کریستیانو رونالدو: به زودی با جورجینا ازدواج می کنم

کریستیانو رونالدو: به زودی با جورجینا ازدواج می کنم

کریستیانو رونالدو می گوید که «۱۰۰۰ درصد» مطمئن است که با جورجینا ازدواج خواهد کرد و این ازدواج ممکن است یک ماه دیگر اتفاق بیفتد. به گزارش دیلی میل، فوتبالیست ۳۶ ساله که ۵ سال است با جورجینا ۲۸ ساله ارتباط دارد پیش تر گفته که آن ها «یک روزی» با هم ازدواج خواهند کرد و جورجینا تاکید می کند که وقتی کریس از او برای ازدواج خواستگاری کند جواب مثبت خواهد داد.

و احتمال دارد این روز به زودی سر برسد. رونالدو در مستند نتفلیسکی I Am Georgina به این قضیه اشاره می کند. او می گوید: «من همیشه به جئو می گویم وقتی آن لحظه خاص در زندگی ما اتفاق بیفتد… او منظورم را متوجه می شود. ممکن است تا یک سال آینده باشد، یا شش ماه یا یک ماه. ۱۰۰۰ درصد مطمئنم که اتفاق خواهد افتاد.»

این زوج آوریل امسال صاحب دوقلو خواهند شد. کریستیانو همین الآن هم ۴ فرزند دارد: کریستیانو جونیور ۱۱ ساله که به طور عمومی اعلام نشده مادرش کیست، اِوا و ماتئو ۴ ساله که از طریق رحم اجاره ای متولد شده اند و آلانا ۴ ساله که فرزند او و جورجینا است.

جورجینا تولد ۲۸ سالگی اش را در روز پنجشنبه حین سفری پرزرق و برق به دبی جشن گرفت و عکس های آن را در اینستاگرامش با هواداران به اشتراک گذاشت. علاوه بر نورپردازی لیزری برج خلیفه به افتخار جورجینا، رونالدو دسته گل زیبایی مملو از رز سرخ که کلمه Love روی آن نقش بسته بود را به نامزدش هدیه داد.

کادو تولد جورجینا

این مراسم تولد باشکوه در حالی صورت می پذیرفت که جورجینا فاش کرده بود که پس از سکته ی پدرش او برای مدت کوتاهی نخواسته کریستیانو را ببیند. این زوج مشهور برای اولین بار زمانی هم را ملاقات کردند که رودریگز به عنوان فروشنده پوشاک در شعبه ای از گوچی در مادرید کار می کرد و به رونالدو در انتخاب هایش کمک می کرد.

کریستیانو و جورجینا

رودریگز در مستندش می گوید که برای مدتی دیگر با هم بیرون نرفته اند چون که بعد از بیماری پدرش او «ناراحت و غمگین» بوده است. کریستیانو درباره رابطه عاشقانه شان می گوید: «ناگهانی نبود. مدتی طول کشید؛ شاید چند ماه، چون که آن زمان ما چند وقتی هم را ندیدیم.»

تولد جورجینا رودریگز

خورخه، پدر جورجینا در سال ۲۰۱۶ سکته کرد و ۳ سال بعد به خاطر پیچیدگی های دنباله دار بیماری درگذشت. خورخه و دخترش رابطه پیچیده ای داشتند چرا که در حالی که خورخه به خاطر قاچاق مواد مخدر ۱۰ سالی را در زندان می گذراند، دایی اش مسئولیت بزرگ کردن او را به عهده گرفته بود.

بیشتر بخوانید:

کادوی خیره‌کننده کریستیانو رونالدو به جورجینا رودریگز به مناسبت تولدش

زندگی جورجینا رودریگز، نامزد کریستیانو رونالدو، موضوع یک سریال مستند نتفلیکس شد

کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز صاحب دوقلو خواهند شد

نگاهی به کلکسیون جواهرات کریستیانو رونالدو و نامزدش جورجینا رودریگز

منبع: Dailymail
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۵ نظر

ورود

  • حق گو بهمن ۱۲, ۱۴۰۰

    این رونالدو هم عجب آدم عوضیه بخدا زده دختره بیست ساله رو با پنج تا بچه تازه دم از ازدواج میزنه کاری که یه زن و مرد بالای سی سال در سی سال انجام میدن این دختره بیچاره در سه سال پنج تا بچه زاییده اگر البته چیزی ازش باقی مونده باشه بعد تازه آقا یاده ازدواج افتاده زکی بابا تو دیگه کی هستی

    • هه بهمن ۱۲, ۱۴۰۰

      اوسکل زوری که نگرفتتش خودش خواسته

  • کریم بهمن ۱۲, ۱۴۰۰

    ففط یه بچه ازش داره بقیه ماله خانمش نیستن

  • هانی بهمن ۱۲, ۱۴۰۰

    خدایابعدچندتابچه تازه میخوان ازدواج کنن

  • ؟?? بهمن ۱۲, ۱۴۰۰

    حالیت نشد که فقط یه بچه از این زنه داره؟واقعا فکر کردی پنج تا زاییده؟???سالی چند تا….؟??