ماجرای ویدیوی جنجالی توهین به حجاب در یک دامپزشکی چیست؟

ماجرای ویدیوی جنجالی توهین به حجاب در یک دامپزشکی چیست؟

مرد ماسک بر روی صورت دارد و رو به دوربین دیالوگ می گوید: «خب، حجاب رو رعایت کنه. ما گفتیم اینجا که بدون حجاب کسی رو پذیرا نخواهیم بود.» می زند زیر خنده. «اصلاً تابلو زده‌م حجاب رو رعایت کنن.» دوربین می چرخد و سگ کوچکی را نشان می دهد که روسری به سر دارد. مرد می گوید: «والا!» و دوباره می خندد.

این محتوای کلیپی کوتاه است که از سوی افرادی در یکی از کلینیک های دامپزشکی تهران در اینترنت منتشر شده است. در پی انتشار این کلیپ، سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتای تهران از برخورد با عاملان این کلیپ موهن که باعث ناراحتی بسیاری از شهروندان شده، خبر داد و گفت: «به دنبال انتشار ویدیویی از یک دامپزشکی در فضای مجازی و شبکه‌ های اجتماعی مبنی بر اقدام نامتعارف افراد حاضر در ویدیو و تمسخر حجاب اسلامی، در پی درخواست های مکرر مردمی از پلیس پس از انتشار این ویدیوی توهین آمیز و جریحه دار شدن افکار عمومی، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت و افراد مرتبط با موضوع پس از شناسایی توسط کارشناسان پلیس فتای فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، در پلیس فتا حاضر شدند.»

وی با بیان این که امنیت روانی شهروندان خط قرمز پلیس است، اضافه کرد: «پلیس فتا با هرگونه هنجارشکنی و اقدامات توهین آمیز در فضای مجازی مطابق قانون برخورد خواهد کرد و در این مورد نیز برخورد قانونی با این افراد انجام شد.»

توهین به حجاب

دکتر سید علی بابایی، مدیر کل دامپزشکی استان تهران نیز در این خصوص اظهار داشت: «پس از اطلاع از موضوع بلافاصله پیگیر موضوع و شناسایی فرد متخلف شدیم که متوجه شدیم این کلینیک در منطقه ۵ تهران است.»

وی گفت: «یک هیأت بدوی انتظامات نظام دامپزشکی استان را داریم که موضوعات شکواییه‌ هایی که از صنف دام پزشکی وجود دارد در آن بررسی می‌ شود. از طرف قوه قضاییه یک عضو در این جلسه حضور دارد. در این جلسه هر حکمی صادر شود قابلیت اجرا دارد لذا یکی از احکام در این جلسه مشخص می ‌شود.»

سازمان نظام دامپزشکی تهران نیز اقدام خارج از شأن و عرف این دامپزشک را در توهین به حجاب اسلامی محکوم و خاطرنشان کرد که قطعا با این فرد بر طبق قوانین و مقررات برخورد صورت خواهد گرفت.

دو روز پیش فاطمه محمدی، مجری تلویزیون و مدرس دانشگاه، نیز در صفحه اینستاگرام خود درباره این کلیپ و توهین به حجاب نوشت: «من می گویم ما خیلی صبوریم… خیلی صبور!! ما نه از قوه قضاییه درخواستی داریم نه شکایتی نه اعتراضی… حساب و کتابمان باشد برای روز حساب!!»

بیشتر بخوانید:

عذرخواهی خواننده زن معروف آمریکایی از مسلمانان به خاطر توهین به مقدسات اسلام

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۸ نظر

ورود

  • M.J.Gh دی ۵, ۱۴۰۰

    مرتیکه ی بی ادب گستاخ فرومایه

  • نوید دی ۵, ۱۴۰۰

    من می گویم ما خیلی صبوریم… خیلی صبور!! … کاملا مشخصه چقدر صبورید. برای یک شوخی ساده چندتا سازمان چنان ترسیدن که سریع بیانیه دادن. پلیس هم که به جریحه دار شدن احساسات بعضیها خیلی حساسه و براش خط قرمزه، مثل همیشه نیروهاش رو بسیج کرده که یک روزه طرف رو پیدا کنند. فقط نمی دونم چرا این پلیس وقتی ما بدبخت بیچاره ها توسط دزدان و کلاهبرداران جریحه دار میشیم حساسیتش افت میکنه و نیرو برای پیگیری نداره. لابد حالا مجلس انقلابی هم طرح بستن دامپزشکیها رو ارائه میده. البته درکتون می کنم شما صبورها نه که مقدساتتون زیاده کلا خیلی راحت جریحه دار میشید مثل وضو می مونید که به یک باد بنده.

    • مریم دی ۵, ۱۴۰۰

      دقیقا تو کوچه ما طرف آمدن گوشی شو بگیرن نداد زدن دل و روده شو ریختن بیرون پلیس برای این چیزها احساسات ش جریحه دار نشد کافی یکی یه فیلم بسازه بد بخت و بعضی ها خوش شون نیاد پدر طرف و در میارن
      همه چیز این دولت چرته قانونی نیس قانونی م اگه باشه بر علیه مردم و به نفع دولت

    • بهزاد آبان ۲۳, ۱۴۰۱

      وضو رو زیبا گفتی
      البته بقیش رو هم زیبا گفتی ….

  • انسان دی ۵, ۱۴۰۰

    چقد سریع
    کاش به اسیدپاشیهای اصفهان هم با این دقت و سرعت عمل واکنش نشون میدادن ، معلومه کاره کیا بوده که دنبال هیچ مجرمی نگشتنو هیچ مضنونی معرفی نشد

  • داریوش دی ۱۰, ۱۴۰۰

    اگه یه کلانتری به بعضی از مسائل ترتیب اثر نمی ده پس هیچ جا و هیچ زمانی نباید جلو افرادی که به مقدسات توهین می کنند برخورد نشه. حدود دو ماه پیش توی کوچمون یه ماشین دزدیدن ، ۲۴ ساعت نشده پیداش کردن و به صاحبش تحویل دادن. یه مدت پیش یه خانمی یکی از بستگان مون توی شهرستان شب از سرکار می اومد خونه ۳ نفر اون خانمه رو خفتش کردن و اذیتش هم کردن ، همون شب یکی از اونا رو گرفتن و توسط اون یه نفر دونفر دیگه رو هم پیدا کردن. شنیدم چنان بلایی سر اون سه نفر آوردن که به گوه خوردن افتادن .فکر نکنین اگه یه جا مامور بی غیرت داریم ، صد جا مامور باغیرت داریم

  • داریوش دی ۱۰, ۱۴۰۰

    اگه یه کلانتری به بعضی از مسائل ترتیب اثر نمی ده پس هیچ جا و هیچ زمانی نباید جلو افرادی که به مقدسات توهین می کنند برخورد نشه. حدود دو ماه پیش توی کوچمون یه ماشین دزدیدن ، ۲۴ ساعت نشده پیداش کردن و به صاحبش تحویل دادن. یه مدت پیش یه خانمی یکی از بستگان مون توی شهرستان شب از سرکار می اومد خونه ۳ نفر اون خانمه رو خفتش کردن و اذیتش هم کردن ، همون شب یکی از اونا رو گرفتن و توسط اون یه نفر دونفر دیگه رو هم پیدا کردن. شنیدم چنان بلایی سر اون سه نفر آوردن که به گوه خوردن افتادن . مطمئن باشید اگه یه جا مامور بی غیرت داریم ، صد جا مامور باغیرت داریم