انتقاد دوباره تیلور سویفت از جیک جیلنهال به دلیل رابطه نافرجام عاشقانه در ترانه هایش

انتقاد دوباره تیلور سویفت از جیک جیلنهال به دلیل رابطه نافرجام عاشقانه در ترانه هایش

تیلور سویفت در ترانه های جدید خود با عناوین I Knew You Were Trouble و We Are Never Ever Getting Back Together در مورد رابطه عاشقانه بی فرجام خود با جیک جیلنهال گفته و بار دیگر به انتقاد از این بازیگر مشهور می پردازد. سویفت با نسخه ای جدید از آلبوم Red بازگشته است، نسخه ای بازخوانی شده از آلبومی به همین نام که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و شامل ۶ آهنگ شنیده نشده است که از قبل نوشته شده و اکنون به صورت آهنگ های اورجینال عرضه می شوند. اما برخلاف میلیون ها طرفدار سویفت، بعید می دانیم که جیک جیلنهال برای خریدن یک نسخه از این آلبوم عجبه ای داشته باشند زیرا اشعار برخی از این آهنگ های جدید روایتی انتقاد آمیز از جدایی این دو در سال ۲۰۱۱ به نظر می رسند.

تیلور سویفت در ترانه های جدید خود در مورد رابطه عاشقانه بی فرجام خود با جیک جیلنهال گفته و بار دیگر به انتقاد از این بازیگر مشهور می پردازد.

در ترانه I Bet You Think About Me، سویفت چنین می گوید: «تو نمی توانی انتخاب کنی که عاشق چه کسی می شوی و تو و من شبیه یک برف اول بهار بودیم. اما واقعیت ناگهان وارد شد، تو گفتی که ما خیلی متفاوت هستیم. تو به رویاهایم خندیدی، از جوک هایی که می گفتم خوشت نمی آمد و چشم هایت را می چرخاندی. آقای تفکر برتر. اکنون تمام فضایی که می خواستی را داری؟ لازم نیست روانشناس تو باشم تا بفهمم که هیچگاه شاد نخواهی بود و شرط می بندم که به من فکر می کنی». در بخش دیگری از این ترانه، تیلور سویفت، جیک جیلنهال را متهم می کند که می ترسیده باحال نبوده و از پیر شدن می ترسد و حتی به این واقعیت که ممکن است ستاره هالیوود از شنیدن این آهنگ خوشش نیاید نیز اشاره می کند. سویفت در ادامه می گوید: «شرط می بندم به من فکر خواهی کرد و خواهی گفت: اوه خدای من، او دیوانه است. او ترانه ای در مورد من نوشته است».

تیلور سویفت در ترانه های جدید خود در مورد رابطه عاشقانه بی فرجام خود با جیک جیلنهال گفته و بار دیگر به انتقاد از این بازیگر مشهور می پردازد.

تیلور سویفت در ترانه های جدید خود در مورد رابطه عاشقانه بی فرجام خود با جیک جیلنهال گفته و بار دیگر به انتقاد از این بازیگر مشهور می پردازد.

در ترانه درون نگرانه Nothing New اما سویفت از ترس های خود در مورد فراموش شدن می گوید. در زمان شروع رابطه سویفت و جیلنهال، سویفت تنها ۲۲ سال سن داشت و ۶ سال از فعالیتش در دنیای موسیقی به شکل حرفه ای می گذشت. سویفت در همخوانی با فیبی بریجرز می گوید :«به شما می گویند، دخترها شما جوان هستید، بیرون بروید و خوش بگذرانید. سپس کسانی که این کار را می کنند را شکار و سلاخی می کنند، وقتی در دل آسمان در حال اوج گرفتن هستید از روش پرواز شما انتقاد می کنند. شما را پایین انداخته و سپس با آه و ناله می گویند، به نظر می رسد رنج کشیده است. خدای من، چه اتفاقی برای من می افتد وقتی تازگی ام را از دست بدهم؟ آیا هنوز هم مرا خواهی خواست وقتی دیگر چیز جدیدی نیستم؟».

تیلور سویفت در ترانه های جدید خود در مورد رابطه عاشقانه بی فرجام خود با جیک جیلنهال گفته و بار دیگر به انتقاد از این بازیگر مشهور می پردازد.

تیلور سویفت در ترانه های جدید خود در مورد رابطه عاشقانه بی فرجام خود با جیک جیلنهال گفته و بار دیگر به انتقاد از این بازیگر مشهور می پردازد.

جیک جیلنهال و تیلور سویفت اولین بار در اکتبر ۲۰۱۰ با هم دیده شدند و بعد از سه ماه رابطه عاشقانه، از هم جدا شدند. دو سال بعد بود که تیلور سویفت با دو ترانه All Too Well و We Are Never Ever Getting Back Together در آلبوم Red به این رابطه پرداخت.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۱۳ نظر

ورود

  • هری آبان ۲۷, ۱۴۰۰

    اثبات اینکه بالغ شدن به سن نیست. ادل کمتر از ۲ سال از این تیلور سویفت بزرگتره ولی مقایسه کنید حرفهاشون رو در مورد رابطه گذشته شون. یکی مثل دختر بچه ها هنوز آه و ناله میکنه ولی اون یکی مثل یک زن بالغ مساله رو پذیرفته و از شریک گذشته اش بدگویی نمی کنه.
    ضمنا ترانه های این خواننده های جدید رو چندان جدی نگیرید. دیگه مثل ۳۰ سال پیش نیست که یک خواننده به تنهایی احساسات و تجربیات شخصیش رو توی شعر و موسیقی اش جاری می کرد. الان دیگه یک گروه ۱۰-۱۵ نفره ترانه و آهنگ و رقص و اجرا رو میسازند و برنامه ریزی می کنند و خواننده فقط اون رو اجرا میکنه.

    • علی آبان ۲۷, ۱۴۰۰

      اگر خبر ندارین بگم که این ریکورد رد هستش و دلیل ضبط دوبارش هم پس گرفتن اهنگاش از یه مشت عوضیه.
      اهنگ all to well هم که گل سر سبده رده و قطعا جزوه ریکورد ها بود و احتمل بالا راجب جیک باشه و این دفعه با نسخه ی ده دقیقه ای اورجینالشو ضبط کرد.
      حالا تیتر اومده نوشته انتقاد از جیک جینهال این انتقاد نیست و این اهنگ واسه حدودا ۱۰سال پیشه  و هر هنرمندی از زندگیش الهام میگیره بالاخره واسه اهنگاش.
      ادل خواننده ی بسیار بزرگیه شکی توش نیست.
      ولی تیلور که با ضبط اهنگای قدیمیش به این همه موفقیت دوباره رسیده رو نمیشه انکار کرد  و سطحش و محبوبیت و کیفست کاراش از ادل بیشتر نباشه کمتر نیست.
      لطفا وقتی از ماجرایی خبر نداری قضاوت نکن یکی مثه تیلور رو که سطح اخلاقیشم می ارزه به خیلی از سلبای هالیوودی.

    • Asal آبان ۲۸, ۱۴۰۰

      اگه واقعا اخبار رو دنبال کنید می‌فهمید که این آهنگا برای همون سال ۲۰۱۲ و برای وقتیه که جدا شدن و تنها دلیل اینکه الان دوبار منتشرشون کرده برای پس گرفتن مستر آلبومهای قدیمیشه وگرنه چه دلیلی داره گذشته رو شخم بزنه وقتی زندگی الانش هزار برابر بهتر از قبله با یه پارتنری که واقعا دوسش داره و بهش احترام میذاره و در ضمن مقایسه کار قشنگی نیست ادل هم توی آلبومش راجب روابط و جداییش حرف زده

    • نیما آبان ۲۸, ۱۴۰۰

      عزیزم این یه البوم دوباره ضبط شده از سال ۲۰۱۲ عه و این اهنگا همه قدیمین :)) و اگه نمیدونی چرا دوباره ضبط میکنه چون البوماشو به یکی دیگه فروختن مجبور شده!وقتی چیزی نمیدونی مجبور نیستی چرت و پرت ببافی. تیلور الان پنج ساله تو رابطه با جو آلوینه و سبک شعراش از اون موقع خیلی متفاوته

    • سوئیفتی آبان ۲۸, ۱۴۰۰

      ۱. تیلور ۶ تا آلبوم اولش رو از دست داد و بخاطر همین داره اونا رو ری ریکورد میکنه تا بتونه پسشون بگیره و گفته که ممکنه تغییراتی توی ترک‌های آلبوم باشه (منظورش ترک‌های هست که برای آلبوم‌ها نوشته بود ولی هیچوقت منتشر نکرد مثل ورژن ده دقیقه‌ای all too well). اینا آهنگایی نیست که تازه نوشته باشه و مربوط به همون موقعی هست که داشت red رو ریکورد می‌کرد ینی چند سال پیش
      ۲. توی صنعت موسیقی همیشه کار تیمی هست، خواننده، ترانه نویس، آهنگساز، تنظیم و…
      و تیلور خودش هم ترانه نویسه هم خواننده و آلبوم speak now رو خودش تنها نوشت تا ثابت کنه خودش به تنهایی میتونه آهنگ بنویسه بدون اینکه کسی کمکش کنه، اگه مستند میس آمریکانا رو دیده باشی، قسمت‌هایی از ضبط آلبوم رپیتیشن هست که خود تیلور حتی آهنگسازی رو هم داره انجام میده، درسته توی نوشتن آلبوم همیشه افراد دیگه‌ای هم نقش دارن ولی دیگه ده پونزده نفر نیستن? تیم تیلور یه تیم کوچولو عه و اینکه خواننده جدید هم نیست و با ادل تو یه سال کارشون رو شروع کردن
      ۳. تیلور و ادل هر دوشون از اسطوره‌های موسیقی محسوب میشن و دوست هستن با هم

    • امیر آبان ۲۸, ۱۴۰۰

      folklore و evermore در حال سر تکان دادن به این نظر! T-T

  • ارژنگ آبان ۲۷, ۱۴۰۰

    تیلور خودش گفته بود که آهنگ love story رو در مورد جیک جیلنهال نوشته. اون آهنگ هایی که نوشتید در مورد دیگران بودند . تازه خیلی هم با خوبی و خوشی بدون دعوا از جیک جدا شد. الآن هم با هم دوستند . بنابراین دلیلی نداشته که الان بعد از این همه سال بخواد جیک رو ناراحت کنه .

    • نیما آبان ۲۸, ۱۴۰۰

      لاو استوری راجع به کراش دبیرستانش بود و خیر الان با جیک دوست نیست :))

    • سوئیفتی آبان ۲۸, ۱۴۰۰

      ?? حاجی لاو استوری قبل از رابطش با جیک منتشر شده? all too well و we are never ever getting back together برای جیک هست ولی I knew you were troubled برای جان مایر بوده??

  • ... آبان ۲۷, ۱۴۰۰

    که چی مثلا؟

  • احسان آبان ۳۰, ۱۴۰۰

    چقدر من از این دختره بدم میاد آخه…

    یکی نیست بگه بابا شاید مشکل از خودته! هر سال با ۵ نفر رابطتتو قطع میکنی و ۵ تا آهنگ میدی بیرون توی ۱۰ سال اخیر با بالای ۵۰ نفر بوده!

    یکی نیست بهش بگه بابا مشکل از خودته که نرمال نیستی نه پارتنر هات!!!!

    • سوئیفتی دی ۷, ۱۴۰۰

      مگه تو زندگی تیلور هستی که اینجوری در موردش قضاوت میکنی؟! ? وقتی چیزی در موردش نمیدونی چرا حرف الکی میزنی؟! تو ده سال اخیر با بیشتر پنجاه نفر بوده؟!?
      ۱. بعضی از رابطه‌هاش فیک بودن(مثلا رابطش با هری استایلز، یا تام هیدلستون) ۲. حدود ۵ ساله با جو آلوین رابطه داره:) ۳. توی زندگیش نیستی که بدونی چخبره، شاید واقعا بعضی وقتا مشکل از پارتنرش بوده نه اون¯\_(ツ)_/¯
      لابد آهنگای بقیه که در مورد س*س مینویسن خوبه؟! :/ تیلور در مورد چیزای دیگه‌ای هم آهنگ نوشته. اینکه تو این حرفا رو زدی نشون میده که تیلور رو اصلا نمیشناسی و فقد اومدی یه نظر نوشتی و ارسالش کردی :/ و در آخر اینکه هر شایعه‌ای و مطلبی که تو اینترنت هست رو باور نکن 🙂

    • سارا دی ۷, ۱۴۰۰

      عاره دیگه همیشه مشکل از دختراس نه پسرا. میدونستی تیلور لانتر همزمان با سلنا گومز و تیلور سوئیفت رابطه داشته؟! یا جان مایر هم با کیتی پری تو رابطه بوده هم با تیلور؟! لابد مشکل از دختراس که پسرا همزمان با چند تا دختر دیگه وارد رابطه میشن؟! اگه یه پسر در مورد پارتنرش آهنگ بنویسه مشکلی نیست ولی اگه یه دختر اینکارو کنه نفرت انگیزه؟!