رابطه تام هالند و زندایا بالاخره علنی شد

رابطه تام هالند و زندایا بالاخره علنی شد

پس از سال ها شایعه و گمانه زنی در مورد این که ستاره های فرنچایز مرد عنکبوتی با هم رابطه عاشقانه دارند، تام هالند و زندایا در مراسم اهدای جایزه توپ طلا این موضوع را تایید کردند.

این دو بازیگر در سری جدید فیلم های «مرد عنکبوتی» با هم همبازی بودند و هالند نقش مرد عنکبوتی/پیتر پارکر و زندایا نقش اِم جِی، معشوقه ی وی را بازی می کند. این دو ابتدا در سال ۲۰۱۷ در فیلم Spider-man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) در کنار هم ایفای نقش کرده بودند.

آخرین قسمت از سه گانه ی «بازگشت به خانه» با نام Spider-man: No Way Home این ماه اکران خواهد شد و این زوج در این فیلم برای بار سوم همبازی خواهند بود.

تام هالند و زندایا

به گزارش Screen Rant، مدت هاست که در مورد رابطه ی این دو نفر شایعاتی وجود دارد اما آن ها همواره از پاسخ به سوالات راجع به آن طفره رفته اند. حالا اما در عکس هایی که از جایزه ی توپ طلایی منتشر شده، این زوج را در اولین حضور مشترک شان بر روی فرش قرمز می بینیم.

هالند و زندایا با هم در این رویداد که به دستاوردهای دنیای فوتبال اختصاص دارد، حضور یافته بودند. و همین عکس ها هیجان و ذوق زدگی هواداران را به همراه داشته است.

تب و تاب و هیجان هواداران هیچ جای تعجبی ندارد چرا که هر دوی این ستاره ها طرفداران بسیار و پر و پا قرصی دارند و شایعات مبنی بر رابطه ی این دو از سال ۲۰۱۷ تا کنون ورد زبان ها بوده است. با این حال تنها در چند ماهه اخیر بوده که رابطه شان علنی تر شده است.

تام هالند و زندایا

اگرچه هیچ کدام از این دو بازیگر به طور رسمی رابطه شان را تایید نکرده است، با عکس های اخیر می شود مطمئن شد که آن ها در حقیقت با هم رابطه ای عاشقانه دارند.

تام هالند و زندایا دوتا از محبوب ترین چهره های هالیوود هستند که به محبوبیت مجموعه ی مرد عنکبوتی اضافه می کنند. چه این دو بازیگر بعد از فیلم Spider-man: No Way Home با هم همبازی باشند چه نه، هواداران دست کم می توانند از این مطمئن باشند که پیتر پارکر و ام جی در دنیای واقعی به رابطه شان ادامه خواهند داد.

بیشتر بخوانید:

پیش‌نمایش فیلم Spider-Man: No Way Home اتفاقات جالبی را برملا می‌کند + ویدیو

صحبت های زندایا از تجربه بازی در فیلم علمی تخیلی Dune و دنباله آن

آخرین خبرها در مورد شخصیت‌ها و تاریخ اکران سومین فیلم Spider Man با بازی تام هالند

منبع: Screen Rant
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود