تصاویر جشن تولد ۶۲ سالگی محمود شهریاری در کنار دخترش

تصاویر جشن تولد ۶۲ سالگی محمود شهریاری در کنار دخترش

دختر محمود شهریاری، مجری سابق صدا و سیما، تصویری از خود در کنار پدرش به مناسبت تولد ۶۲ سالگی او منتشر کرده که مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

روژان شهریاری، دختر  محمود شهریاری، مدیریت جهانگردی خوانده و در حال حاضر به عنوان مربی بدنسازی فعالیت دارد.

محمود شهریاری متولد دی ماه ۱۳۳۸ در بیجار ِ کردستان است.

او فارغ التحصیل لیسانس رشته فیلمنامه نویسی از دانشگاه صدا و سیما و فوق لیسانس پژوهش هنری از دانشگاه تهران است.

او که از مجریان شناخته شده ی صدا و سیما بود و سابقه ی مجری گری در رادیو و شبکه های مختلف تلویزیون را دارد، در حال حاضر ممنوع التصویر است.

محمود شهریاری را به نوعی رکورددار ممنوع التصویری می توان دانست.

او از اولین قربانیان انتشار فیلم های خصوصی هم محسوب می شود. فیلم حضور وی در عروسی برادرش در اوایل دهه ۷۰ در ایران پخش شد که این موضوع موجب مدت ها ممنوع التصویری وی گردید.

او در فروردین ۹۹ به دلیل انتشار اخبار تأیید نشده درباره کرونا، بازداشت شد. شهریاری با انتشار ویدئوهایی در شبکه های اجتماعی از عملکرد دولت در مقابله با کرونا انتقاد کرده بود. او با حکم قضایی و با شکایت سعید نمکی، وزیر وقت بهداشت دستگیر و در دادگاه به جرم تشویش اذهان عمومی محاکمه شد. شهریاری به مدت ۳ شب در زندان اوین بازداشت بود تا آنکه با قید وثیقه آزاد شد. او پس از آزادی از زندان به کرونا مبتلا و در بخش مراقبت های ویژه بستری شد.

شهریاری در حال حاضر مدیریت یک مؤسسه ی چند منظوره را برعهده دارد که در زمینه ی انتشار کتاب، موسیقی و همایش فعالیت می کند.

او که فعالیت خود در صدا و سیما را از دهه ی ۶۰ آغاز کرده بود، چندی قبل در مصاحبه ای درباره ی واژه های ممنوعه ی تلویزیون در آن زمان گفت زمانی حتی حرف زدن درباره ی شب یلدا در برنامه های تلویزیونی ممنوع بود.

شهریاری گفت زمانی که اولین برنامه ی مصادف شده با شب یلدا از تلویزیون پخش شد او گزارشگر بود و از پشت بی سیم به او گفتند در گزارشش خیلی به این موضوع اشاره نکند. به همین دلیل برای اینکه بگوید امشب شب یلدا است گفت امروز کوتاه ترین روز سال است.

این مجری سابق همچنین گفت مردم باید بدانند که زمانی نوروز و آداب و رسوم آن را در کشور ما خرافه می دانستند.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود