اینستاگردی زمستانی: از عکس کریسمسی رضا گلزار تا استایل جدید نوید محمدزاده و همسرش

اینستاگردی زمستانی: از عکس کریسمسی رضا گلزار تا استایل جدید نوید محمدزاده و همسرش

سال جدید میلادی آغاز شده و چند روزی می شود که زمستان میهمان خانه هایمان شده است. همین بهانه ای شد برای ما تا سری به اینستاگرام هنرمندان کشورمان بزنیم و از حال و هوای زمستانی شان خبر بگیریم. اما قبل از هرچیز بهتر است اشاره ای کنیم به حرف های گلایه آمیز سحر زکریا بازیگر ۴۷ ساله کشورمان که در ماه های اخیر با انتشار ویدیوهای انتقادی نامش را بر سر زبان ها انداخته است. در ادامه تصویر تازه برسام درخشانی پسر سام درخشانی را با شما به اشتراک می گذاریم که این هنرپیشه در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده. سام درخشانی همچنین ویدیوی لب خوانی جالبی هم به بهانه سال ۲۰۲۲ به مخاطبانش به اشتراک گذاشته. نوید محمدزاده هنرپیشه محبوب کشورمان نیز تصویری از استایل متفاوت خود در کنار فرشته حسینی منتشر کرده که خواهیم دید.

گلایه های سحر زکریا

سحر زکریا در واکنش به حرفی که یکی از نمایندگان مجلس مدتی پیش زده بود می گوید: «من نمی فهمم جمع کنید بروید یعنی چه؟ این جا مملکت من است. مال من است… مگر این جا را به نام شما سند زده اند؟ بعد وقتی می روی به تو می گویند وطن فروش!»

وی به بی سوادی یکی از بازیگرها در حوزه ی تخصصی خودش انتقاد می کند و بعد درباره ی مافیای سینمای ایران می گوید یک زمانی همه می دانستند شریفی نیا مافیای سینمای ایران است و حالا یک خانم جای او را گرفته. او سپس می گوید که نقش ها اغلب در مهمانی های شبانه توزیع می شوند. خانم زکریا با اشاره به یک منتقد که نوشته بوده مهران مدیری تامین اجتماعی نیست که نقش از او طلب کنند، می گوید: «شما بیجا می کنید این را می گویید. ما نردبانی بودیم برای مهران مدیری.» بعد تهدید می کند که اگر سکوتش را درباره مهران مدیری بشکند اتفاقات بدی رقم خواهد خورد.

عکس برسام پسر سام درخشانی

برسام درخشانی فرزند دوم سام درخشانی است و حدودا سه ماه پیش یکساله شد. او و همسرش عسل امیرپور یک فرزند دختر به نام برکه هم دارند که در ونکوور کانادا به دنیا آمده است. سام درخشانی متولد ۱۳۵۴ هجری شمسی است و در آموزشگاه بازیگری سمندریان دوره های بازیگری را سپری کرده است. سام درخشانی دانشجوی انصرافی رشته تئاتر است و کارش را به صورت حرفه ای با بازی در مجموعه شب زدگان آغاز کرد. سام درخشانی چندی پیش نیز با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرامش سال نوی میلادی را تبریک گفت.

عکسهای جدید نوید محمدزاده و فرشته حسینی

نوید محمدزاده بازیگر جوان سینما و تلویزیون هم که چندی پیش با فرشته حسینی هنرپیشه اهل افغانستان ازدواج کرد تصویری از استایل تازه خود و همسرش را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. فرشته حسینی چندی پیش برای بازی در فیلمی به نام DWELLING AMONG THE GODS یا زیستن در میان خدایان سفری به بلگراد پایتخت صربستان داشت و تصویری از خود در کنار عوامل پشت صحنه این فیلم در اینستاگرامش منتشر کرده است.

عکس کریسمسی رضا گلزار

رضا گلزار سوپراستار سینمای کشورمان نیز که به مناسبت کریسمس سفری به امارات متحده عربی داشته تصاویری از خود در کنار درخت کریسمس منتشر کرده. او که چندی پیش با تغییر رنگ موهای خود به شدت خبرساز شده بود مجددا با رنگ موی خرمایی همیشگی اش مقابل دوربین قرار گرفته است.

مینا وحید در کنسرت ماکان بند

از دیگر اتفاقات هفته اخیر اینستاگرام میتوان به وایرال شدن ویدیویی کوتاه از حضور جنجالی خانم مینا وحید هنرپیشه جوان کشورمان در کنسرت ماکان بند اشاره کرد. در این ویدیو، خانم وحید با ظاهری عجیب به یکباره روی سن می رود و فریادهایی را از سر شادی می زند اما به خاطر نامناسب بودن ظاهرش مورد توجه قرار می گیرد. در ادامه ماکان بند با انتشار بیانیه ای رفتار خانم وحید را غیراخلاقی و خلاف عرف می خوانند و از افکار عمومی برای این رفتار معذرت خواهی می کنند. خانم وحید این روزها در سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم ایفای نقش می کند و از دیگر نقش های ماندگارش میتوان به بانوی عمارت و سری نخست سریال شهرزاد اشاره کرد.

عکس تولد ایرج پدر احسان خواجه امیری

ایرج خواننده محبوب کشورمان و پدر احسان خواجه امیری نیز در هفته ای که گذشت ۸۹ ساله شد. به همین بهانه احسان خواجه امیری ویدیویی کوتاه از جشن تولد پدرش در کنار همسر را منتشر کرد. این خواننده سبک سنتی که به پهلوان آواز ایران شهرت دارد همواره جزو صداهای محبوب زنده یاد محمدرضا شجریان بوده و نقل است که استاد شجریان در مورد قدرت صدای وی چنین گفته است: «صدای ایرج در تاریخ آوازخوانی ما یک متر و معیار است و هر کس بخواهد در بالاترین حد حنجره صدایی را مثال بزند، می‌گوید صدا شبیه صدای ایرج است».

پست تبریک سحرولد بیگی برای نیما فلاح

سحر ولدبیگی هنرپیشه دوست داشتنی کشورمان که چندی پیش ۴۴ ساله شد و با بازی در نقش های طنزی نظیر شادنه در سریال شب های برره مهران مدیری ماندگار شده با انتشار عکسی دو نفره از خود و نیما فلاح هنرمند ۴۹ ساله کشورمان تولد همسرش را تبریک گفت.

 

بیشتر بخوانید:

اینستاگردی: از تولد احسان علیخانی تا کوهنوردی الناز شاکردوست

اینستاگردی: از زایمان مجدد الهام حمیدی تا ظاهر عجیب محمود شهریاری

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود