رتبه بندی جالب مبارزان UFC: از «برترین تمام دوران» تا «اصلا مبارز نیست»

رتبه بندی جالب مبارزان UFC: از «برترین تمام دوران» تا «اصلا مبارز نیست»

در این برهه از زمان، رده های بالایی پولسازهای UFC دیگر مشخص شده اند. بعید است کسی از دیدن امثال کانر مک گرگور، ژرژ سن پی‌یر و چاک لیدل در بالای جدول رده بندی تعجب کند.

اما کمی پایین تر که برویم، ممکن است از دیدن برخی عزیزکرده های UFC تعجب کنیم. از بالای بالا که بخواهیم شروع کنیم باید به اسطوره و افسانه ی حقیقی UFC، جان جونز، بپردازیم. وقتی صحبت از ورزشی همچون ام ام ای (MMA) به میان می آید، این که چطور مبارز بتواند خودش را نشان بدهد و به بقیه معرفی کند، خیلی در به دست آوردن جایگاه اهمیت دارد. اما جان جونز حرف هایش را داخل قفس می زد.

تقریباً تمامی حاضران دنیای UFC جان جونز را بزرگ ترین قهرمان تاریخ در دسته ی نیمه سنگین وزن می دانند. و حالا او نیم نگاهی به عنوان فرانسیس انگانو دارد اما در اواخر نوامبر باید در دادگاهی در لاس وگاس به خاطر اتهام خشونت خانگی حضور پیدا کند. با این حال، جان جونز به تنهایی در صدر جدول قرار گرفته است.

کمی می آییم پایین. این یکی نسبتاً قابل پیش بینی است، نه؟ افسانه هایی مثل حبیب نورمحمدوف و ژوزه آلدو، نیک دیاز و دیمیتریوس جانسون در این رده به کانر مک گرگور، آندرسون سیلوا و ژرژ سن پی‌یر می پیوندند.

UFC

امثال کامارو عثمان، آماندا نونز و اسرائیل آدسانیا، آرام اما مطمئن دارند خودشان را بالا می کشند. در نگاه خود این مبارزان، آن ها در کنار بهترین ها در بالای جدول هستند اما باید برای مبارزانی که در گذشته آمدند، دیدند و غلبه کردند قصیده سرایی کنیم. ماکس هالووی، نِیت دیاز و استیپه میوچیچ در این گروه هستند.

دانیل کورمایر در قفس راه و روش خودش را دارد و چیزی نمانده بود که یکی از برترین ها بشود. اما متاسفانه اندکی کم آورد و همراه فرانسیس انگانو، هنری سجودو، مایکل بیسپینگ و کین ولاسکوئز در رده ی «خوب» قرار می گیرد.

راندا روزی و خورخه ماسویدال گزینه های قابل تاملی هستند. هر چه باشد ماسویدال رکورد سریع ترین ناک اوت را در تاریخ UFC دارد. در پایین جدول سی ام پانک را داریم. او کسی است که بی خودی وینس مک من را آزده خاطر کرد. متاسفانه پانک دوران خوبی را در UFC سپری نکرد.

خوب، قبل از این که مطلب را به پایان ببریم باید یادآوری کنیم که این ها نظرات شخصی هستند و طبیعتاً شما هم می توانید قضاوت و رده بندی خودتان را داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

صورت غیرقابل شناسایی فرانکی ادگار پس از ضربه مهلک پای مارلون ورا + ویدیو

منبع: Give Me Sport
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۱۰ نظر

ورود

  • امیر آذر ۶, ۱۴۰۰

    نیت دیاز افسانه آینده اس ولی تونی اورریتده کدوم احمقی اینو درست کرده?

  • محمد آذر ۶, ۱۴۰۰

    پس امیر علی اکبری کجاس؟

    • God آذر ۷, ۱۴۰۰

      chra fk mikni ye doping i ke dge to koshti rahsh nmidn mitone sadre jdvle mma bashe??

  • میکاییل آذر ۶, ۱۴۰۰

    پس ولنتینا شوچنکو کجاس

    • Aras araz آذر ۷, ۱۴۰۰

      سلام داداش ، هم مطلبو کامل نخوندی و هم عکس دومو ندیدی ، خبیب در بخش افسانه کنار سیلوا و مکگرگور و… قرار داره

  • ابوالفضل آذر ۷, ۱۴۰۰

    جورج سنت پیر بهترین دورانه نه جونزِ دوپینگی

  • Vahid آذر ۷, ۱۴۰۰

    حبیب نیست ?

  • مهدی آذر ۷, ۱۴۰۰

    انصافا فایت های حبیب رو کسی دیده باشه و اونو بهترین تاریخ تا الان ندونه یه چیزیش میشه،فقط تنها اشکالش این بود که به خاطر فوت پدرش زود کنار کشید.

  • سنسی آذر ۷, ۱۴۰۰

    کدوم اسکولی اینو درست کرده. باید حبیب میزاشتن بالا. تونی فرگوسن هم باید روی جدول دوم میبود. با ۳۸سال سن داره فایت میکنه بخدا اگه ۸سال قبل هرکدوم ازاینا به پست فرگوسن میخوردن نابود میشدن. الان داستین خیلی خوب شده

  • بوکس تیر ۲۹, ۱۴۰۲

    جان جونز دوپینگی!!!!،منظورت چیه داداش من ، جان جونر بهترین هست تو تاریخ یو اف سی کسی هنوز نتونسته به گرد پاش برسه ، ولی باید خبیب رو هم اون بالا میزاشتن