اسامی ممنوعه برای نامگذاری نوزاد در کشورهای مختلف ؛ از «نوتلا» تا «پلیس آهنی»

اسامی ممنوعه برای نامگذاری نوزاد در کشورهای مختلف ؛ از «نوتلا» تا «پلیس آهنی»

وقتی بحث نامگذاری نوزاد پیش بیاید، برخی از والدین ایده های عجیب و غریبی به سرشان می زند. اما گاهی اوقات این اسامی آن قدر افتضاح و از لحاظ فرهنگی نامناسب یا زشت هستند که از آن ها جلوگیری می شود. در این مطلب نگاهی می اندازیم به برخی از اسامی ممنوعی که با شنیدن شان دهان تان باز می ماند.

نوتلا

یک زوج فرانسوی گویا آن قدر این برند مشهور شکلات را دوست داشته اند که تصمیم می گیرند از آن برای نامگذاری نوزاد خود استفاده کنند. خوشبختانه قاضی اجازه این کار را به آن ها نمی دهد چرا که به نظرش این اسم باعث می شود بچه «مضحکه» دیگران شود و این پدر و مادر فرانسوی در عوض تصمیم می گیرند نام دخترشان را «اِلا» (Ella) بگذارند.

اسامی ممنوعه برای نامگذاری کودکان در کشورهای مختلف

شاهزاده ویلیام

یک پدر و مادر فرانسوی دیگر نیز تصمیم گرفته بودند نام بچه شان را شاهزاده ویلیام بگذارند و باز هم قاضی دیگری به همان دلیل قبل اجازه این کار را به آن ها نداد.

اسامی ممنوعه برای نامگذاری کودکان در کشورهای مختلف

جمعه

گذاشتن اسم یک فصل روی بچه را می شود قبول کرد اما از قرار معلوم روزهای هفته قابل قبول نیستند. یک زوج جوان ایتالیایی می خواستند اسم فرزندشان را «جمعه» بگذارند، دولت اجازه این کار را نداد و این اسم را «مضحک و خجالت آور» نامید.

۳

جای تعجب ندارد که مقامات نیوزلند به پدر و مادری جوان اجازه ی گذاشتن نام «سه» بر نوزادشان را نداده اند. به آن ها گفته شد که نمی توانند در نامگذاری بچه از اعداد استفاده کنند.

سیانور

متاسفانه یک مادر اهل ولز گمان کرده بود که ماده ای سمی انتخاب خوبی است و می خواست دخترش را به نام این ماده که باعث مرگ هیتلر نیز شده، بگذارد.

ایکیا

در استرالیا کسی حق ندارد نام نوزادش را «ایکیا» بگذارد. حتی در سوئد نیز که کشور مبدأ این شرکت فعال در زمینه فروش تخت خواب، میز و سایر لوازم است، کسی حق ندارد نام این شرکت را بر روی بچه اش بگذارد.

اسامی ممنوعه برای نامگذاری کودکان در کشورهای مختلف

پلیس آهنی

بعد از فیلم علمی تخیلی و پرفروش «پلیس آهنی» در سال ۱۹۸۷، این اسم در مکزیک آن قدر محبوب شد که در یک مورد زوجی جوان می خواستند برای نامگذاری نوزاد خود از این اسم استفاده کنند که این اجازه به آن ها داده نشد.

پلیس آهنی

@

یک پدر و مادر چینی می خواستند نام اَت ساین را روی بچه شان بگذارند. اما باز هم مقامات به کمک نوزاد آمدند و نگذاشتند این اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید:

دختری با طولانی ترین اسم جهان؛ اسمی که بیش از ۱۰۰۰ حرف دارد!

نامگذاری عجیب و غریب نوزادان در میان والدین خارجی؛ از «شاه کُش» تا «کوکایین»

منبع: The Sun
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود