مادرانه های خانم بازیگر؛ ماجرای کیت وینسلت و ۳ فرزندی که از ۳ ازدواجش دارد

مادرانه های خانم بازیگر؛ ماجرای کیت وینسلت و ۳ فرزندی که از ۳ ازدواجش دارد

کیت وینسلت ۴۶ ساله، ۳ فرزند دارد که ثمره ی ۳ ازدواجی هستند که تاکنون داشته است. اینطور که گفته می شود وینسلت به بهترین شکل این موضوع را مدیریت کرده است. او دخترش میا را از همسر اولش، جیم تریپلتون و پسرش جو را از سم مندز دارد. پسر دیگرش، بیر بلیز هم حاصل ازدواج او با همسر فعلی اش، ادوارد ابل اسمیت است. میا حالا ۲۱ سال دارد، بنابراین ۲۱ سال از قدم گذاشتن وینسلت در این راه می گذرد، راهی که به گفته ی خودش اگر به ابتدای آن بازگردد هیچ چیز در آن را عوض نخواهد کرد.

کیت وینسلت یکی از موفق ترین بازیگران هالیوود است اما حالا می خواهیم ببینیم او چطور توانسته خانواده ی ویژه اما زیبای خود را هم به خوبی مدیریت کند.

معنی مادر بودن از نگاه وینسلت

کیت وینسلت چند بار ازدواج کرده و چند فرزند دارد؟

وقتی زندگی مشترک وینسلت و جیم تریپلتون به پایان رسید، فرزند اولش میا حتی یک سال هم نداشت. وینسلت بعدها با سم مندز که یک کارگردان است ازدواج کرد و صاحب پسرش جو الفی شد. ۹ سال بعد، زندگی مشترک وینسلت دوباره به پایان رسید اما او اصلاً اجازه نداد این موضوع باعث شود خود را ببازد چون مادر بودن از نظر وینسلت یعنی هیچ کاری نیست که از عهده ات خارج باشد.

تنها چند ماه پس از به دنیا آمدن فرزند سومش بیر بلیز که آن را از همسر سومش ادوارد ابل اسمیت دارد، وینسلت بار دیگر برای نقش آفرینی در برابر دوربین رفت. او در مصاحبه های خود گفته که مادر بودن از نظر او به چه معنی است. او معتقد است وقتی مادر می شوید از عهده ی هر کاری برمی آید و به این دلیل می توانید که باید انجام دهید.

دشواری های اختلاف سنی فرزندان

کیت وینسلت چند بار ازدواج کرده و چند فرزند دارد؟

میا حالا ۲۱ سال دارد و دیگر بالغ محسوب می شود. او وارد سینما هم شده است. در اولین فیلمش با مادر خود همبازی بود، اثری به نام  A Little Chaos که در سال ۲۰۱۴ ساخته شد. پسر بزرگ وینسلت، یعنی جو ۱۸ سال دارد و کوچک ترین فرزندش، بیر بلیز حالا ۸ ساله است. این اختلاف سنی میان فرزندان دشواری هایی ایجاد می کند که وینسلت خود نیز با توجه به متفاوت بودن نیازهای فرزندانش به لحاظ عاطفی و غیره، به این مسأله اذعان کرده است.

او گفته: «وضعیت خیلی پیچیده ای است چون معنی اش متفاوت بودن مدرسه ی بچه ها، ساعت تعطیلی شان، کلاس های فوق العاده شان بعد از مدرسه و مسائل دیگر است. از جهت عاطفی هم همینطور است. هر کدام چیزهای کاملاً متفاوتی از من طلب می کنند.»

قانون دوری از شبکه های اجتماعی

کیت وینسلت چند بار ازدواج کرده و چند فرزند دارد؟

وینسلت تصمیم قطعی گرفته که در شبکه های اجتماعی نباشد و در مورد اینکه چرا فرزندانش هم در این شبکه ها حضور ندارند صحبت کرده است.

او دنیای امروز که در آن همه با غریبه ها در ارتباط هستند را بسیار ترسناک دانسته است. وینسلت همچنین گفته: «متأسفانه ما در دنیایی زندگی می کنیم که باید از همه ی این چیزها باخبر باشیم. این مسأله با نسل جوان کاری می کند که فراتر از وحشتناک است. به همین خاطر دوستی های عادی دیگر اصلاً دوستی عادی نیستند چون در نیمی از مواقع، رابطه ای جعلی با آدم هایی هستند که اصلاً تا به حال آن ها را ندیده اند.»

نعمت داشتن یک شریک زندگی خوب

کیت وینسلت چند بار ازدواج کرده و چند فرزند دارد؟

وینسلت همچنین معتقد است داشتن یک شریک زندگی خوب که پدر خوبی برای بچه ها باشد، اهمیت زیادی دارد و این همان ویژگی ای است که همسر فعلی اش، ادوارد ابل اسمیت از آن برخوردار است.

وینسلت ادوارد را در مجموع بهترین اتفاق برای خود و خانواده اش دانسته است. وقتی کوچک ترین فرزندش بیر بلیز به دنیا آمد نیز وینسلت مشغول بازی در یک فیلم شد. اما چون همسرش در خانه از بچه ها مراقبت می کرد، خیال وینسلت کاملاً آسوده بود.

بیشتر کارهای فرزندانش را خودش انجام می دهد

کیت وینسلت چند بار ازدواج کرده و چند فرزند دارد؟

وینسلت دوست دارد بیشتر کارهای فرزندانش را خودش انجام دهد و خیلی از پرستار کمک نمی گیرد. او از اینکه فرزندانش متواضع بار آمده اند راضی است و معتقد است باید کارهای خانواده اش را خودش انجام دهد. او گفته: «دلم می خواهد وقتی بچه ها برمی گردند و به گذشته نگاه می کنند سوپ هایم را یادشان بیاید، ناهار مدرسه شان را که برایشان آماده می کردم و این را که خودم بعد از مدرسه دنبال شان می رفتم.» به اعتقاد وینسلت حتماً بچه هایش هم دوست نداشتند که او این کارها را به پرستار بسپارد.

وینسلت می گوید به او ثابت شده که همین چیزهای کوچک که خود او از دوران کودکی اش به خاطر دارد، بالاترین اهمیت را دارند. به همین دلیل فکر می کند که باید همین کارها را برای فرزندان خود هم انجام دهد تا آن ها هم زندگی عادی داشته باشند. او می گوید دلش نمی خواهد فرزندانش احساس کنند به خاطر شغل او با بقیه متفاوت هستند.

سعی می کند به همه ی کارها برسد و از آن لذت هم ببرد

کیت وینسلت چند بار ازدواج کرده و چند فرزند دارد؟

با وجود ۳ فرزند طبیعتاً وینسلت کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. با این حال کیت با خوشرویی پیش می رود. او گفته: «صادقانه می گویم، من سعی می کنم همه ی کارها را با انرژی و لبخندی از ته دل انجام دهم و حتی اگر خسته باشم هم سعی می کنم به کارم ادامه دهم. من فکر می کنم مسأله فقط این است که این نگاه را داشته باشید که توان انجام هر کاری را دارید، یاد بگیرید که چند کار را همزمان انجام دهید و بتوانید حواس جمع و خونسرد باشید.»

وینسلت همچنین بعد از پشت سر گذاشتن ۳ بارداری دیگر چندان به وزن خود اهمیت نمی دهد. شاید در رسانه ها دائماً در اینباره صحبت شود اما او خود معتقد است زندگی کوتاه تر از آن است که با چنین مسائل بی اهمیتی خود را اذیت کنیم. او بچه داری را جالب و مفرح می داند به همین دلیل معتقد است که بهترین کار لذت بردن از تک تک روزهای آن است.

این نگاه مثبت به بدن خود را به دخترش نیز به انتقال داده است

کیت وینسلت چند بار ازدواج کرده و چند فرزند دارد؟

وینسلت فکر می کند با آنچه در ابتدای فعالیتش در هالیوود بود بسیار فرق کرده است. او حالا ۴۶ سال دارد و بیشتر از هر وقت دیگری احساس اعتماد به نفس می کند و از داشتن ۳ فرزندش احساسی فراتر از خوشحالی دارد. او با هیچ یک از تغییراتی که مادر شدن در بدنش ایجاد کرده مشکلی ندارد و در اینباره گفته: «بدن من دیگر هرگز آن چیزی نخواهد شد که قبلاً بود و بعد از ۳ بچه هم چنین انتظاری ندارم.»

البته وینسلت از اول این نگاه مثبت را نداشت. او گفته وقتی به مدرسه می رفت به خاطر وزنش مورد زورگویی قرار می گرفت. او همچنین گفته در دوران جوانی الگوی مثبتی برای خود نداشت به همین دلیل همه ی تلاشش را کرده تا حس اعتماد به نفس نسبت به بدن خود را به تدریج در دخترش میا به وجود آورد. از قرار معلوم این مسأله تأثیر داشته است. میا خود حالا بازیگر است و در فیلم هایی همچون Shadows بازی کرده و شباهت زیادی به دوران جوانی وینسلت دارد.

برایش مهم نیست دیگران درباره اش چه فکر می کنند

وینسلت به هیچ یک از شایعات و حرف هایی که درباره اش مطرح می شود، اهمیت نمی دهد. او از چیزهایی که دیگران درباره ی او و داشتن ۳ فرزند از ۳ ازدواج می گویند، ناراحت نمی شود.

او همچنین در مصاحبه ای گفته هیچ کس حق قضاوت درباره ی دیگران را ندارد چون از شرایط یا واقعیت ماجرا هیچ چیز نمی داند. او گفته: «این واقعاً مرا به هم می ریزد که یک نفر بتواند آشکارا با کسی اینطور رفتار کند. کار خیلی خوبی نیست. من واقعاً از رسانه ها عذر می خواهم که عاشق و باردار شدم.  معذرت می خواهم اگر از نظر شما کار نابخردانه ای بوده.»

منبع: brightside
یک نظر

ورود

  • Niloofar دی ۲۳, ۱۴۰۰

    من طرفدار هزار اتیشه ی کیت وینسلت هستم??