اجرای دو نفره صبا راد و مانی رهنما در پاساژی در تهران + ویدئو

اجرای دو نفره صبا راد و مانی رهنما در پاساژی در تهران + ویدئو

صبا راد ، مجری سابق صدا و سیما و همسرش مانی رهنما، خواننده ی مشهور پاپ که مدتی است از ترکیه به ایران بازگشته اند، به تازگی اجرایی دو نفره در یک مرکز تجاری در تهران داشته اند.

در این اجرای دو نفره که ویدئوی آن در شبکه های اجتماعی منتشر شده، مانی رهنما به خوانندگی پرداخته و همسرش صبا راد نیز با دکلمه او را همراهی کرده است.

تابستان ۹۸ بود که یک خبرنگار حوزه ی موسیقی با انتشار توییتی مدعی مهاجرت صبا راد و مانی رهنما به ترکیه شد. مانی رهنما چند روز بعد با انتشار ویدئویی از ترکیه توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.

او گفت با همسرش صبا راد تصمیم گرفتند با توجه به نزدیکی کشور ترکیه از جهت مسافت و فرهنگی به ایران، در آنجا ساکن شوند و در عین حال گهگاه برای انجام کارهای مختلف به ایران بیایند. رهنما تأکید کرد که هرگز در جایی اعلام نکرده بود که قصد مهاجرت و ترک کشور برای همیشه را دارد و آن خبرنگار بدون سؤال از او این خبر را منتشر کرده بود. رهنما همچنین گفت او و همسرش قصد دارند دفتری در ترکیه راه اندازی کنند و فعالیت حرفه ای خود در زمینه ی موسیقی را در آنجا ادامه دهند.

این زوج از آن زمان تصاویر و ویدئوهای زیادی از خود در ترکیه منتشر کرده اند. یکی از این ویدئوها آوازخوانی صبا راد بود که بسیار مورد توجه قرار گرفت. در این ویدئو او آهنگی از یکی از خوانندگان زن پیش از انقلاب را می خواند و رهنما نیز با نواختن پیانو همسر خود را همراهی می کرد.

صبا راد و مانی رهنما چندی قبل به کشور بازگشتند و در حال حاضر در ایران به سر می برند.

فاطمه راد، معروف به صبا راد متولد سال ۱۳۵۹ است.

راد از سال ۷۵ گویندگی را با کار در رادیو آغاز کرد. به گفته ی خودش، برخلاف افرادی که به این رشته علاقه داشتند و آرزویشان بود که وارد این عرصه شوند، اصلاً به این رشته علاقه مند نبود و به اصرار یکی از دوستانش تست گویندگی داد و هرگز فکر نمی کرد با این کار بتواند با مردم ارتباط برقرار کند. او علاوه بر مجری گری برنامه سازی هم کرده و تهیه کنندگی را هم تجربه کرده بود. صبا راد سال ها مجری برنامه ی «به خانه برمی گردیم» شبکه پنج سیما بود.

یکی از حاشیه های دوران فعالیت حرفه ای راد ماجرای روزه خواری او روی آنتن زنده ی تلویزیون بود. در یکی از قسمت های برنامه ی «به خانه برمی گردیم» در ماه رمضان سال ۹۴ صبا راد سهواً شروع به چشیدن غذای آشپز برنامه کرد، اتفاقی که حاشیه های زیادی برای او رقم زد.

صبا راد و همسر سابقش، مرتضی علی آبادی

ازدواج اول راد در سال ۹۵ با مرتضی علی آبادی، بازیگر و مجری و مدیر مجموعه ورزشی تنیس استقلال، پس از مدت کوتاهی به جدایی انجامید.

صبا راد و مانی رهنما در سال ۹۶ با یکدیگر ازدواج کردند. مانی رهنما که خود نیز پیش از این یک بار ازدواج کرده بود، یک پسر به نام پارسا از ازدواج اول خود دارد.

صبا راد ، مجری سابق صدا و سیما و همسرش مانی رهنما، خواننده ی مشهور پاپ که مدتی است از ترکیه به ایران بازگشته اند،

در سال ۹۸ صبا راد با انتشار پستی در اینستاگرام خود از خداحافظی اش با تلویزیون و رادیو ایران برای همیشه خبر داد. در آن زمان شایعه شد که این قطع همکاری در اعتراض به وقایع آبان ۹۸ صورت گرفته است.

صبا راد ، مجری سابق صدا و سیما و همسرش مانی رهنما، خواننده ی مشهور پاپ که مدتی است از ترکیه به ایران بازگشته اند،

پس از ترک صدا و سیما، صبا راد که همیشه با حجاب کامل در مکان های مختلف و اینستاگرام خود ظاهر می شد، با چهره ی متفاوتی فعالیت خود را ادامه داد. در آن زمان، این تغییر ظاهر مجری سابق صدا و سیما بسیار خبرساز شد.

صبا راد ، مجری سابق صدا و سیما و همسرش مانی رهنما، خواننده ی مشهور پاپ که مدتی است از ترکیه به ایران بازگشته اند،

مانی رهنما متولد ۱۳۵۰ است.

رهنما از کودکی به موسیقی علاقمند بود و در سن ۱۴ سالگی با خرید پیانو هنر موسیقی را آغاز کرد. در سال ۷۱ برای آموزش نزد بابک بیات، آهنگساز مشهور، رفت و بعد از ۶ سال کار با او، اصول خوانندگی را فرا گرفت. در سال ۷۶ آهنگ فیلم «مرسدس» به کارگردانی مسعود کیمیایی را اجرا کرد که آهنگساز آن بابک بیات و شعر آن از ایرج جنتی عطایی بود.

در سال ۷۷، در اولین جشنواره ی موسیقی پاپ، موفق به دریافت جایزه ی بهترین خواننده شد. اولین آلبوم رهنما در سال ۷۷ با نام «مرسدس» منتشر شد. از آن زمان تا به امروز، رهنما ۹ آلبوم دیگر و چند تک آهنگ منتشر کرده است.

صبا راد ، مجری سابق صدا و سیما و همسرش مانی رهنما، خواننده ی مشهور پاپ که مدتی است از ترکیه به ایران بازگشته اند،

قطعه ی «فردا که شد» از یکی از آلبوم های رهنما به نام «من و تو»، حاشیه‌ هایی را برای این خواننده ی پاپ و ترانه‌ سرای قطعه، بابک صحرایی به همراه داشت. مدتی بعد از انتشار این آلبوم چندین سایت خبری از مخالفت برخی گروه‌ های سیاسی با این قطعه خبر دادند و به اعتراض به آن پرداختند.

بخش هایی از ترانه ی «فردا که شد» :

فردا که شد زندگی رو شکل خودت تجربه کن / این بار تو به جای ما آزادی رو ترجمه کن

فردا که شد رویاهاتو درگیر با توفان نکن / راه های رفته ما رو دوباره امتحان نکن

او در سال ۹۲ قطعه ی «طلای روسیاه» را برای حمایت از حسن روحانی بازخوانی کرد.

دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • حیدر دی ۲۲, ۱۴۰۰

    خانم راد به خدا آبروی سالها فیلم کردن خودت و مردم رو بردی لطفا دیگه کارت به کار گروه به خانه بر میگردیم نباشه تشریف ببرید جایی مثل ترکیه بترکون معلومه خیلی شناگر ماهری هستی فقط متاسفانه آبی برای شنا پیدا نکردی !!!!!