ایرادات شایع اتو پرس

ایرادات شایع اتو پرس

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در این مقاله از آریا بهکار، می خواهیم در خصوص ایرادات شایع اتو پرس بپردازیم. شما میتوانید با بررسی این ایرادات قبل از  درخواست تعمیر اتوپرس خود برخی ایرادات را رفع نمایید .

اتو کردن لباس ها به وسیله ی اتو پرس، باعث می شود که سرعت کار بالا رود. اگر تا به حال برای اتوکشی وسایل خود از دو نوع اتوی ساده و اتو پرس استفاده کرده باشید، به تفاوتی که این دو دارند پی برده اید. این دستگاه نیز به مانند سایر وسایل برقی دچار آسیب می شود. در ادامه به این موارد خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

در این مقاله می خواهیم به ایرادات شایع اتو پرس بپردازیم. اتو پرس وسیله ای الکتریکی است که لباس های چروک را صاف می کند.
ایرادات شایع اتو پرس

مهم ترین ایرادات شایع اتو پرس

در این قسمت از مقاله می خواهیم به ایرادات شایع اتو پرس بپردازیم. اتو پرس وسیله ای الکتریکی است که لباس های چروک را صاف می کند. این وسیله ی برقی ممکن است دچار مشکل شود و از کار بیفتد. در ادامه به شرح این ایرادات می پردازیم.

۱) از مهمترین ایرادات شایع اتو پرس، داغ نکردن آن است. از مهم ترین علل داغ نشدن اتو پرس می توان به؛ خراب شدن برد الکتریکی، مشکل در المنت، سوختن ترموستات، اتصالی در سیم برق اشاره کرد. لازم به ذکر است که استفاده ی بیش از حد از اتو پرس باعث می شود که المنت آن دچار آسیب شود و نیاز به تعمیر اتوپرس پیدا کند.

۲) اگر شما قبل از استفاده از اتو پرس، مخزن آب دستگاه را چک نکنید، باعث بخار نکردن اتو پرس می شود. بخار نکردن اتو پرس دلایلی نیز دارد که از جمله ی آن؛ خراب بودن برد الکترونیکی، عدم تنظیم درجه حرارت اتو پرس و نیز عدم جایگذاری صحیح منبع آب و فیلتر اتو در محل خود است.

شما برای اینکه این مشکل پیش نیاید، باید از محافظ برق جهت جلوگیری از آسیب برد الکترونیکی استفاده کنید. همچنین برای عدم رسوب آب در مخزن اتو پرس، باید از آب تصفیه شده و یا آب معدنی استفاده کنید.

۳)روشن نشدن  یکی دیگر از ایرادات شایع اتو پرس می باشد. این ایراد بر اثر اتصالی سیم های برق و پریز برق اتفاق می افتد. شما باید قبل از مصرف، سیم برق را از هرگونه پوسیدگی، پارگی چک نمایید. زیرا اگر سیم آن پوسیده باشد باعث روشن نشدن آن می گردد. اگر تمام این موارد چک شد و سیم سالم بود، ممکن است مشکل اصلی از پریز برق باشد. در این هنگام برای رفع آن، باید از برقکار کمک بگیرید.

۴)  بعضی مواقع ممکن است در حین اتو کردن، روی لباس شما لک به وجود آید. شما باید برای رفع این ایراد، پارچه ی اتو پرس خود را از هرگونه آلودگی پاک کنید. زیرا با رسوب آلودگی ها در روی پارچه، آلودگی به وسیله ی بخار به لباس انتقال داده می شود.

۵)از ایرادات شایع اتو پرس می توان به بوی بد آن اشاره کرد. اگر مخزن آب اتو خالی باشد و یا به طور مکرر از آن استفاده نکنید، باعث رشد میکروب ها در آب راکت و رسوب گرفتن اتو پرس می شود. شما باید برای رفع آن، فیلتر آن را عوض کنید.

۶)بوق زدن اتو پرس یکی دیگر از ایراداتی است که به دلیل عدم سازگاری ولتاژ برق شهری با ولتاژ اتو است. برای رفع آن باید از یک محافظ برق، جهت جلوگیری از آسیب  در برد الکترونیکی  استفاده کنید.

۷)ایراد دیگر در اتو پرس این است که وقتی ترموستات آسیب دیده باشد، باعث سوزاندن لباس ها می شود. این عامل به دلیل آن است که دمای اتو بیش از حد بالا رفته و باعث خرابی ترموستات و در نهایت سوزاندن لباس ها می شود. پس باید درجه ی اتو پرس را جوری تنظیم کنید که بیش از حد بالا نرود. با پیشرفت تکنولوژی، اتو پرس ها به گونه ای طراحی شده اند که درجه ی اتو متناسب با جنس هر لباسی تنظیم می شود.

رفع تضمینی مشکل بوق زدن اتو پرس در تهران

برای رفع تضمینی مشکل بوق زدن اتوپرس می توانید با اطمینان خاطر دستگاه معیوب خود را به آریابهکار واگذار نمایید.

این شرکت با در اختیار داشتن تجهیزات تعمیراتی پیشرفته و همچنین بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی ها، مرکز تخصصی تعمیر اتو پرس در تهران است.

در این مقاله می خواهیم به ایرادات شایع اتو پرس بپردازیم. اتو پرس وسیله ای الکتریکی است که لباس های چروک را صاف می کند.

لازم به ذکر است که کلیه خدمات تعمیر و تعویض قطعات در آریابهکار با ۹۰ روز گارانتی ارائه می شود.

هزینه‌های تعمیر کاملا مورد تایید اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی است. همچنین برای اطمینان بیشتر مشتریان از هزینه‌های منصفانه در آریابهکار امکان صدور فاکتور رسمی وجود دارد.

در صورتی که با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید و یا فرم آنلاین موجود در سایت را پر کنید، درخواست شما سریعا توسط کارشناسان بخش پذیرش پیگیری شده و اقدامات لازم برای اعزام سرویسکار به محل شما انجام می شود.

آدرس وبسایت: ariabehkarco.com

شماره تماس مرکز سراسری مشتریان : ۴۵۴۳۷ ۰۲۱

شماره همراه: ۰۹۱۹۰۱۱۱۲۱۴

دیجیاتو
بدون نظر

ورود