کریستین اریکسن، بازیکن ملی‌پوش دانمارک، می‌خواهد در جام جهانی قطر بازی کند

کریستین اریکسن، بازیکن ملی‌پوش دانمارک، می‌خواهد در جام جهانی قطر بازی کند

کریستین اریکسن می گوید که قصد دارد در جام جهانی ۲۰۲۰، یعنی تنها چند ماه پس از ایست قلبی اش داخل زمین، برای دانمارک به میدان برود. اریکسن در حین بازی تیمش مقابل فنلاند در تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۲۱ در قالب مسابقات یورو ۲۰۲۰ در استادیوم پارکن کپنهاگ از هوش رفت و چند دقیقه طول کشید تا دومرتبه به هوش بیاید. وی از آن زمان تا کنون به طور رسمی پا به توپ نشده است.

به گزارش دیلی میل، Sportsmail در روز دوشنبه فاش کرد که این بازیکن ۲۹ ساله چشم به بازگشت به عرصه فوتبال دوخته و این ماه تمریناتش را با باشگاهی اروپایی از سر خواهد گرفت.

کریستین اریکسن در مصاحبه ای با شبکه دانمارکی DR می گوید: «هدفم بازی در جام جهانی قطر است. در تمام این مدت ذهنیتم همین بوده است. این هدف است، رویاست. این که انتخابم کنند یا نه بحث دیگری است. اما رویایم این است که برگردم.»

او ادامه می دهد: «مطمئنم که می توانم برگردم چون حس متفاوتی نسبت به قبل از آن اتفاق ندارم. از لحاظ جسمی هم روی فرم برگشته ام. رویای من این است که دوباره به تیم ملی ملحق شوم و ثابت کنم که آن ایست قلبی فقط همان یک بار بود و دوباره اتفاق نخواهد افتاد.»

کریستین اریکسن

کریستین اریکسن در مورد واکنش ها به ایست قلبی اش می گوید: «افراد زیادی برایم پیام و گل فرستادند. این خیلی من را خوشحال کرد. وقتی توی بیمارستان بودم، مدام به من اطلاع می دادند که باز برایم گل فرستاده شده. من انتظار نداشتم که این همه برایم گل بفرستند صرفا به این خاطر که ۵ دقیقه مرده بودم.»

کریستین اریکسن

در ماه دسامبر یک سری معاینات پزشکی بر روی اریکسن انجام و پس از آن تایید شد که وی می تواند به دنیای فوتبال حرفه ای بازگردد. هم اکنون علاوه بر باشگاه هایی در انگلیس، طرف هایی از هلند و دانمارک نیز خواهان به خدمت گرفتن او هستند.

کریستین اریکسن

قرارداد اریکسن با تیم اینتر طبق توافقی مشترک در ماه دسامبر خاتمه یافت. این فوتبالیست دانمارکی پس از ایست قلبی اش، یک دفیبریلاتور در بدنش جاسازی شده و همین طبق آیین نامه ایتالیا از بازی او در سری آ ممانعت به عمل می آورد.

کریستین اریکسن

مارتین اسکوتس، ایجنت این بازیکن دانمارکی می گوید: «کریستین کاملا آماده بازگشت به میادین است. ایتالیا یکی از معدود کشورهایی است که چنین قانونی دارد. در سایر کشورها وضع فرق می کند. نگاه ما به آینده و تیم های جدید است.»

بیشتر بخوانید:

اولین صحبت های کریستین اریکسن در بیمارستان پس از حمله قلبی در زمین مسابقه

گریه مورینیو و روان درمانی بازیکنان دانمارک پس از سکته قلبی کریستین اریکسن + ویدیو

منبع: Dailymail
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود