگر مشکل دارد. وی که ظاهراً آشنایی نزدیکی با این بازیگر هالیوودی ندارد، گفته است :«سال هاست او را نگاه می کنم. او با خبرنگاران درگیری فیزیکی پیدا می کند. منظورم این است که هر کاری که او می کند مشکل دار است. او یک فرد با رفتار بی ثبات است. او دیوانه است».

دونالد ترامپ ، رییس جمهور سابق ایالات متحده می گوید که الک بالدوین شاید عامدانه به هالینا هاچینز تیراندازی کرده باشد

رییس جمهور سابق ایالات متحده همچنین به این نکته اشاره می کند که اگر جای بالدوین بود و به او یک تفنگ داده می شد، به شکل دیگری این مسئله را مدیریت می کرد: «اگر به من یک تفنگ می دادند، هرگز آن را به سمت کسی نشانه نمی رفتم و شلیک نمی کردم، می دانید چه می گویم؟ اهمیتی به چک کردن اسلحه از قبل نمی دهم. وقتی به شما اسلحه ای می دهند نباید آن را به سمت کسی نشانه بروید. او در واقع یک فیلمبردار بود، پس حتی شبیه بازیگر زنی که قرار است مقابل شما قرار گیرد نیز نیست، او یک فیلمبردار بود، پس این یعنی او اسلحه را برداشته و به سمت یک فیلمبردار نشانه گرفته، ماشه را کشیده و او مرده است». الک بالدوین همواره از دونالد ترامپ انتقاد کرده و صحبت های وی هیچگاه به مذاق رییس جمهور سابق خوش نیامده است.

دونالد ترامپ ، رییس جمهور سابق ایالات متحده می گوید که الک بالدوین شاید عامدانه به هالینا هاچینز تیراندازی کرده باشد

همچنین بالدوین بارها در برنامه Saturday Night Live  در نقش دونالد ترامپ ظاهر شده و به تمسخر او پرداخته است. ترامپ در مورد بازی بالدوین در نقش خود نیز گفته است: «به نظرم او کار بسیار ضعیفی در تقلید کردن از من انجام داد. الک بالدوین در تقلید از من فاجعه بود و به هر ترتیب اگر فکر می کردم خوب نقشم را بازی کرده و دیدگاه های سیاسی اش را دوست نداشتم یا از خودش خوشم نمی آمد، می گفتم که او خوب بوده اما او فاجعه بود. واقعیت این است که شناختی از او ندارم اما سال هاست که او را تماشا می کنم زیرا او این کار را خیلی در برنامه Saturday Night Live انجام می داد».

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود