پیش‌نمایش فیلم Spider-Man: No Way Home اتفاقات جالبی را برملا می‌کند + ویدیو

پیش‌نمایش فیلم Spider-Man: No Way Home اتفاقات جالبی را برملا می‌کند + ویدیو

تام هالند به عنوان مرد عنکبوتی در کنار زندایا به عنوان اِم جِی در فیلم Spider-Man: No Way Home (مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست) به ایفای نقش پرداخته است.

در پیش‌نمایش حدوداً سه دقیقه ای که از این فیلم منتشر شده پیتر پارکر را پس از وقایع فیلم قبل (Spider-Man: Far From Home) که طی آن در نبردی با میستریو، دنیا هویت واقعی اش را کشف کرد، می بینیم.

در این پیش نمایش، شخصیت های منفی ای که قرار است در دنیای سینمایی مارول آغاز به کار کنند را نیز ملاقات می کنیم: گرین گابلین، دکتر اختاپوس، الکترو، سندمن و لیزارد. اواخر پیش نمایش، پیتر را می بینیم که با دوستش دکتر استرنج دچار کشمکش شده است.

فیلم Spider-Man: No Way Home

پیتر که دیگر نمی تواند چهره اش را در پس نقاب پنهان کند، از دکتر استرنج (بندیکت کامبربچ) تقاضای کمک می کند اما از آن لحظه به بعد اوضاع خطرناک تر می شود. در این فیلم از قرار معلوم شاهد بازگشت برخی چهره های آشنا نیز خواهیم بود.

جِیمی فاکس که نقش الکترو را بازی کرده بود باز خواهد گشت. بندیکت کامبربچ به عنوان دکتر استرنج ظاهر خواهد شد و گرین گابلین نیز در این فیلم حضور خواهد داشت که طبق شایعات تایید نشده ویلم دفو نقشش را بازی خواهد کرد.

با این حال، اگرچه سری مرد عنکبوتی در دنیای مارول به عنوان مفرح ترین و سرخوش ترین سری به حساب می آید، اما تام هالند گفته که این بار چنین نیست. وی در مصاحبه ای که اخیراً داشته، بیان کرده که این فیلم خاص، «تیره و تار» و «سوزناک» است.

فیلم Spider-Man: No Way Home

او اضافه کرده که «مردم واقعاً غافلگیر خواهند شد اما این فیلم، کمیک نیست. شما شخصیت های محبوب تان را می بینید که اتفاقاتی برایشان پیش می آید که هرگز دوست ندارید این اتفاقات برایشان پیش بیاید. و تجربه ی این بُعد از شخصیت پیتر پارکر برای خود من جذابیت زیادی داشت.»

تولید این فیلم که جان واتس آن را کارگردانی کرده به طور مشترک بر عهده ی مارول استودیوز و کلمبیا پیکچرز بوده و به وسیله ی سونی پیکچرز ریلیسینگ توزیع و اکران خواهد شد. فیلم Spider-Man: No Way Home بیست و هفتمین فیلم در دنیای سینمایی مارول خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

آخرین خبرها در مورد شخصیت‌ها و تاریخ اکران سومین فیلم Spider Man با بازی تام هالند

مروری بر مرد عنکبوتی از گذشته تا اکنون: نقدهای این سری فیلم‌های کامیک

صحبت های زندایا از تجربه بازی در فیلم علمی تخیلی Dune و دنباله آن

منبع: Metro
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود