Persico F70: قایق تفریحی که بالای سطح آب پرواز خواهد کرد

Persico F70: قایق تفریحی که بالای سطح آب پرواز خواهد کرد

طراح طرح مفهومی یک قایق تفریحی ۲۱ متری مدعی است که این قایق می تواند بالای سطح آب پرواز کند. به گزارش دیلی میل، این قایق بال های جمع شدنی دارد و درونش شبیه سفینه های فضایی است. Persico F70 که توسط طراحان ایتالیایی شرکت قایق‌سازی Persico Marine با همکاری Carkeek Design Partners و Pininfarina Nautical در حال طراحی و توسعه است، گروه خدمه ی کوچکی خواهد داشت و بالای سطح آب به حرکت در خواهد آمد.

قایق تفریحی
Persico F70 قایقی است که به گفته ی طراحان ایتالیایی اش با گروه کوچکی از خدمه بالای سطح آب پرواز خواهد کرد

طراحان این قایق تفریحیِ ساخته شده از کامپوزیت کربن می گویند که این قایق از لحاظ ایرودینامیک برای قایق رانی ماجراجویانه بسیار مناسب است. آن ها همچنین می گویند اگرچه اکثر قایق های تفریحی از این نوع در طراحی شان صرفا سرعت بالا لحاظ می شود اما قایق پیش رو عملکرد بالا را با درون شیک و مجلل توامان دارد و این یعنی از این قایق می توان هم برای مسابقات سرعت استفاده کرد و هم برای گشت زنی تفریحی.

طراحان این قایق ساخته شده از کامپوزیت کربن می گویند که این قایق بدنه ای ایرودینامیک دارد که مناسب قایق رانی ماجراجویانه است

شرکت Persico Marine مدعی است این قایق می تواند با سرعتی معادل ۱۸.۵ کیلومتر بر ساعت «پرواز کند» اما در مورد سرعت دقیق آن چیزی نگفته است. درون این قایق تفریحی که ظاهری فوتوریستی دارد توسط حلقه هایی تزئین شده که به گفته ی دانی‌یله ماتزون، طراح ارشد شرکت Pininfarina طول و پهنای این قایق را مورد تاکید قرار خواهند داد.

قایق تفریحی Persico F70
طراحی فوتوریستی داخل این قایق آن را شبیه سفینه های فضایی کرده است

مارچلو پرسیکو، مدیر شرکت Persico Marine می گوید: «ترکیب قایق رانی سرعتی، برتری در طراحی و ویژگی های قایق های کوچک بادبانی چالش جذابی است که در انجامش با شرکت های Carkeek Design Partners و Pininfarina شریک بوده ایم. تدارک یک تیم فوق العاده بهترین مقدمه برای تاریخ سازی است؛ و این کاری است که پروژه ی Persico F70 قصد انجامش را دارد. ساختن چنین قایقی نیاز به طراحی در بالاترین سطح، فناوری پیچیده، مهارت در ساخت و طراحان فوق العاده دارد. ما برای رسیدن به این هدف بلندپروازانه، شراکت مستحکمی را بنا کرده ایم.»

بیشتر بخوانید:

سی گلایدر: ترکیبی از قایق و هواپیما که می‌تواند سفرهای درون‌شهری را متحول کند

Saturnia ؛ قایق تفریحی بسیار مدرن و تماماً فیبر کربنی با قیمت ۳۵۰ میلیون دلار

The Shape ؛ قایق تفریحی ۸۰ میلیون دلاری با «حفره ای عمیق» و سوخت پاک

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود