اینستاگردی: از تولد احسان علیخانی تا کوهنوردی الناز شاکردوست

اینستاگردی: از تولد احسان علیخانی تا کوهنوردی الناز شاکردوست

با یک اینستاگردی دیگر خدمت شما همراهان عزیز روزیاتو هستیم.

تولد احسان علیخانی

احسان علیخانی در پستی نسبتاً طولانی که به مناسبت تولدش منتشر کرده، با لحنی سرخورده از خودش و آرزوهای دور و درازش و تلاش های گاه بی ثمرش می نالد. او می نویسد: «عصبانی ام. فقط و فقط از خودم! به خاطر آرزوهای خاک‌خورده و رویاهای خاک‌شده، به خاطر تمام بی‌رحمی‌های خودم با خودم، به خاطر نگفتن از خودِ خودم با تو و تمام کسانی که دوستشان دارم، به خاطر بی‌مهری خودم با جسم بی‌حالم و روانِ پریشانم، که اگر زبان سخن داشتند حتما از دستم فریاد شکایت سر می‌دادند که حداقل گاهی کمی نوازشمان کن لعنتی!»

او البته این متن تاحدی یاس‌آلود را با امیدواری به پایان می برد: «خدایا دوست دارم. رفقا نعمتین.»

بهنوش طباطبایی، استاد دانشگاه

بهنوش طباطبایی که دانشجوی دکتری روانشناسی است به تازگی مشغول تدریس در دانشگاه پیام نور شده و عکسی را در کنار دانشجویانش منتشر کرده. او نوشته: «اولین تجربه ی تدریسم در دانشگاه (پیام نور) برام بسیار با ارزش است. این عکس یادگاریست از این تجربه. کلاسها مجازی بود ولی با تعدادی از دانشجویان عزیزم که بسیار هم با انگیزه و درسخوان و‌ فعال در کلاس بودند قرار دیدار گذاشتیم. امیدوارم تک تک دانشجویان عزیز دلم موفق باشند.»

مرجانه گلچین در غم از دست دادن مادر

مرجانه گلچین که در سوگ مادر نشسته، از عکس مادرش که روبانی سیاه گوشه ی آن خودنمایی می کند در کنار گل ها و عرض تسلیت دوستان و آشنایان فیلم گرفته و در پس زمینه آهنگی از بنان را زمزمه می کند. این ضایعه بزرگ را به ایشان تسلیت عرض می نماییم.

فتح قله کلکچال توسط الناز شاکردوست

الناز شاکردوست هم دلش هوای کوهنوردی کرده و سری به قله ی کلکچال زده و عکس های زیبایی از این صعود را در صفحه اش به اشتراک گذاشته.

عکس های هالووینی مهناز افشار و سپیده بزمی پور

مهناز افشار به یک عکس ساده کفایت کرده و در کپشن نوشته: «وقتی باید دل به دل فرزند داد و بعدش خودتم خوشحال می شی…»

سپیده بزمی پور، همسر شاهرخ استخری همراه خانواده اش عکس هایی هالووینی انداخته و با فالوورهایش به اشتراک گذاشته.

تسلیت پژمان بازغی به خاطر درگذشت بازیگر ترکیه ای

پژمان بازغی در قالب یک استوری به درگذشت سمرا دینچر، همبازی ترک خود در فیلم «ترانه ای عاشقانه برایم بخوان» واکنش نشان داده و نوشت: «هر چند همکاری مان کوتاه بود اما پایان برای هیچ کس خوشایند نیست. یادشان گرامی.» فیلم «ترانه ای عاشقانه برایم بخوان» (Bana Bir Ask Sarkisi Söyle) به کارگردانی مهرداد غفارزاده و ساخته شده در سال ۱۳۹۷ محصول مشترک ایران و ترکیه است و علاوه بر سمرا دینچی و پژمان بازغی، افسانه پاکرو، امید روحانی و چند بازیگر ترک در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

دیدار پرستو صالحی با بهاره رهنما در ترکیه

پرستو صالحی که مدتی است به خارج از کشور مهاجرت کرده با بهاره رهنما که در ترکیه به سر می برد دیدار کرده که عکسی از دیدار این دو دوست را مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید:

اینستاگردی: از زایمان مجدد الهام حمیدی تا ظاهر عجیب محمود شهریاری

یک نظر

ورود

  • Melina آذر ۱۱, ۱۴۰۱

    جو بازیگران و هنرپیشگان ایرانی تهوع آوره.