بریتنی اسپیرز: همه خانواده ام باید زندانی شوند!

بریتنی اسپیرز: همه خانواده ام باید زندانی شوند!

بریتنی اسپیرز می گوید همه ی خانواده اش باید به خاطر نقشی که در قیمومیت ۱۳ ساله ی او داشتند «زندانی شوند».

اسپیرز در ویدئویی در پست اینستاگرامی اخیر خود به پرسش های طرفدارانش پاسخ داده است. در این ویدئو او از خانواده ی خود – حتی مادرش که به گفته ی او «اهل کلیسا رفتن است» – به خاطر آنکه اجازه دادند او تحت شرایط سختگیرانه ی قیمومیت پدرش باقی بماند، انتقاد کرد.

اسپیرز دراینباره گفت: «می دانم که گفتن چنین چیزی چقدر خجالت آور است ولی من تا حالا از نزدیک پول ندیده ام یا نتوانسته ام با ماشین خودم رانندگی کنم.»

«اما هر روز که از خواب بیدار می شوم از فکر اینکه چطور خانواده ام و آن قیمومیت توانستند آن کارها را با من کنند مغزم سوت می کشد… ضعیف و تحقیرم کردند!!!!»

او در ادامه گفت: «من حتی به آن همه بدی که در حقم کردند و همه شان باید به خاطرش زندانی شوند اشاره نمی کنم… بله حتی مادرم که اهل کلیسا رفتن است!!!!»

اسپیرز همچنین گفت همیشه به خاطر خانواده اش «کوتاه آمده» و «دهانش را بسته است».

او گفت: «ولی این دفعه دیگر نه… یادم نرفته و امیدوارم که آن ها امشب به اینجا سر بزنند و می دانند هم که منظور من دقیقاً چیست!!!!»

اسپیرز دو هفته قبل با موافقت دادگاه با لغو قیمومیت او که مدت ها خواستارش بود، از آن رهایی یافت. این قیمومیت که امکان تصمیم درباره ی امور شخصی و مالی خود را از اسپیرز سلب کرده بود، در سال ۲۰۰۸ توسط پدرش، جیمی اسپیرز، وضع شد. وقتی وکیل جدید اسپیرز به پدر او گفت باید اسناد و مدارک مربوط به نحوه ی مدیریت قیمومیت ۱۳ ساله ی دخترش را در اختیار بگذارد، نزدیک به یک هفته بعد، جیمی اسپیرز با تنظیم درخواستی رسمی خواستار لغو قیمومیت خود شد.

بریتنی اسپیرز مدتی قبل با حضور در دادگاه به شرح تجربیات خود از زندگی تحت این قیمومیت پرداخت. او این قیمومیت را «آزارگرانه» توصیف کرد و گفت پدرش به عنوان یکی از قیم هایش از کنترل او «لذت می برد».

مادر اسپیرز، لین، تا سال ۲۰۱۹ نقش رسمی در این قیمومیت نداشت. در سال ۲۰۱۹ اما یک شرکت حقوقی را به کار گرفت تا در آن «موقعیت بحرانی» به پرونده ی دخترش ورود کند. بر اساس اسناد و مدارک دادگاه، وکلای لین اسپیرز مدعی شدند که او «روایتی بسیار آزاردهنده» از شرایط دخترش برای آن ها داشت. به ادعای آن ها، لین اسپیرز گفته بود دخترش تحت «محدودیت هایی نامعقول» و مراقبت های پزشکی ای قرار گرفته که ممکن است مجاز نباشند.

پس از آن، لین اسپیرز با تنظیم درخواستی رسمی خواستار پرداخت هزینه های امور قانونی مربوط به دخترش از دارایی های او شده بود. او در این درخواست مدعی شده بود که هدف تیم حقوقی اش «کمک به بازپس گیری استقلال بریتنی از قیم خود، پدرش» بوده.

اسپیرز در پست اینستاگرامی خود گفت از مستقل شدنش خوشحال است و دوباره «احساس زن بودن» می کند.

او در این ویدئو گفت که قصد دارد تلاش خود را بر حمایت از افراد دارای معلولیت تحت قیمومیت بگذارد و از جنبش «بریتنی را آزاد کنید» به خاطر نجات زندگی اش تشکر کرد.

منبع: insider
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود