تمام حواشی پیش از بازی استقلال و پرسپولیس در دربی ۹۷

تمام حواشی پیش از بازی استقلال و پرسپولیس در دربی ۹۷

بازی استقلال و پرسپولیس در شهرآورد ۹۷ پایتخت امروز، شنبه ۱۳ آذر رأس ساعت ۱۶:۱۵ برگزار خواهد شد. این بازی در چارچوب هفته ی هشتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

استقلال در این فصل بازی ها را خوب شروع کرد اما در چهار هفته ی اخیر نتوانسته بازی های خوبی از خود به نمایش بگذارد. پرسپولیس اما بعد از نوسان هفته های آغازین فصل، پس از دو پیروزی پی در پی که در هفته های ششم و هفتم به دست آورده، در آستانه ی شهرآورد با یک امتیاز اختلاف بالاتر از استقلال ۱۳ امتیازی و در جایگاه دوم قرار گرفته است. استقلال هم فعلا در رده پنجم است.

بازی استقلال و پرسپولیس

اما این بازی تا الآن کم جنجال نداشته. کُری خوانی بازیکنان و مربیان در فوتبال پدیده ای متداول و رایج محسوب می شود اما این بار مدیران این دو تیم همدیگر را نواختند. ابتدا آجرلو، مدیر عامل استقلال صحبت های تندی را علیه پرسپولیس و وزارت ورزش در دولت قبل مطرح کرد که مجید صدری مدیر عامل پرسپولیس را به واکنش واداشت.

جنجال دیگر بر سر تبلیغات محیطی بود. استقلال، میزبان این بازی، که خواهان اجرای تبلیغات محیطی بدون دخالت سازمان لیگ بود، پس از مخالفت آن ها، خودسرانه با سازمان تجهیز و توسعه اماکن ورزشی قرارداد بست تا بدین ترتیب به سازمان لیگ اجازه دخالت در تابلوهای تبلیغاتی را ندهد. حالا استقلال خیال دارد خودش تبلیغات را انجام دهد.

بازی استقلال و پرسپولیس

این تیم حتی نشست خبری پیش از بازی را نیز در سازمان لیگ برگزار نکرد و آن را به هتل اسپیناس برد و با اسپانسرهای خودش برگزار کرد. مربی پرسپولیس اما به این نشست نرفت و در سازمان لیگ برای خبرنگاران صحبت کرد.

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از دربی گفت که تیمش بهترین تیم لیگ است. و تمام تمرکز استقلال برای بازی در مقابل پرسپولیس یک بازی هجومی همراه با برد خواهد بود. در آن سو تنی چند از بازیکنان سابق پرسپولیس برد شاگردان یحیی گل محمدی را پیش بینی کردند.

و نهایتاً یکی دیگر از موضوعاتی که در روزهای اخیر جنجال بپا کرد انتخاب ساعت ۱۶:۱۵ برای برگزاری این بازی پربیننده بود. یکی از توجیهاتی که از طرف متولین برگزاری بازی در خصوص این ساعت ذکر شد، امکان سردی هوا در شب بود و این که مسئولان نمی خواستند سرما برای مردم مشکل ساز شود. یکی از نکات منفی این بازی شاید غیبت تماشاگران باشد که قطعا از شور و حال آن خواهد کاست.

بازی استقلال و پرسپولیس

ترکیب احتمالی استقلال در دربی ۹۷ از این قرار است: محمدحسین مرادمند، علیرضا رضایی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، رضا آذری، جعفر سلمانی، امیرحسین حسین زاده، کوین یامگا و رودی ژستد.

طبق پیش بینی ها ترکیب احتمال پرسپولیس نیز بدین گونه خواهد بود: حامد لک، سعید آقایی، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌ نیا، مهدی ترابی، وحید امیری، عیسی آل کثیر و امید عالیشاه.

به هر ترتیب این بازی، امروز با قضاوت موعود بنیادی‌ فرد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

حواشی پنجمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس در لیگ برتر؛ واکنش سوشا مکانی و وزیر ارتباطات

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود