طالع بینی سال ۲۰۲۲ : در سال جدید، چه سرنوشتی برایتان رقم می‌خورد؟

طالع بینی سال ۲۰۲۲ : در سال جدید، چه سرنوشتی برایتان رقم می‌خورد؟

طالع بینی سال ۲۰۲۲ شما اینجاست – به نظرتان سال آینده چه چیزی در سرنوشت شما رقم می‌خورد؟ بیایید فال سال جدید را با گفتن این جمله شروع کنیم:

“به سال ۲۰۲۲، سال تغییر با سرعت نور، خوش آمدید!”

اگر فکر می‌کنید سال ۲۰۲۱ به سرعت سپری شد، صبر کنید تا سال ۲۰۲۲ را تجربه کنید! جریان سال گذشته تغییرات عظیمی را به جریان سال آینده خواهد کشید. با این که میدان زحل-اورانوس که دگرگونی‌های زیادی در زندگی ما ایجاد کرد، تکرار نمی‌شود، اما توسط گره‌های سرنوشت که به سمت ثور و عقرب حرکت می‌کنند، فعال می‌شود. زندگی به طرز باورنکردنی شتاب خواهد گرفت و جهان از ما می‌خواهد که امیدها و رویاهای خود را به فعلیت برسانیم تا با چالش‌های یک دوره جدید همگام شویم.

در سال ۲۰۲۲ ، چه اتفاقاتی برایتان رقم می‌خورد؟

صحبت از امیدها و رویاها در طول سال پیش رو خواهیم داشت؛ هیچ کدام از آنها آنقدر دیوانه‌وار یا آنقدر سرکش نخواهد بود که به واقعیت تبدیل نشود. با توجه به موقعیت فوق‌العاده مشتری در حوت، توانایی ما برای جذب شدن نه تنها باز می‌گردد، بلکه با پیوند نادر مشتری در ۱۲ آوریل با نپتون پر زرق و برق، چند برابر می‌شود. این دو با هم خلاقیت، فراوانی و شفقت را به دنیای ما بازمی‌گردانند. اما از آنجایی که همیشه چیزهای خوب زیادی وجود دارد، ثبات و حفظ مرزهای سالم کلید بهترین بهره‌مندی از این ادغام الهام‌بخش خواهد بود.

تم دیگر برای سال آینده روابط خواهد بود. سال ۲۰۲۲ با واپسگرایی زهره شروع می‌شود (مستقیم به ۲۹ ژانویه می‌رود) و با واپسگرایی مریخ (۳۰ اکتبر تا ۱۲ ژانویه) به پایان می‌رسد. از آنجایی که عاشقان کیهانی از ما می‌خواهند تا نزدیک‌ترین پیوندهایمان را ایجاد کنیم، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که حس عمیق‌تری از پیوند به زندگی‌مان بازگردد.

 واپسگرایی و به عقب برگشتن عطارد ۲۰۲۲ مضامینی مشابه سال قبل دارد. آنها از ما می‌خواهند که به حالت درون‌نگر کامل برویم و دیدگاه خود را از ۱۴ ژانویه تا ۳ فوریه، ۱۰ می تا ۳ ژوئن و ۹ سپتامبر تا ۲ اکتبر تغییر دهیم. در این زمان‌ها، توجه کنید که مضامین تکراری از گذشته برای شما پیش می‌آید.

ادامه این مطلب روزیاتو را بخوانید تا ببینید که علامت زودیاک (برج فلکی تولد) شما در سال ۲۰۲۲ چه انتظاراتی دارد…

حمل (فروردین)

زندگی درونی برای متولدین برج حمل (فروردین ماهی‌ها) بسیار غنی و پرمایه‌تر می‌شود. از آنجایی که سیاره بزرگ مشتری، امسال را در میان دوازدهمین خانه معنوی و اولین خانه خود سپری می‌کند، شما چرخه جدیدی از رشد را شروع می‌کنید! در حالی که ایستادن در آن فضایِ مرزیِ بین حال و آینده ممکن است احساس معلق و شناور بودن در حرکت را تداعی کند، ممکن است به برخی از اسرار عمیق‌تر زندگی علاقه‌مند شوید. حس معنویت شما تقویت خواهد شد، بنابراین، در بررسی موضوعاتی که کنجکاوی شما را برمی انگیزد دریغ نکنید. در نهایت، انجام کارهای داوطلبانه را در نظر بگیرید. زیرا اکنون، هر چه بیشتر بدهید، بیشتر به دست خواهید آورد!

ثور (اردیبهشت)

متولدین ثور چه سال هیجان‌انگیزی در پیش دارد! در سال ۲۰۲۲، شما در شرف ملاقات با سرنوشت خود هستید زیرا کسوف (۳۰ آوریل خورشیدی، ۸ نوامبر قمری) در علامت برج فلکی‌تان، شما را با حس عمیق‌تری از معنا هماهنگ می‌کند. به نوعی، همه آرزو خواهند کرد که بیشتر شبیه شما و جای شما باشند، بنابراین، باید در پوست خود نگنجید و در جایگاهی که هستید احساس راحتی تمام کنید. همانطور که مشتری بزرگوار یازدهمین خانه جامعه شما را در این سال فعال می‌کند، هر چه بیشتر با مردم ارتباط برقرار کنید، امسال بیشتر رشد خواهید کرد – به خصوص این که مشتری با نپتون (۱۲ آوریل) و اورانوس و پلوتون (۱۷ فوریه، ۳ مه) همسو می‌شود.

جوزا (خرداد)

وجود ماه سیاه لیلیت در نشانه برج فلکی شما باعث شده است که شما با حس عمیق‌تری از قدرت در تماس باشید و این روند تا ۱۴ آوریل ادامه دارد. با مشورت طالع بینی، تاروت و هر عمل سحرآمیز دیگر از این انرژی مقدس زنانه که آتش درونت را بیدار می‌کند بهترین استفاده را ببرید. عطارد، فرمانروای شما، سه بار در سال جاری (۱۴ ژانویه، ۱۰ می، ۹ سپتامبر) به عقب برمی‌گردد و از شما می‌خواهد که انگیزه‌های خود را عمیق‌تر کنید. از آنجایی که زندگی برای شما بسیار سریع پیش می‌رود، از این دوره‌های زمانی برای استراحت از زندگی و برنامه‌ریزی تعطیلات به مقصد ساحلی استفاده کنید.

سرطان (تیر)

شما در حال رفتن به یک سال افسانه‌ای هستید! شما انرژی حوت (اسفند) را دوست دارید، و انبوه سیارات در این رفیق با نشانه آب به این معنی است که امسال زندگی می‌تواند برای شما یک رویا باشد. این پیش بینی به ویژه در حوالی ۱۲ آپریل صادق خواهد بود، زمانی که ملاقات نادر مشتری و نپتون می‌تواند علاقه شما را به یادگیری چیزهای جدید برانگیزد. شما توسط ماه اداره می‌شوید، و از آنجایی که حاکم سیاره شما اورانوس الکتریکی را در خسوف‌های امسال (۳۰ آوریل، ۱۵ می، ۲۵ اکتبر و ۸ نوامبر) فعال می‌کند، جهان از شما می‌خواهد که تغییرات را بپذیرید و در آغوش بگیرید. با انجام این کار، دروازه‌های خلاقیت تازه‌ای را در زندگی خود باز می‌کنید.

اسد (مرداد)

برای شما متولدین برج اسد، امسال بازی دگرگونی و تحول است زیرا در تمرکز امسال، از شما خواسته شده که خودِ قدیمی‌تان را رها کنید تا نسخه جدیدی از شما ظاهر شود. از نظر شغلی، سال پرمشغله‌ای خواهد بود و در برخی مواقع ممکن است احساس کنید طاقت‌فرسا به نظر می‌رسد. وقتی زندگی شلوغ می‌شود، بر حس معنوی خود تکیه کنید، زیرا در این فضاست که در آن احساس شادی و لذت دنیای مادی را پیدا خواهید کرد. کسوف‌های امسال (۳۰ آوریل، ۱۵ می، ۲۵ اکتبر و ۸ نوامبر) شامل فرمانروای سیاره شما، خورشید است – زمانی که جهان از شما می‌خواهد که با جریان حرکت کرده و تغییرات قابل توجهی در زندگی‌تان ایجاد کنید. حتما متوجه شدی منظورمان چیست!

سنبله (شهریور)

برای یک سنبله جدید آماده شوید! انرژی بی‌پروای سال آینده نه تنها طرز فکر شما را در مورد زندگی تغییر می‌دهد، بلکه از شما می‌خواهد که افق‌های خود را مانند قبل گسترش دهید. همانطور که اورانوس الکتریکی و گره‌های سرنوشت نهمین خانه فلسفه شما را تحریک می‌کنند، عطش شما برای دانش، تجربه و فرهنگ افزایش می‌یابد. این حالات ممکن است به معنای ثبت نام در مدرسه، رفتن به یک سفر بزرگ یا تعامل با افراد بسیار جالب باشد. و در حالی که خارج شدن از منطقه راحتی شما ممکن است گاهی ترسناک باشد، الهامات بزرگی برای شما وجود دارد؛ البته اگر جرئت ریسک‌های بزرگ را داشته باشید!

میزان (مهر)

اگر متولد ماه مهر هستید، به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۱ شگفتی‌های متعددی را تجربه کردید – و در سال ۲۰۲۲، با فعال شدن هشتمین خانه دگرگونی شما توسط نفوذ نامنظم اورانوس، این روند عمیق‌تر خواهد شد. همانطور که خیلی غیر منتظره درِ شما را می‌زنند، به یاد داشته باشید که وقتی درهای خاصی بسته می‌شوند، درهای دیگر باز خواهند شد. مشتری خوش شانس در خانه هفتم شما با ارائه حمایت‌های صحیح در قالب شراکت – روابط عاشقانه و تجاری – مراقب شما خواهد بود. به هر حال، برای برج میزان، امسال همه چیز به معنای مهار قدرت است که باید با آن کنار بیایید. بنابراین، به جای اینکه اجازه دهید این اتفاق غیرمنتظره شما را از لاکتان بیرون بکشد، اعتماد کنید که کیهان پشت شماست!

عقرب (آبان)

عقرب عجب ماه جالب و شگفت‌انگیزی است! شما در سال ۲۰۲۱ تغییرات زیادی ایجاد کردید و در سال ۲۰۲۲، زندگی هیجان انگیزتر می‌شود. هنگامی که زحل، اورانوس و گره‌های سرنوشت با هم متحد می‌شوند تا الکتریسیته را به مناطق اصلی نمودار شما بیاورند، نسخه کاملاً جدیدی از خودتان در زیر پوست شروع به رشد می‌کند. چه خوب که شما در اختراع مجدد استاد هستید! همانطور که پوست قدیمی خود را می‌ریزید، به همزمانی‌ها توجه کنید، زیرا آنها مدام در اطراف شما خواهند بود و مسیر درست را به شما نشان می‌دهند. در طول سال پیش رو، شراکت‌های جدید (عاشقانه و تجاری)، سرگرمی، خلاقیت و الهام درست زمانی شما را پیدا می‌کنند که چیزهای غیرمفید و به دردنخور را رها کنید.

قوس (آذر)

برای متولدین قوس (آذر) امسال یکی از بهترین سال‌هاست! با حاکم سیاره‌تان، مشتری، که با قدرت در حوت قرار دارد، تمام کمک‌های کیهانی را که برای انجام یک اتفاق بزرگ نیاز دارید، در اختیار خواهید داشت. اما صرف نظر از اینکه عمیق‌ترین خواسته‌های شما چیست، یک کلید اصلی برای نشان دادن آنها وجود دارد: داشتن یک هدف واضح! این حالت به ویژه در اواسط آپریل صادق است، زمانی که تمایل شما به زیاده‌روی در کارها ممکن است شما را در مه سردرگمی فرو روید. در سال ۲۰۲۲، رشد، الهام و عشق در نوک انگشتان شماست. اگر بتوانید واقع‌بین باشید، سازماندهی کنید و چهارچشمی حواستان به جایزه باشد، می‌توانید همه چیز را داشته باشید!

برج جدی (دی)

متولدین برج جدی (دی ماه)، آیا حاضرید با سرنوشت خود رو در رو شوید و با آن ملاقات کنید؟ سال پیش رو برای شما طعم بی‌نظیری دارد زیرا حاکم سیاره شما، زحل، با گره‌های سرنوشت درگیر می‌شود! این یک تأثیر کارمایی و سفر در زمان است و شما را با افراد، مکان‌ها و فرصت‌هایی روبه‌رو خواهد کرد که به شما کمک می‌کنند به مقصد مورد نظر خود برسید. این امر به ویژه در حوالی ۳ می صادق است، زمانی که مشتری به پلوتون در علامت برج شما تبدیل می‌شود تا به کلمات و افکارتان قدرت تغییر شکل واقعیت شما را بدهد. در نهایت، همزمانی نقش مهمی را در این سال برای شما ایفا خواهد کرد، بنابراین، به نشانه‌ها توجه کنید و با آغوش باز پذیرای تغییراتی باشید که کائنات از شما می‌خواهد.

دلو (بهمن)

متولدین برج دلو (بهمن ماهی‌ها)، چقدر با هدف خود هماهنگ هستید؟ اگر هنوز در حال کشف آن هستید – نگران نباشید، زیرا کمک در راه است. اگر در مسیر خود قرار گرفته‌اید، نیروهای کارمایی و غیرمنتظره وارد می‌شوند تا به شما در تحقق آن کمک کنند. در حالی که هر دو فرمانروای شما، زحل و اورانوس، با گره‌های سرنوشت درگیر هستند، نسخه جدیدتر و همسوتر از شما اینجاست و آمده است تا بماند. این یک لحظه نادر و بسیار خاص در طول سفر شماست، بنابراین، با برقراری ارتباط و اتصال به شهود خود بهترین استفاده را از آن ببرید زیرا همه چیز در ماه‌های فوریه، آوریل، آگوست و نوامبر به اوج می‌رسد.

حوت (اسفند)

برای متولدین برج حوت (اسفندماهی‌ها)، این سال طلایی آنهاست! با هر دو فرمانروای سیاره شما، مشتری و نپتون، که ملاقاتی نادر در علامت شما دارند، شما در شرف دریافت همه برکات کیهانی هستید. یک پنجره اصلی تجلی بین ۶ آوریل و ۲ مه می‌رسد؛ درست زمانی که زهره نیز از برج شما بازدید می‌کند. در حالی که رشد را در اشکال مختلف تجربه خواهید کرد، حس معنویت شما به شدت عمیق‌تر خواهد شد. مراقب عبور وستا، سیارک فداکاری معنوی، در علامت خود بین ۲۴ می و ۲۱ آگوست و سپس دوباره از ۲۰ نوامبر تا ۳۱ دسامبر باشید. همانطور که چرخه جدیدی را در طول سفر روح خود شروع می‌کنید، وستا به شما کمک می‌کند تا شعله درونی اشتیاق خود را زنده نگه دارید.

به شما پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

آموزش شخصیت شناسی بر اساس ماه تولد و علم طالع بینی

طالع بینی سال ها بر اساس نام حیوانات

بهترین و بدترین ویژگی های شخصیتی شما بر اساس طالع بینی برج فلکی

طالع بینی: ماه تولد شما چه رازهایی را در مورد شیوه مدیریتتان بر ملا می کند؟

طالع بینی: واقعیت های جالب و عجیبی که ماه تولد افراد در مورد آن ها بازگو می کند

طالع بینی: بهترین زمان برای پیدا کردن عشق بر اساس ماه تولد

طالع بینی چینی چه رازهایی در مورد شخصیت شما می گوید؟

ناسا از تغییر وضعیت ستارگان و برج های فلکی خبر داد؛ طالع بینی جدیدتان را ببینید

طالع بینی شغلی خرداد؛ سال ۲۰۲۰ برای خردادی ها چه در چنته دارد؟

طالع بینی ماه تیر برای متولدین هر ماه

منبع: myimperfectlife
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود