همبازی شدن گلشیفته فراهانی با ماریون کوتیار در یک فیلم جدید

همبازی شدن گلشیفته فراهانی با ماریون کوتیار در یک فیلم جدید

گلشیفته فراهانی در یک فیلم جدید با ماریون کوتیار ، بازیگر مشهور فرانسوی، همبازی شده است.

این پروژه ی جدید یک فیلم فرانسوی به نام Brothers & Sisters و به کارگردانی آرنود دپلشن است.

علاوه بر کوتیار و فراهانی، ملویل پوپائود، بازیگر ۴۸ ساله فرانسوی هم در این فیلم نقش آفرینی می‌ کند.

این فیلم درباره ی یک خواهر و برادر (با بازی کوتیار و پوپائود) است که سال ها است با هم صحبت نکرده‌ اند، اما مرگ والدین شان آن ها را مجبور به دیدار مجدد می‌ کند. گلشیفته فراهانی در این فیلم نقش همسر این برادر را ایفا می‌ کند.

آرنود دپلشن، کارگردان فرانسوی، که تاکنون چندین بار نامزد و برنده نخل طلای کن و جایزه سزار شده، فیلم‌ هایی نظیر Kings & Queen و Deception را کارگردانی کرده است.

گلشیفته فراهانی و ماریون کوتیار در سال ۲۰۱۳ جزء هیئت داوران جشنواره فیلم مراکش بودند که ریاست آن برعهده ی مارتین اسکورسیزی بود.

همچنین در سال ۲۰۱۸ وقتی گلشیفته فراهانی تصویری از خود در فیلم سینمایی دختران خورشید در اینستاگرامش منتشر کرد، کوتیار در کامنتی اشتیاق خود را برای تماشای فیلم فراهانی ابراز کرد. او نوشت: «نمی توانم برای دیدن این فیلم صبر کنم.»

همبازی شدن گلشیفته فراهانی با ماریون کوتیار در فیلم
گلشیفته فراهانی در کنار مارتین اسکورسیزی و ماریون کوتیار در جشنواره فیلم مراکش ۲۰۱۳

گلشیفته فراهانی از زمان مهاجرت از کشور، با برخی بازیگران و کارگردانان مشهور خارجی همکاری داشته است.

او در اولین فیلم سینمایی خارجی اش، «یک مشت دروغ» (Body of Lies) به کارگردانی ریدلی اسکات، با لئوناردو دیکاپریو همبازی شد.

فراهانی همکاری دوباره ای با ریدلی اسکات در فیلم «خروج: خدایان و پادشاهان» (xodus: Gods and Kings) داشت و در فیلم «پترسون» (Paterson) جیم جارموش با آدام درایور همبازی شد.

در اپیزود جدید مجموعه فیلم «دزدان دریایی کاراییب» به نام «مردگان حکایت نمی کنند» (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales) حضور یافت و در فیلم اکشن «استخراج» (Extraction) با کریس همسورث همبازی شد.

همچنین به تازگی یک سریال علمی تخیلی آمریکایی به نام «هجوم» (Invasion) با بازی گلشیفته فراهانی از سرویس اپل تی وی پلاس پخش شد که درباره ی حمله ی موجودات فضایی بود. فراهانی در این سریال با سم نیل همبازی بود.

گلشیفته فراهانی که در مرداد سال ۹۹ از دریافت شهروندی فرانسه پس از گذشت ۱۲ سال از ترک ایران خبر داده بود، چندی قبل در مصاحبه ای گفت به دلیل اینکه در هالیوود تنها نقش تروریست خاورمیانه ای به او پیشنهاد می شد تصمیم به ترک هالیوود گرفت و سینمای اروپا را برای ادامه ی فعالیت بازیگری اش برگزید.

او در اینباره گفت: «در ابتدا در هالیوود دائم به من نقش تروریست خاورمیانه‌ ای پیشنهاد می‌ شد، برای همین آنجا را ترک کردم. به اروپا رفتم تا آزاد باشم و در نقش‌ هایی بازی کنم که ریشه‌ ی آن ها خیلی مشخص نباشد، نقش‌ هایی که امیدها و مشکلاتی دارند که هر شهروند دیگری در جهان دارد.»

بیشتر بخوانید:

دو ایرانی در فهرست زیباترین زنان دنیا؛ گلشیفته فراهانی و کیمیا حسینی

تیموتی شالامی لباسی منقش به تصویر گلشیفته فراهانی به تن کرد

روایت محمدرضا زائری از تماس گلشیفته فراهانی با سردار سلیمانی

روایت گلشیفته فراهانی از پشت پرده مهاجرتش

انتقاد بهزاد فراهانی از سانسور در برنامه «دورهمی» بخاطر حرفهایش درباره گلشیفته

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۷ نظر

ورود

  • صفی الله هاشم پور دی ۲۷, ۱۴۰۰

    دختر ایران گلشیفته فراهانی باعث افتخار ایران تویی خانمی.

  • صفی الله هاشم پورک دی ۲۷, ۱۴۰۰

    درود بر گلشیفته عزیز ایران.

  • بزرگمهر دی ۲۸, ۱۴۰۰

    بازیگران خودفروشی که هنر خود و ملت خود را به حاکمان فروخته اند، ببینند نتیجه عمل هنرمندی که خود و هنر خود را نفروخت و همچون شمایان هنربند وابسته نشد و آزادی هنر و آزادگی هنرمند را به شما خودفروشان یاد داد. او امروز در جایگاه نخست سینمای جهان، نام ایران و هنر ایرانیان را به رخ جهانیان می کشد. نه چون شما که کاری جز دم تکان دادن و پاچه خواری و تحریف تاریخ و دروغگویی و ریاکاری نکردید.

  • علی دی ۲۸, ۱۴۰۰

    از کی تن فروشی در سینما شده هنر و افتخار

  • حمیدرضا دی ۲۹, ۱۴۰۰

    قربون هر چی خانومه بری به توام میشه گفت زن باید گفت بهت …..

  • ایران بهمن ۱, ۱۴۰۰

    موفق باشی

  • P.d بهمن ۲, ۱۴۰۰

    برای آرزوی موفقیت و پیشرفت روز افزون دارم