تلاش های نافرجام خانواده مارادونا برای فروش اموالش

تلاش های نافرجام خانواده مارادونا برای فروش اموالش

یک خانه ی حراج که از سوی خانواده ی دیه گو مارادونا مأمور فروش برخی اموال اسطوره ی فقید فوتبال آرژانتین شده، پس از آنکه موفق نشد عمده ی این اموال به ارزش ۱/۵ میلیون را به فروش رساند، مهلت شرکت در مزایده ی آن ها را تمدید کرد.

یک آپارتمان ساحلی و یک خانه در بوینس آیرس، پایتخت آرژانتین، که مارادونا برای پدر و مادرش خریداری کرده بود و ۹۰۰ هزار دلار قیمت گذاری شده، از جمله اموالی هستند که به فروش نرفتند.

از مزایده ی اموال مارادونا که هفته ی گذشته به صورت مجازی برگزار شد، تنها ۲۶ هزار دلار به دست آمد.

در میان اموال به فروش نرفته، دو خودروی بی‌اِم‌دبلیو هم وجود دارد که در مجموع ۳۹۰ هزار دلار قیمت گذاری شده اند. یک ون هیوندا هم هست که ۳۸ هزار دلار قیمت دارد.

خانه مارادونا در بوینس آیرس

گران قیمت ترین چیزی که در روز برگزاری مزایده به فروش رفت، یک تابلوی نقاشی از مارادونا با عنوان «میان فیوریتو و آسمان» اثر هنرمندی به نام لو سدووا بود.

این تابلوی نقاشی ماردونا را در یک ردا به رنگ های پرچم آرژانتین نشان می دهد. او یک شاخه زیتون در دست دارد و دو کبوتر هم در پشت سرش پرواز می کنند که آن ها هم شاخه زیتون به دهان گرفته اند. این تابلوی نقاشی ۲،۱۵۰ دلار به فروش رفت.

یکی دیگر از اقلام به فروش گذاشته شده، عکسی از مارادونا در کنار فیدل کاسترو، رهبر فقید کوبا، بود که به قیمت ۱۶۰۰ دلار به فروش رفت.

دیگر اقلام به فروش رفته عبارتند از یک تابلوی نقاشی از مریلین مونرو، یک شلوار که مارادونا در زمان تمرین با تیم آلمانی بروسیا دورتموند به تن می کرد، و یک جعبه سیگار کوبایی.

خانه حراج آدریان مرکادو پس از پایان فروش اعلام کرد: «مزایده ها اینگونه اند. تا تمام نشود هیچ کس نمی داند نتیجه چه می شود. ما انتظار بیشتری داشتیم اما حقیقت آن است که هیچ وقت معلوم نیست چه بشود.»

این خانه حراج حالا زمان شرکت در مزایده را تمدید کرده است. آن ها در توضیح علت این اقدام اعلام کردند تعدادی از متقاضیان داخلی و خارجی مزایده موفق نشدند تا مهلت تعیین شده در مزایده ثبت نام کنند.

به گفته ی آن ها متقاضیان جدید ۱۰ روز دیگر برای ثبت نام شرکت در مزایده ی اقلام باقیمانده فرصت خواهند داشت.

این مزایده به دستور یک دادگاه برای پرداخت بدهی های مارادونا برگزار شده بود.

مارادونا که بسیاری او را یکی از بهترین بازیکنان فوتبال تاریخ می دانند، در نوامبر سال ۲۰۲۰ به دنبال حمله قلبی در خانه ی خود در بوینس آیرس درگذشت. او در آنجا در حال سپری کردن دوران نقاهت خود پس از یک عمل جراحی مغز بود.

منبع: insider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود