عذرخواهی بهاره رهنما از مردم به خاطر حواشی اخیر + ویدئو

عذرخواهی بهاره رهنما از مردم به خاطر حواشی اخیر + ویدئو

بهاره رهنما در ویدئویی با اشاره به حواشی اخیر خود از مردم عذرخواهی کرد.

رهنما دیروز در قالب چالشی با هشتگ «بهترینت شو» طی چند استوری اینستاگرامی با تأکید بر لزوم به عهده گرفتن مسئولیت اشتباهات خود، بابت حواشی اخیرش عذرخواهی کرد.

او در ویدئویی که از خود منتشر کرده می گوید صرف نظر از منفعتی که در هجمه های اخیر علیه او برای برخی جریانات و افراد خاص وجود داشته، همیشه باید مانند هر شخص دیگری مسئولیت اشتباهات خود را بپذیرد، اشتباهاتی که عمده ی آن ممکن است بر اثر سهل انگاری و سادگی و سهواً بوده اما باعث رنجش دیگران شده است. او در انتها ضمن تأکید بر علاقه اش به مردم ایران، در راستای چالش خود از آن ها عذر خواهی می کند.

بهاره رهنما که یکی از پرحاشیه ترین هنرمندان ایرانی است و هر از گاهی با صحبت ها و کارهای جنجالی خود خبرساز می شود، چندی قبل در لایوی اینستاگرامی که در سفر خود به ترکیه داشت، گفت: «وقتی این همه سال کار کردم طبیعی است که در این سن آسایش مالی داشته باشم. هر کس که بعد از سی سال کار کردن نتواند زندگی خوب داشته باشد و آرامش و آسایش را برای خود و اطرافیانش فراهم کند، آدم بی‌دست‌ و پایی است.»

این صحبت های رهنما با انتقادات بسیاری از سوی کاربران فضای مجازی مواجه شد. اعتراض ها به اظهارات جنجالی رهنما تا جایی ادامه یافت که او چند روز بعد در ویدئوی دیگری به این حواشی پاسخ داد. او گفت: «مخاطب حرف هایم خودم بودم و منظورم این بود که اگر نتوانم برای فرزندم بعد از سی سال آسایشی را فراهم کنم خیلی عجیب است و پس من آدم بی دست و پایی هستم. در رابطه با حرفه ام [بگویم] که با این قدمت باید یک امنیت خاطری بیاورد. من خیلی زیاد آدم هایی را در ایران می شناسم که دچار مشکلاتی هستند و بدشانسی داشته اند اما من صرفاً در مورد خودم حرف زدم.»

این در حالی است که رهنما در صحبت های قبلی خود با بیان این جمله که «هر کس که نتواند بعد از سی سال کار زندگی خود را بگرداند آدم بی دست و پایی است» گروهی فراتر از خود را مخاطب حرف هایش قرار داده بود.

ماجرا اما به همینجا ختم نشد و صحبت های رهنما واکنش برخی همکاران سلبریتی اش از جمله شقایق دهقان، جاری سابقش، را هم به دنبال داشت. دهقان در پستی اینستاگرامی به اظهارات جنجالی جاری سابق خود پرداخت.

آزاده صمدی، هنگامه قاضیانی و پرستو گلستانی، از دیگر چهره های مشهوری بودند که اعتراض خود را به صحبت های بهاره رهنما ابراز کردند. این پست های انتقادی با لایک و کامنت تأیید برخی از دیگر هنرمندان نیز همراه شد.

 

بیشتر بخوانید:

واکنش شقایق دهقان به صحبت های جنجالی بهاره رهنما

سخنرانی بهاره رهنما به مناسبت عاشورا ؛ این بار پای منبر هنرمندان!

یک زن، یک کلاه‌گیس و دیگر هیچ؛ مجموعه اشعار جدید بهاره رهنما منتشر شد

سوژه شدن انگلیسی حرف زدن پر اشتباه بهاره رهنما + ویدئو

رد شدن جنجالی دو مرد برهنه در لایو بهاره رهنما + ویدئو

میترا ابراهیمی از نقشش در طلاق پیمان قاسمخانی و بهاره رهنما گفت

بهاره رهنما به خاطر توهین به قوم لر تهدید به قتل شد

اظهارات جنجالی بهاره رهنما در مورد تجاوز جنسی به دختران

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود