خبر خوش نتفلیکس: اسپین آف سریال Money Heist در دست ساخت

خبر خوش نتفلیکس: اسپین آف سریال Money Heist در دست ساخت

سریال La Casa de Papel یا همان Money Heist برای چندین سال یکی از پربیننده ترین سریال های نتفلیکس در دنیا بوده است. این سریال اسپانیایی که درباره ی سرقتی پرماجرا از یک بانک است، این هفته با پخش پنج اپیزود نهایی آن در روز سوم دسامبر به پایان می رسد، اما داستان در آنجا به طور کامل تمام نخواهد شد. در واقع معلوم شده نتفلکیس در حال کار بر روی یک سریال اسپین آف برای Money Heist است که در سال ۲۰۲۳ پخش خواهد شد.

نتفلیکس روز گذشته مراسمی برای سریال Money Heist در مادرید، پایتخت اسپانیا، برگزار کرد که بیش از ۵ هزار نفر از طرفداران این سریال در آن شرکت داشتند. در یک جلسه ی پرسش و پاسخ با حضور بازیگران Money Heist، معلوم شد شخصیت پرطرفدار برلین، سریال خودش را خواهد داشت. در حقیقت، پدرو آلنسو در سریال اسپین آف Money Heist دوباره در نقش برلین ظاهر خواهد شد.

از محبوبیت زیاد شخصیت برلین در میان طرفداران سریال Money Heist همین بس که نتفلیکس پارک ها-سو، بازیگر کره ای سریال Squid Game را برای بازی در این نقش در نسخه ی کره ای Money Heist به کار گرفته است.

آلونسو در مراسم روز گذشته ی سریال Money Heist در مادرید گفت: «لحظه ی به یادماندنی ای است چون پایان یک دوره و آغاز دوره ی دیگری است. امروز با ژسوس کلمنار (یکی از تهیه کنندگان سریال Money Heist) صحبت می کردیم و داشتیم می گفتیم که حالا به دنیای ناشناخته ای قدم می گذاریم و بی هیچ انتظاری پذیرای همه ی آن چیزهایی هستیم که رخ خواهد داد.»

آلنسو در ادامه با اشاره به تیم نویسندگانی که مشغول نگارش فیلمنامه ی سریال اسپین آف Money Heist هستند، گفت: «می دانم که آن ها هر چرخش داستانی ای که بشود به سریال خواهند داد. این مسئولیت می تواند باری بر دوش و یک محبس باشد. امیدوارم که باز هم شجاعتش را داشته باشیم که دوباره با این انرژی فوق العاده با همه چیز ریسک کنیم.»

جالب ترین نکته درباره ی این اسپین آف، زمان وقوع داستان آن است. برلین در قسمت های پیشین سریال Money Heist کشته شد و علیرغم آنکه یکی از سرگرم کننده ترین شخصیت های سریال محسوب می شد، اما در عین حال یکی از نفرت انگیزترین آن ها هم بود. برلین شخصیتی بود که هر قدر هم که با کارهایش تماشاچیان را عصبانی می کرد، اما باز هم از او سیر نمی شدند.

منبع: comicbook
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود