انگلیسی صحبت کردن نصرت گوکچه با لهجه بریتیش سوژه کاربران اینستاگرام شد + ویدیو

انگلیسی صحبت کردن نصرت گوکچه با لهجه بریتیش سوژه کاربران اینستاگرام شد + ویدیو

شاید کار لندن با سالت بی تمام شده باشد اما ظاهراً کار سالت بی با لندن هنوز تمام نشده است. نصرت گوکچه سرآشپز سلبریتی و مشهوری که اخیراً در مورد علاقه اش به شهر لندن در یک ویدیو اینستاگرامی گفته است، کاربران اینترنتی را به خاظر صدا و لب هایش گیج کرده است. در این ویدیو دیده می شود که نصرت گوکچه یا همان سالت بی، پیش از تعریف کردن از تسلطش به زبان انگلیسی، از علاقه اش به شهر لندن گفته و آن را «رویای بزرگ» خود توصیف می کند. او هر کلمه از صحبت هایش را با تنها یک طرف دهانش ادا می کند و سعی دارد لهجه بی نقصش را به رخ بکشد. اما دشوار است که حرکات لبش در هنگام به زبان آوردن کلمات را درک کرد و بیشتر شبیه این است که انگار سعی دارد گوشش را گاز بگیرد.

انگلیسی صحبت کردن نصرت گوکچه با لهجه بریتیش سوژه کاربران اینستاگرام شد

درک این موضوع تنها با تماشای کلیپ منتشر شده از این سرآشپز ترکیه ای مشهور و جنجالی امکان پذیر است. نصرت در این ویدیو می گوید: «انگلیسی من، تقریباً شبیه یک بریتانیایی است، می دانید چه می گویم؟» و سپس کلمه «به سلامتی» (Cheeeeerrsssssss) را به شکلی کشیده بیان می کند. سالت بی این ویدیو را اواخر هفته گذشته منتشر کرده اما به نظر می رسد که آن را اوایل ماه ضبط کرده باشد. نصرت یک هفته پیش لندن را ترک کرده و ظاهراً خود را برای افتتاح یک رستوران در عربستان سعودی آماده می کند. ویدیو انگلیسی صحبت کردن نصرت گوکچه بیش از ۵ میلیون بار دیده شده و همه کامنت ها به سبک عجیب صحبت کردن او اشاره دارند. یکی گفته است: «چرا اینجوری صحبت می کند، ترسناک است»، دیگری می نویسد: «از شکل تکان خوردن لب هایش متنفرم».

انگلیسی صحبت کردن نصرت گوکچه سرآشپز مشهور و جنحالی ترکیه ای با لهجه بریتیش و حرکات خاص لبش سوژه کاربران اینستاگرام شد

برخی نیز گفته اند که اولین بار است صحبت کردن نصرت را می بینند و یک کاربر در این باره نوشته است: «وقتی دهانش را باز می کند، همه جادوی او از بین می رود» و دیگری می نویسد: «به نظرم بهتر این است که هرگز صحبت نکند». برخی نیز گفته اند که این مسئله ممکن است به خاطر سکته قلبی یا آسیب مغزی رخ داده باشد هر چند به وضوح دیده می شود که سالت بی این کار را عمداً و برای تاکید انجام می دهد و در ویدیوهای دیگر نیز می توان او را در تلاش برای صحبت کردن با یک طرف دهانش دید.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود