تریمر زلموند مدل TR42 ؛ موتور ژاپنی مابوچی، تیغه فولاد ضد زنگ هیتاچی و گارانتی ۲ ساله

تریمر زلموند مدل TR42 ؛ موتور ژاپنی مابوچی، تیغه فولاد ضد زنگ هیتاچی و گارانتی ۲ ساله

وقتی از ابزارهایی برای مرتب کردن سر و صورت مردان سخن به میان می آید، تریمر یا ماشین اصلاح ریش یکی از اساسی ترین ابزارهاست. در روزگاری که ریش گذاشتن بار دیگر رایج و به یکی از مدهای محبوب برای مردان تبدیل شده است، فروش تریمرها نیز افزایش قابل توجهی یافته است. ماشین اصلاح صورت نه تنها به شما کمک می کند که ظاهر جذابی داشته باشید بلکه در تامین بهداشت صورت نیز بسیار موثر هستند.

اگر چه داشتن یک ماشین اصلاح صورت، این روزها به یک باید برای هر مردی تبدیل شده و تقریباً هر مردی دستکم یک دستگاه اصلاح برای مرتب کردن موهای سر و صورتش دارد، خرید ماشین اصلاح مناسب چندان کار ساده ای نیست، به ویژه با تنوع و تعدد تریمرهایی که در بازار وجود دارد و تنها تعداد معدودی از آن ها ارزش هزینه کردن را دارند. خرید تریمر نوعی سرمایه گذاری است و به همین دلیل خرید ماشین اصلاح ریش نامناسب شبیه دور ریختن پولتان است. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با ماشین اصلاح صورت زلموند مدل TR42 آشنا کنیم که یکی از محصولات متعدد برند تایوانی زلموند است، برندی که لوازم زندگی باکیفیتی را در ایران عرضه کرده است.

در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با ماشین اصلاح صورت یا تریمر زلموند مدل TR42 آشنا کنیم که یکی از محصولات متعدد برند تایوانی زلموند است،

معیارهای خرید ماشین اصلاح صورت

بدیهی است که هنگام خرید ماشین اصلاح صورت نیز مانند هر گجت دیگری باید یک سری معیارها را در نظر داشته و سعی کرد بهترین کیفیت را در هر حوزه خریداری کرد. هنگام خرید ماشین اصلاح نیز باید به موارد زیر توجه داشت:

  • نوع موتور
  • جنس تیغه
  • باسیم، بی سیم یا باتری
  • شانه های اضافی
  • کیفیت بدنه
  • قیمت و گارانتی

اکنون که معیارهای اصلی که هنگام خرید یک ماشین اصلاح صورت مناسب باید مد نظر داشته باشیم را اعلام کردیم به سراغ ماشین اصلاح صورت زلموند مدل TR42 می رویم و آن را در هر حوزه بررسی خواهیم کرد.

در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با ماشین اصلاح صورت یا تریمر زلموند مدل TR42 آشنا کنیم که یکی از محصولات متعدد برند تایوانی زلموند است،

نوع موتور تریمر زلموند مدل TR42

موتور در هر دستگاه مکانیکی یا الکتریکی قلب تپنده آن دستگاه به شمار آمده که نقش اصلی را در کارکردی بی نقص و کارآمد دارد. در واقع هنگام خرید یک ماشین اصلاح صورت باید مهم ترین معیار برای شما موتور آن باشد. موتور تریمر زلموند مدل TR42 مانند دیگر دستگاه های زلموند از برند معتبر و ژاپنی مابوچی (Mabuchi) است. برند مابوچی متعلق به یک کمپانی ژاپنی شناخته شده در سطح جهانی است که در زمینه ساخت و طراحی موتورهای کوچک فعال بوده و برخی از قوی ترین و کارآمدترین موتورهای دستگاه های کوچک در جهان را تولید می کند. با چنین موتور قدرتمندی اطمینان خواهید داشت که تریمر زلموند از قدرت، دوام و کارآیی لازم برای استفاده ای طولانی مدت برخوردار است.

همچنین داشتن موتوری قدرتمند این اطمینان را حاصل می کند که هنگام کوتاه کردن موهای صورت، حجم موها تاثیر منفی روی عملکرد دستگاه نگذاشت و حتی در صورت بلند بودن و حجیم بودن موها نیز دستگاه تریمر بتواند موها را کوتاه کند. در واقع یکی از معضل ها و مشکلات عمده ماشین های اصلاح صورت این است که موتور ضعیفی داشته و هنگام کوتاه کردن ریش های بلند کارآیی چندانی ندارند اما موتور ژاپنی Mabuchi که در تریمر زلموند مدل TR42 به کار گرفته شده این مشکل را حل کرده است. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که هر چه موتور یک دستگاه تریمر قوی تر و معتبرتر باشد دوام کل دستگاه نیز بیشتر خواهد بود و با خرید تریمر TR42 می توانید اطمینان داشته باشید که تا سال ها از آن استفاده خواهید کرد.

در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با ماشین اصلاح صورت یا تریمر زلموند مدل TR42 آشنا کنیم که یکی از محصولات متعدد برند تایوانی زلموند است،

جنس تیغه ماشین اصلاح صورت زلموند مدل TR42

بعد از موتور، تیغه ماشین اصلاح صورت مهم ترین قسمت آن به شمار می آید. در تیغه تریمر زلموند از فولاد ضد زنگ وارداتی از برند هیتاچی (Hitachi) ژاپن استفاده شده که نیاز به معرفی ندارد. در واقع ماشین اصلاح صورت زلموند مدل TR42 دارای دو تیغه ضد زنگ است که یکی ۲۸ میلیمتری برای اصلاح ریش و دیگری ۱۰ میلیمتری و برای اصلاح ظریف است. بدین ترتیب علاوه بر تیغه اصلی ۲۸ میلیمتری برای کوتاه کردن ریش و خط گذاشتن، می توانید از تیغه کوچکتر نیز برای اصلاح ظریف تر مانند خط سبیل و داشتن تسلط بیشتر بر نقاط خاص صورت و به اصطلاح تتو کردن مو استفاده کنید که بسیار کاربردی است و اخیراً بسیار پرطرفدار شده است. در واقع سری تیغه های این دستگاه به راحتی و با فشار دادن شاسی هایی در دو طرف تیغه قابل تعویض هستند.

در واقع هر مردی که تاکنون تجربه استفاده از ماشین اصلاح صورت را داشته باشد به خوبی کارآیی این تیغه ظریف را درک خواهد کرد. همچنین جنس فولاد ضد زنگ تیغه این امکان را به شما می دهد که حتی در صورت مرطوب بودن موهای صورت نیز از این تریمر استفاده کنید بدون این که نگران زنگ زدن یا کاهش کارآیی تیغه های آن باشید. در واقع این تیغه ضد زنگ امکان اصلاح ریش Wet & Dry را برای شما ممکن می سازد. علاوه بر این، کیفیت بالای این تیغه های ژاپنی هیتاچی ساخته شده از فولاد ضد زنگ نه تنها استحکام و دوام بالایی داشته برای مدت زمان طولانی تیز باقی می مانند که کارآیی خود را در درازمدت نشان خواهند داد.

در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با ماشین اصلاح صورت یا تریمر زلموند مدل TR42 آشنا کنیم که یکی از محصولات متعدد برند تایوانی زلموند است،

دو عدد باتری تامین کننده نیروی تریمر زلموند مدل TR42

همانند ماشین های اصلاح سر و صورت، بی سیم بودن یکی از قابلیت هایی است که در خرید تریمر بسیار پرطرفدار است. تریمر زلموند مدل TR42 یک قدم فراتر رفته و تنها با استفاده از دو باتری قلمی آلکالین AA که در خود بسته بندی محصول موجود است می توانید از این ماشین اصلاح ریش استفاده کنید. در واقع، نه تنها این تریمر بی سیم است بلکه دارنده را از شارژ کردن ماشین اصلاح ریش خود بی نیاز کرده است. بدین ترتیب با استفاده از دو باتری قلمی، در هر جایی می توانید از این ماشین اصلاح صورت استفاده کنید که گزینه ای مناسب برای کسانی است که فرصت شارژ کردن آن را نداشته یا فراموش می کنند، گزینه ای که برای افراد دائم السفر بسیار مناسب و کارآمد است.

در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با ماشین اصلاح صورت یا تریمر زلموند مدل TR42 آشنا کنیم که یکی از محصولات متعدد برند تایوانی زلموند است،

شانه ها و اقلام اضافی تریمر زلموند مدل TR42

علاوه بر تیغه های ۱۰ و ۲۸ میلیمتری ساخته شده از فولاد ضد زنگ کمپانی هیتاچی، تریمر زلموند دارای چهار عدد شانه اضافی ۳، ۴، ۵ و ۶ میلیمتری است که هنگام کوتاه کردن موهای صورت بسیار به کارتان خواهند آمد. تمام مردانی که ریش بلند دارند به خوبی درک می کنند که داشتن شانه های اضافی یکی از ملزومات یک تریمر کارآمد است و می توانید براحتی میزان کوتاه کردن ریش خود را در قسمت های مختلف آن با چنین شانه هایی تنظیم کنید، موضوعی که همواره یکی از دغدغه های مردان هنگام کار با تریمر و خرید آن بوده است. این شانه ها بسیار محکم و از جنس پلاستیکی بادوامی ساخته شده و برای استفاده طولانی مدت مناسب هستند. از دیگر اقلام موجود در بسته بندی تریمر زلموند مدل TR42 می توان به دو باتری قلمی باکیفیت پاناسونیک، یک بطری روغن روان کننده و یک برس تمیز کننده اشاره کرد که برای تمیز کردن و تداوم کارکرد بی نقص تریمر حیاتی هستند.

کیفیت بدنه تریمر زلموند مدل TR42

اگر بخواهیم تریمر زلموند مدل TR42 را از لحاظ ظاهری و بدنه بررسی کنیم باید بدانید که بدنه این تریمر با کیفیت از ABS پلاستیکی ساخته شده که بسیار باکیفیت، محکم و بادوام است و این موضوع را با در دست گرفتن تریمر به راحتی متوجه خوهید شد. این تریمر ساختاری بسیار زیبا و رنگی تماماً مشکی دارد که قسمت ته آن با کمی فشار به سمت بیرون باز شده و دو باتری قلمی را در خود جای می دهد. دکمه روشن و خاموش درست در میانه دستگاه قرار گرفته و براحتی هنگام کار با تریمر در دسترس قرار دارد.

برای تعویض یا تمیز کردن تیغه ها و قسمت سری تریمر نیز دو شاسی موجود در دو طرف تیغه را به آرامی فشار داده و براحتی شاهد جدا شدن آن خواهید بود. در واقع جدا شدن سری و تیغه های تریمر یکی از قابلیت هایی است که در هنگام تمیز کردن بسیار کارآمد خواهد بود. وزن تریمر نیز نسبتاً سبک و در حد معقولی است که نگه داشتن آن برای مدت طولانی را آسان می سازد. از دیگر قابلیت های تریمر زلموند مدل TR42 می توان به گواهینامه های RoHs  و CE اشاره کرد که از استانداردهای قابل توجه در ماشین های اصلاح سر و صورت هستند.

در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با ماشین اصلاح صورت یا تریمر زلموند مدل TR42 آشنا کنیم که یکی از محصولات متعدد برند تایوانی زلموند است،

قیمت و گارانتی تریمر زلموند مدل TR42

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، این روزها برندهای زیادی در بازار تریمرها وجود دارند که اغلب آن ها کیفیت چندانی ندارند، به ویژه در شرایط تحریمی این روزهای ایران که به سختی می تواند برندهای باکیفیت را در بازار یافت. در این میان برند زلموند با محصولات خانگی متعدد و باکیفیتی توسط شرکت آژند قشم در بازار ایران حضور یافته است. قابل درک است که در میان این همه برند بی نام و نشان که با قیمت های نه چندان بالا عرضه می شوند، کالاهای باکیفیت و از برندهای معتبر دارای قیمت های بالاتری باشند.قیمت تریمر زلموند مدل TR42 در وبسایت آژند قشم ۱,۲۴۶,۰۰۰ تومان ذکر شده است که شاید کمی بالاتر از قیمت برندهای کمتر شناخته شده و عمدتاً چینی باشد اما به یاد داشته باشید که این قیمت از خیلی از برندهای شناخته شده تر پایین تر بوده و تریمر زلموند قابلیتی دارد که در دیگر برندها دیده نمی شود.

تمامی محصولات برند زلموند، از جمله تریمر مدل TR42 دارای گارانتی ۲۴ ماهه آژند سرویس هستند که تقریباً در این زمینه بی رقیب است. داشتن گارانتی دو ساله نه تنها نشان از اعتماد برند زلموند به تریمر خود و دیگر محصولاتش دارد بلکه خریدار را از بابت خدمات پس از فروش و گارانتی این محصول پس از خرید آسوده خواهد کرد. در کنار قطعات باکیفیت خارجی، گارانتی دومین دارایی ارزشمند تریمر زلموند مدل TR42 است. در زمینه مقایسه قیمت نیز باید بدانید که قیمت ست ماشین اصلاح فیلیپس مدل MG7715 در وبسایت دیجی کالا ۱,۹۸۹,۰۰۰ تومان و قیمت ست اصلاح فیلیپس مدل MG5730/15 نیز ۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان تعیین شده در حالی که قیمت تریمر زلموند نه تنها بسیار پایین تر بوده بلکه گارانتی دو ساله، آن را به انتخابی بسیار بهتر در مقایسه با دیگر برندها و حتی برندهای معتبری مانند فیلیپس تبدیل می کند.

شرکت آژند قشم به عنوان نماینده انحصاری محصولات پاناسونیک، انواعی از کالاهای خانگی مانند تلویزیون های هوشمند، سشوار ایتالیایی، ماشین اصلاح سروصورت تایوانی و موزن گوش و بینی را عرضه کرده است که همه آن ها علاوه بر کیفیت بالا و قطعات خارجی، از گارانتی ۲۴ ماهه آژند سرویس نیز برخوردارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات برند زلموند می توانید به بلاگ این برند در این آدرس اینترنتی مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: ماشین اصلاح زلموند؛ موتور ژاپنی مابوچی، تیغه استیل ضد زنگ سوئدی و کاملاً ضد آب

موزن گوش و بینی زلموند مدل TR61؛ موتور ژاپنی، تیغه‌ی ضد زنگ و قابل شستشو

بدون نظر

ورود