بهاره رهنما: هرکس که بعد از ۳۰ سال کار در رفاه نباشد بی دست و پاست + ویدیو

بهاره رهنما: هرکس که بعد از ۳۰ سال کار در رفاه نباشد بی دست و پاست + ویدیو

یکی از جنجال های خبری اینستاگرام در دو روز گذشته به خانم بهاره رهنما مربوط می شود که به تازگی سفری به ترکیه داشته و با پرستو صالحی دیگر هنرمند کشورمان دیدار تازه کرده که اخیرا به کشور همسایه مهاجرت کرده است.

در این سفر پرحاشیه بهاره رهنما ویدیوهایی را روی یک کشتی تفریحی در استانبول ترکیه ضبط کرده و در آنها با بیان حرفهایی جنجال آفرین شده. در یکی از این ویدیوها که در ادامه می بینید خانم رهنما خطاب به مخاطبانش می گوید:

“طبیعتا وقتی من این همه سال کار کردم طبیعی ست که در این سن آسایش مالی داشته باشم.”

او که از زمان جدایی اش از پیمان قاسم خانی و ازدواج با یک تاجر ثروتمند ایرانی به نام امیر خسرو عباسی که در زمینه تولید و فروش لوازم آرایشی فعالیت دارد تا مدت ها نامش را در سرخط خبرهای روز قرار داده بود در ادامه پیام ویدیویی خود چنین می گوید:

هر آدمی که بعد از ۳۰ سال کار کردن نتونه زندگی خوب داشته باشه و نتونه آرامش و آسایش رو برای خودش و اطرافیانش فراهم کنه، آدم بی‌دست‌وپاییه.

این حرف های خانم رهنما با انتقادات بسیاری از جانب مخاطبان روبرو شد و بسیاری حتی مبحث ازدواج او با یک تاجر را علت اصلی ثروت و آسایش خانم رهنما اعلام کردند. امروز خانم رهنما به این حواشی پاسخ داد و در یک لایو اینستاگرامی گفت که مخاطب حرف هایش خودش بوده و منظورش این بوده که اگر نتوانم برای فرزندم بعد از سی سال آسایشی را فراهم کنم خیلی عجیب است و پس من آدم بی دست و پایی هستم. در رابطه با حرفه ام [بگویم] که با این قدمت باید یک امنیت خاطری بیاورد. من خیلی زیاد آدمهایی را در ایران می شناسم که دچار مشکلاتی هستند و بدشانسی داشته اند اما من صرفا در مورد خودم حرف زدم.

این در حالیست که در ویدیوی نخست خانم رهنما با بیان این جمله که «هر آدمی که نتواند بعد از سی سال کار زندگی خود را بگرداند آدم بی دست و پایی است» گروهی فراتر از خود را مخاطب حرف هایش قرار داده بود.

بهاره رهنما پیشتر نیز نامش را در سرخط خبرها قرار داده و این اولین بار نیست که به چهره جنجالی سینما و تلویزیون بدل می شود. برای مثال در بحبوحه جدایی اش از پیمان قاسم خانی در یک برنامه ویدیویی از خانم ها خواست که وارد زندگی مردان متاهل نشوند. در نمونه ای دیگر او در یک مصاحبه تلویزیونی گفت زنانی که هدف تجاوز قرار می گیرند خودشان مقصرند. پیشتر انتشار گزیده اشعار خانم رهنما نیز دستمایه طنز کاربران به ویژه در توییتر قرار گرفت. بخش کوچکی از اشعار او را در ادامه می خوانید:

 

بیشتر بخوانید:

توهین بهاره رهنما به قوم لر در برنامه شام ایرانی

انتشار مجموعه اشعار بهاره رهنما

انگلیسی حرف زدن پر از اشتباه بهاره رهنما

 

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۷ نظر

ورود

  • آنتی رضا ستوده آبان ۱۸, ۱۴۰۰

    تموم شد؟خیییییلیی تاثیرگذار بود?

  • هد هد آبان ۱۸, ۱۴۰۰

    هیچوقت از این عفریته خوشم نیومد. چسبیده به شوهرای پولدار. تیغ میزنه.
    موهاشو رنگ کرده فکر کردی اروپایی و غربی شده.
    چشماشو لیزر کرده فکر کرده گهی شده
    صورتشو اوووه چه مکاپی زده کثافت.

    دوستم تو المانه میگه به جز هموطنا هیچکی رو ندیده اینطوری موهاشونو بور کنن صورتشونو مکاپ کنن یا لنز رنگی بزارن تا مثلا مثل هی المانی اصیل موبور بشن. همش مصنوعی. اخلاق رفتار حتی همون صورتشون مصنوعی. و اکثر غربیا میخندن. به بی هویتی و اشغال بودن این ادما. اونقدر فرومایه که برا شبیه یه المانی شدن حتی ابروهاشونو رنگ میکنن.
    بعد پوست دستشون ۵۰ درجه تیره تر از پوست صورتشون.

  • ممدرضا آبان ۱۸, ۱۴۰۰

    اگر تورم رو اصلا در نظر نگیریم و یه کارگر ماهی ۱۰تومن حقوقش باشه (البته محاله ۱۰تومن حقوق یه کارگر باشه)، ماهی ۳تومن بده اجاره خونه، ۲تومنش هم خوردو‌خوراک. بتونه ماهی ۵تومن پس‌انداز کنه. ۳۰سال معادل ۳۶۰ماه پس انداز ماهی ۵تومن میشه یک میلیارد و هشتصد میلیون، درصورتی که الان شهرری که پایین‌شهر تهران حساب میشه یه واحد اپارتمان زیر ۲میلیارد نیست!

    حالا در واقعیت باید تورم و حقوق واقعی کارگر رو هم دید.

    به امثال بهاره رهنما و آدمایی که نفسشون از جای گرم میاد توجه نکنید، اینا از خوک هم کمترن که درباره قشر ضعیف جامعه اینجوری نظر میدن و از رفاه زندگی میگن.

  • شایان آبان ۱۸, ۱۴۰۰

    یک عمره این خانوم داره ملت ایران رو تحقیر میکنه ، چرا تحریم رسانه ای نمیشه ؟؟

    • مارکوپولو آبان ۱۸, ۱۴۰۰

      تحریم لازم نیست،همون پنجاه ضربه شلاق تعلیقی رادرملاء عام اجراء کنن حتماآدمش میکنه،چون حکم دادگاه سروان خسروی به محکومیت۵۰ضربه شلاق هنوزسرجای خودشه

  • #متنفر از بهاره رهنما آبان ۱۸, ۱۴۰۰

    تو گه خوردی که از کار و زحمت کشیدن به این پول رسیدی،طلاق گرفتی مهریه ات را گرفتی،بعدشم با یه آدم پولدار ازدواج کردی وبه پول یا مفت رسیدی اگه اینا نبود تو از گدا هم گداتر بودی،اگه به کارکردن حلاله اونم تو صدا سیما ،مرحوم نعمت ا… گرجی ،یا مرحومه شهلا ریاحی که دوبرابر سن تو کارکردند،تفریحات تورا نتوانستند انجام بدهند،تو یه آدم بی مصرف وندید بدید هستی وبس

  • سیدمجتبی آبان ۱۹, ۱۴۰۰

    خانم رهنما بی دست و پا بودن بی نهایت بهتره تا خودفروختن و وطن فروشی و ملت فروشی و دین ستیزی و خود را در معرض نمایش گذاشتن . نفس تو و هم کیشان و هم کاران مثل خودت تمام فضای این کشور را آلوده کرده تمایلی نیست که مردم به دنبال صدا زدنت و رابطه با تو و سلبریتی های مثل تو باشند . پول گدایی هزاران هزار برابر ارزش مادی و معنوی بیشتری داره تا درامدهای همچون درامد تو .