رامین پرچمی از آخرین پیام کارگردان «در پناه تو» می‌گوید

رامین پرچمی از آخرین پیام کارگردان «در پناه تو» می‌گوید

رامین پرچمی ، بازیگر سریال «در پناه تو» ضمن ابراز ناراحتی و اندوهی عمیق به خاطر درگذشت حمید لبخنده ، کارگردان این سریال، می گوید: «برای “در پناه تو” مدت طولانی ـ حدود دو سال ـ با آقای لبخنده کار کردیم. من شخصاً به رابطه ی استاد شاگردی اعتقاد چندانی ندارم اما درباره ی آقای لبخنده‌ عزیز، استثناست. من به غیر از کار، روابط دوستانه و خانوادگی با ایشان داشتم و بعد از “در پناه تو” با هم در ارتباط بودیم.»

وی ادامه می دهد: «حتی زمانی که برایم مشکل پیش آمد و مدتی در زندان بودم، ایشان مدام پیگیر کارم بودند و تلاش بسیاری برایم کرد در حالی که دیگران به این قضیه اهمیت ندادند. زمانی هم که بیرون آمدم، متأسفانه چند بار خواستم با ایشان قرار بگذارم و نشد. آخرین پیغام ایشان به من مربوط به همین سه، چهار روز اخیر بود که گفت: “کسالتی دارم، رفع شد، حتماً بیا دفتر همدیگر را ببینیم.” که متاسفانه منجر به این خبر تلخ شد. شبیه حمید لبخنده را هیچ‌ وقت ندیدم.»

حمید لبخندهرامین پرچمی ، بازیگر سریال «در پناه تو» ضمن ابراز ناراحتی و اندوهی عمیق به خاطر درگذشت حمید لبخنده ، کارگردان این سریال، می گوید
حمید لبخنده، کارگردان سریال محبوب «در پناه تو»

پرچمی در توصیف شخصیت حمید لبخنده می گوید: «آقای لبخنده بسیار مرد مهربان و صبوری بود. ایشان استاد بزرگی برای من بود، اگر بگویم در زندگی‌ ام یک استاد داشتم آن هم آقای لبخنده بود. من زمانی که با ایشان آشنا شدم، اوایل کار دانشجویی‌ ام بود و تازه به تهران آمده بودم تا خودم را پیدا کنم. در این سال‌ ها هرچه یاد گرفتم همه را مدیون آقای لبخنده هستم. ایشان پدرانه مرا راهنمایی کرد، تمام این حرف‌ ها را بدون تعارف و بی اغراق می گویم.»

رامین پرچمی ، بازیگر مجموعه های «روزگار جوانی»، «پس از باران» و «زیر آسمان شهر ۳» در ادامه با گلایه از ناتوانی حمید لبخنده به فعالیت در تلویزیون می گوید: «من برای صدا و سیمای این مملکت متاسفم که آقای لبخنده بعد از ساختن آن سریال‌ های تماشایی، باید چندین و چند سال بیکار باشد و نتواند کار کند. او چندین فیلمنامه داشت که اجازه ندادند کار کند. در جریان هستم که می ‌خواستند “همسایه ها”ی احمد محمود را کار کنند که نشد و او هم زیر بار آن ‌چه از او می‌ خواستند نرفت.»

رامین پرچمی ، بازیگر سریال «در پناه تو» ضمن ابراز ناراحتی و اندوهی عمیق به خاطر درگذشت حمید لبخنده ، کارگردان این سریال، می گوید

این بازیگر در پایان افزود: «حمید لبخنده مرد بزرگی بود و اکنون با رفتنش حسی که نسبت به رفتن پدر و مادرم داشتم، دوباره پیدا کردم.»

بیشتر بخوانید:

حمید لبخنده ، کارگردان سریال محبوب «در پناه تو» در سن ۷۰ سالگی درگذشت

رامین پرچمی از اولین تجربه بازیگریش پس از آزادی و علت دستگیر شدنش می گوید

رامین پرچمی: با کمک مهران مدیری از زندان آزاد شدم

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود