جنجال ساده زیستی شهردار مشهد و واکنش کاربران به گاف توییتری مجید طهوریان

جنجال ساده زیستی شهردار مشهد و واکنش کاربران به گاف توییتری مجید طهوریان

اخیراً یکی از اعضای شورای شهر مشهد در توئیتی ضمن انتشار عکسی که گفته شام شهردار مشهد است به ساده زیستی وی اشاره کرده. این توئیت با واکنش های زیادی از سوی کاربران این شبکه ی اجتماعی رو به رو شده و تقریباً تمامی کاربران، این توئیت و صاحبش را به سخره گرفته اند.

اخیراً یکی از اعضای شورای شهر مشهد در توئیتی ضمن انتشار عکسی که گفته شام شهردار مشهد است به ساده زیستی وی اشاره کرده
ساده زیستی شهردار مشهد از نگاه عضو شورای شهر

برخی از واکنش های کاربران را به توئیت این عضو شورای شهر مشهد با هم مرور می کنیم:

«من که ایشونو نمی شناسم ولی اگه من شهردار بودم شیشلیک می خوردم اما وظیفه ام رو درست انجام می دادم. سالاد خوردن من دردی از مردم شهر دوا نمی کنه، اما پیگیری و مداومت و تلاش و وجدان کاری من قطعا مثمر ثمر خواهد بود. این حرکت ها پوپولیستی و نمایشیه. نتیجه مهمه.»

«حداقل برنج روی قاشق و اون دوغ رو تو عکس نمی ‌ذاشتی لعنتیِ ساده زیست.»

«خب چی کار کنیم بزرگوار؟ الان تشکر کنیم که غذاشون سالاده؟! الان سالاد می خورن یعنی عملکردشون تو شهرداری عالیه؟ سالاد خوردن نشانه عملکرد عالیه؟! دونه برنج روی قاشق رو هم فاکتور می گیریم.»

«خجالت بکشید، مردم رو به سخره گرفتید، عضو محترم شورا به جای این ریاکاری‌، یک توییت در مورد مشکلات شهری بنویسید.»

«مجید جان اون برنج که چسبیده به قاشقت رو یادت رفت بریزیش تو اون بشقاب کنار سالادت. پاک کن دوباره عکس بگیر.»

«حالا بگید بنده خدا بیشتر برنج بخوره. یه دونه خیلی کمه.»

«گیرم که اصلا باشه… خب چی رو ثابت میکنه؟! بنده خدا چاقه، زیادی خورده، قند و چربیش رفته بالا، حالا رژیم گرفته! می خواست نگیره… به مردم چه ربطی داره؟! می خواست رژیم نگیره! رژیم گرفته تا جسمش سالم بشه، منّتش رو سر مردم می ذارید؟! واقعا متاسفم… تا کجا سقوط اخلاقی… آینده روشنی دارید.»

«فرزندم، باشد یا نباشد، چه ربطی به مردم دارد؟ هر کسی نوعی رژیم غذایی را می ‌پسندد. افرادی هستند که اصلا شام نمی‌ خورند. سال هاست مردم فهمیده شده ‌اند و دوره این نمایش های ریاکارانه تمام شده.»

اخیراً یکی از اعضای شورای شهر مشهد در توئیتی ضمن انتشار عکسی که گفته شام شهردار مشهد است به ساده زیستی وی اشاره کرده
مجید طهوریان عسگری

مجید طهوریان عسکری عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد دارای کارشناسی فیزیک گرایش هسته ای، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی، گرایش تشکیلات و بهبود روش ها، دانشجوی دکتری مدیریت دولتی، گرایش رفتار سازمانی و مدرس دانشگاه است. از سوابق اجرایی وی می توان به مدیریت فرهنگ سرای فناوری و رسانه سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد اشاره کرد.

گفتنی است شهردار مشهد سید عبدالله ارجائی شیرازی است. وی متولد ۱۳۵۹ و دارای کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات است. از سوابق اجرایی وی می توان به فرمانداری شهرستان فاروج و معاونت فرمانداری شهر مشهد اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

چرا «شهردار قاتل»، نتوانست خشم خود را کنترل کند؟ راهکارهایی برای کنترل خشم

هزینه های عجیب و غریب شهرداری تهران برای طرح «تهران ۱۴۰۰»

مطالب مرتبط
۲ نظر

ورود

  • مهمان دی ۲۵, ۱۴۰۰

    اون دونه برنج اخلاص و شرفش از این دروغگوهای مزوّر بیشتره. ببین چقدر بدبختند که جز دروغ چیزی برای دلخوش کردن مردم ندارند. آقای مدرس دانشگاه لابد با خودش گفته چه حرکت حساب شده ای زدم هم چلو کبابمون رو زدیم هم با یک عکس جایگاه شهردار رو توی دل مردم بالا بردم.

  • رامین دی ۲۵, ۱۴۰۰

    خدا خودش هیچ کس رو اینطوری رسوا نکنه. خدایا خودت همه مسئولین دروغگو رو همینطوری رسوای دو عالم بفرما.