بهترین برندهای لپ تاپ مخصوص گیمینگ

بهترین برندهای لپ تاپ مخصوص گیمینگ

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

لپ تاپ گیمینگ یکی از بهترین ساخته‌های دست بشر است؛ همه چیز تمام و قابل حمل. داشتن لپ تاپ گیمینگ مانند این است که کل اتاقتان را داخل کوله پشتی بگذارید و هر جایی بروید. اما انتخاب آن کمی سخت است و نیاز به تجربه و دانش کافی در این زمینه دارد.

عملکرد عالی، قابلیت حمل، قیمت و بسیاری ویژگی‌های دیگر بسته به نیاز و مدل وجود دارد که در انتخاب بهترین لپ تاپ مخصوص بازی حائز اهمیت است. البته شرکت‌هایی نیز هستند که در ساخت لپ تاپ‌های قدرتمند و کوچک پیشرو هستند که در این مقاله درباره آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

Asus

ایسوس در سال ۱۹۸۹ تاسیس شد و رایانه‌های رومیزی، لپ تاپ، نوت بوک، تلفن همراه و سخت افزارهای مختلف تولید می‌کند. در سال ۲۰۰۶ جمهوری گیمرها (ROG) را راه‌اندازی کرد که شامل لپ تاپ‌هایی با مشخصات بالا از جمله Zephyrus G15 می‌شود.

این لپ تاپ با صفحه نمایش ۱۶ اینچی و زمان پاسخگویی ۱۶۵ هرتزی، شش بلندگوی داخلی با صدایی فراگیر و باکیفیت برای تجربه‌ای لذت‌بخش از بازی را ایجاد می‌کند.

لپ تاپ گیمینگ یکی از بهترین ساخته‌های دست بشر است؛ همه چیز تمام و قابل حمل. داشتن لپ تاپ گیمینگ مانند این است

در مورد عملکرد این لپ تاپ مجهز به AMD 5900HS و پردازنده گرافیکی Nvidia 3070 یا ۳۰۸۰ دارد و در مجموع تعادل خوبی، بین قدرت و قابلیت حمل برقرار می‌کند.

Lenovo

Lenovo Group Limited که اغلب به Lenovo مخفف می‌شود، یک شرکت فناوری چندملیتی چینی-آمریکایی است که متخصص در طراحی، ساخت و بازاریابی لوازم الکترونیکی، رایانه‌های شخصی، نرم‌افزار و سایر خدمات مرتبط است. یکی از خطوط تولید آنها شامل لپ تاپ‌های مخصوص بازی است.

در جریان نمایشگاه CES 2017، لنوو لژیون را با عنوان سری لپ‌تاپ‌هایی که عملکرد بازی را هدف قرار می‌دهند معرفی کرد. از جمله لپ‌تاپ‌های Legion Y520 و Legion Y720 می‌توان به لپ‌تاپ‌های گیمینگ که هر کدام دارای پردازنده‌های هسته‌ای اینتل، گرافیک انویدیا و نور پس‌زمینه قرمز اختیاری بودند که صفحه‌کلید را تا آخر شب قابل رویت نگه می‌داشتند اشاره کرد.

Alienware

Alienware در سال ۱۹۹۶ تأسیس شد، یک شرکت سخت‌افزار کامپیوتری آمریکایی از دل است. طیف محصولات این شرکت به رایانه‌های بازی اختصاص دارد که بیشتر به دلیل طراحی‌های عجیبشان شناخته می‌شوند.

در دهه گذشته، Alienware محصولات نوآورانه‌ای مانند لپ تاپ‌های بازی قابل حمل و قوی ارائه کرده است. آنها مفهوم سخت افزار قوی و در عین حال قدرتمند برای لپ تاپ ها را دو چندان کرده اند که نتیجه داده است.

لپ تاپ گیمینگ یکی از بهترین ساخته‌های دست بشر است؛ همه چیز تمام و قابل حمل. داشتن لپ تاپ گیمینگ مانند این است

آخرین نسخه لپ‌تاپ بازی Alienware، x17، تجربه بازی لذت‌بخش ۱۲۰ هرتز را در یک پنل ۱۷.۳ اینچی ارائه می‌کند. این نوع خروجی به لطف پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 3080، حافظه ۱۶ گیگابایتی و پردازنده Core-i7 اینتل امکان پذیر است.

Razer

Razer، شرکت فن‌آوری چندملیتی سنگاپور-آمریکایی، لوازم الکترونیکی مصرفی را طراحی، توسعه و به فروش می‌رساند که تاکید زیادی بر بازی دارد. Razer که بیش از پانزده سال پیش تأسیس شد، با صحنه بازی‌های رایانه شخصی غریبه نیست. لوگوی نمادین مار سه سر سبز آن فوراً در جوامع بازی‌های جهانی و ورزش‌های الکترونیکی قابل تشخیص است. سخت افزار Razer عمدتاً شامل تجهیزات جانبی بازی با عملکرد بالا و لپ تاپ های بازی می شود.

Razer Blade از زمان عرضه اولین لپ‌تاپ Razer Blade در سال ۲۰۱۲ که باریک‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ جهان در آن زمان عرضه شد، دائماً در حال گفتگو برای بهترین لپ‌تاپ‌های بازی بوده است.

نورپردازی RGB در Blade 15 بی رقیب است .دقت رنگ ثابت همراه با پنل OLED IPS 144 هرتز، ۳۰۰ هرتز یا ۴k منجر به یک تجربه تماشای خیره کننده می شود. Razer به خوبی عملکرد، نازکی و سطح نویز را در Blade 15 متعادل می کند. آنها همچنین راهی برای جمع کردن کارت های گرافیک سری RTX 30 نسل فعلی در آنها پیدا می کنند.

در آخر برای بررسی قیمت لپ تاپ می‌توانید از یک مسیر جدید استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی تلکام، با عرضه جدیدترین مدل‌ها از برندهای روز جهان، خریدی مطمئن، آسان و سریع را به مخاطبین خود هدیه می‌دهد. فراموش نکنید که این شرکت، با استفاده از مجرب‌ترین متخصصین در راهنمایی، انتخاب و خرید تا آخر مسیر با شما همراه خواهد بود.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود