ویدئوی برتر تیک تاک در سال ۲۰۲۱ را ببینید

ویدئوی برتر تیک تاک در سال ۲۰۲۱ را ببینید

ویدئوی برتر تیک تاک در سال ۲۰۲۱ ، رقص یک مرد با آهنگ Stay د کید لروی و جاستین بیبر است که با پهپاد فیلمبرداری شده است.

تیک تاک در گزارش عملکرد سالانه اش، ویدئوهای برتر این شبکه اجتماعی را آن هایی تعریف کرده که «برخی از بزرگ ترین لحظات امسال تیک تاک را رقم زدند». تعداد لایک های تمامی این ویدئوها میلیونی است و ویدئوی دیوید آلن (صاحب حساب تیک تاکی totouchanemu) با آهنگ Stay که از زمان انتشارش در روز ۲۸ ژوئیه ۴۳/۹ میلیون لایک دریافت کرده و بیش از ۳۱۳ میلیون بازدید داشته، هم در سطح جهانی و هم در آمریکا، در صدر قرار گرفته است.

این ویدئو آلن را در حال رقصیدن در فضای باز نشان می دهد. آهنگ Stay امسال محبوبیتی انفجاری در تیک تاک پیدا کرد.

آلن که اهل ایالت تگزاس و عکاس مجالس عروسی است، ۸/۹ میلیون دنبال کننده در تیک تاک دارد. موفقیت او در فضای مجازی سبب شده او در کنار کار عکاسی به تولید محتوا در تیک تاک نیز بپردازد. او می گوید وقتی برای عکاسی به مجالس عروسی می رود از او می پرسند که آیا همان پسری است در تیک تاک است.

آلن می گوید موفقیتش در فضای مجازی و حالا انتخاب شدن ویدئوی او به عنوان ویدئوی برتر امسال تیک تاک هنوز «برایش واقعی به نظر نمی رسد» اما بسیار خوشحال است و احساس خوش شانسی می کند. در عین حال می گوید هنوز کاملاً متوجه نشده چرا ویدئوی او تا این حد طرفدار پیدا کرد و با توجه به بازخورد کاربران در کامنت ها فکر می کند فقط حس و حال خوبی به آدم ها می دهد.

این ویدئو با الهام از ویدئوی تاک تاکر دیگری به نام مکس تیلور ساخته شد. تیلور روز ۲۷ ژوئیه ویدئویی از خود در حال رقصیدن با آهنگ Stay منتشر کرده بود که تاکنون ۱۲ میلیون لایک دریافت کرده است.

آلن می گوید تم اصلی حساب تیک تاکش اجرای ترندهای محبوب تیک تاک به نحوی متفاوت و به لحاظ بصری جذاب است و ویدئوی Stay او هم با همین هدف شکل گرفت.

آلن گرچه ویدئوهای زیاد دیگری با همین تم یعنی درباره ی برداشت شخصی اش از دیگر ترندهای تیک تاک ساخته، اما فرمت ویدئوی Stay به پایه و اساس محتوای حساب تیک تاکی او بدل شده است. او این ویدئو را با سلبریتی ها و اینفلوئنسرهایی همچون بلا پورچ، جیسون درولو و پائولا عبدل تکرار کرده است تا این موفقیت را حتی ماه ها بعد از انتشار ویدئوی اصلی تکرار کند.

آلن می گوید خیلی ها به او یادآوری می کنند که این ایده دیگر تکراری شده اما می خواهد آنقدر این بازسازی ها را ادامه دهد تا دیگر جذابیتی برای مخاطبانش نداشته باشد. او می گوید بسیاری از کسانی که در شبکه های اجتماعی تولید محتوا می کنند به هر دری می زنند تا فرمتی پیدا کنند که چنین بازخورد مثبتی داشته باشد و او نمی خواهد قدرنشناس باشد و این فرصت را هدر دهد.

منبع: insider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود