مقایسه قابلیت‌های امنیتی گلکسی ای ۵۲ اس و می ۱۱ لایت فایوجی + ویدیو

مقایسه قابلیت‌های امنیتی گلکسی ای ۵۲ اس و می ۱۱ لایت فایوجی + ویدیو

این روز ها اکثر افراد وقتی بخواهند گوشی اندرویدی بخرند به احتمال زیاد به سراغ برندهای سامسونگ یا شیائومی خواهند رفت. بخش زیادی از این انتخاب به امکانات رابط کاربری اختصاصی سامسونگ و شیائومی یعنی وان یوآی و می یوآی برمی‌گردد. در ویدیویی که در ادامه مطلب خواهید دید می خواهیم از چند ویژگی کاربردی وان یوآی صحبت کنیم و ببینم آیا در می یوآی جایگزین دارند یا خیر. برای این کار هم دو میان رده باکیفیت از برند سامسونگ و شیائومی یعنی گلکسی ای ۵۲ اس فایوجی و می ۱۱ لایت فایوجی را انتخاب کرده و با هم مقایسه می کنیم.

مقایسه گلکسی ای ۵۲ اس فایوجی و می ۱۱ لایت فایوجی

ای ۵۲ اس و می ۱۱ لایت کلاً بسیار شبیه هم‌ هستند. هر دوی این گوشی های اندرویدی چیپ قوی، نمایشگر عالی و دوربین‌های باکیفیت دارند و قیمت هر دو نیز در حال حاضر زیر ۱۰ میلیون تومان است. ای ۵۲ اس الان اندروید ۱۱ داشته با وان یوآی ۳.۱ و آپدیت امنیتی دسامبر ۲۰۲۱. می ۱۱ لایت هم اندروید ۱۱ با می یوآی ۱۲.۵.۶ و پچ امنیتی اکتبر ۲۰۲۱ دارد. ولی سامسونگ قول داده است که تا اندروید ۱۴ را برای ای ۵۲ اس آپدیت خواهد کرد در حالی که در مورد گوشی شیائومی چنین قولی داده نشده است.

اولین ویژگی که می‌خواهیم در مورد آن صحبت کنم یک اپ امنیتی به اسم پرایوت شیر است. خیلی وقت ها می خواهیم یک عکس یا یک ویدیو یا حتی یه سند تجاری مهم را برای یک فرد دیگ بفرستیم ولی نگران این هستیم که شاید از آن عکس، فیلم یا سند سوء استفاده شود. پرایوت شیر با تکنولوژی بلاکچین این مشکل را حل کرده است. بعد از نگاه کردن به این مقایسه خواهید فهمید که گلکسی ای ۵۲ اس فایوجی از برند سامسونگ از بسیاری از جهات از می ۱۱ لایت فایوجی برند شیائومی بهتر بوده و حتی برخی قابلیت های گوشی سامسونگ در گوشی هم رده ی شیائومی دیده نمی شود.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود