سانسور نوازندگی مهراوه شریفی نیا در مسابقه بندبازی + ویدئو

سانسور نوازندگی مهراوه شریفی نیا در مسابقه بندبازی + ویدئو

مهراوه شریفی نیا سانسور نوازندگی خود در مسابقه بندبازی را تأیید کرد.

مسابقه بندبازی یک برنامه استعدادیابی جدید در حوزه موسیقی است که پخش آن از پنجشنبه ی هفته ی گذشته در شبکه نمایش خانگی آغاز شده است و داوران آن چهره های مشهوری از جمله مهراوه شریفی نیا هستند.

مسابقه بندبازی در نخستین قسمت خود با اجراهایی از داوران برنامه همراه بود. در این اجراها هر یک از داوران برنامه به خوانندگی و نوازندگی پرداختند.

با این حال مخاطبان مسابقه بندبازی متوجه شدند نوازندگی مهراوه شریفی در یکی از این اجراها سانسور شده است. در این اجرا که با خوانندگی امید نعمتی، یکی دیگر از داوران برنامه همراه بود، شریفی نیا نیز به عنوان نوازنده ی فلوت حضور داشت، اما از نمایش نوازندگی او خودداری شده و تنها به نشان دادن تصاویری مبهم از او اکتفا شده بود.

این موضوع توسط مهراوه شریفی نیا نیز تأیید شد.

او روز گذشته در یک استوری اینستاگرامی تصاویری از نوازندگی خود در مسابقه بندبازی منتشر کرد و نوشت: «حداقل عکسش رو میتونیم ببینیم!!!»

مهراوه شریفی‌ نیا که متولد سال ۱۳۶۰ در تهران است، گرچه به عنوان بازیگر شناخته می شود اما فارغ‌ التحصیل رشته موسیقی کلاسیک از دانشگاه هنر تهران است.

او در ابتدا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خواند ولی از این رشته انصراف داد و سپس به سراغ رشته موسیقی رفت.

علاقه ی او به جهان موسیقی کلاسیک به پیش از تحصیل در این رشته بازمی گردد و او در این سال ها به نوازندگی پیانو، فلوت‌ کلیددار و درامز مشغول بوده تا آنجا که گاهی در تئاتر در نقش نوازنده و هم‌سرا حاضر شده است، از جمله نمایش «مری پاپینز» که در سال ۹۸ در تالار وحدت تهران به روی صحنه رفت.

پیانو نوازی مهراوه شریفی نیا در نمایش مری پاپینز
پیانو نوازی مهراوه شریفی نیا در پشت صحنه سریال دل
تصویری از پایان نامه مهراوه شریفی در رشته موسیقی که خود در اینستاگرامش منتشرش کرده است.

شریفی نیا سابقه ی تدریس موسیقی، نواختن روی استیج و حتی حضور کوتاه‌مدت در یک گروه موسیقی را دارد. با این وجود در حرفه ی بازیگری بیشتر دیده شده و به همین دلیل بیشتر از طرفداران حوزه موسیقی شناخته شده است.

ساز تخصصی مهراوه شریفی نیا پیانو است و او بارها تصاویر و ویدئوهایی از پیانو نوازی خود در اینستاگرامش منتشر کرده است.

حالا با حضور مهراوه شریفی نیا در میان داوران مسابقه بندبازی ، توانایی او در حوزه موسیقی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و از روزهای گذشته ویدئویی قدیمی از پیانو نوازی او به همراه سامان احتشامی، نوازنده ی مشهور، در فضای مجازی دست به دست می شود.

مسابقه بندبازی رقابتی میان گروه های تازه کار موسیقی در ژانرهای پاپ و پاپ-تلفیقی است که جایزه ای یک میلیارد تومانی برای برنده ی آن در نظر گرفته شده است.

امید حاجیلی، خواننده ی مشهور و محبوب پاپ، اجرای مسابقه بندبازی را برعهده دارد و علیرضا عصار، مهراوه شریفی‌ نیا، امید نعمتی و بهروز صفاریان هیأت داوران این مسابقه را تشکیل می دهند.

مسابقه بندبازی به کارگردانی نیما بانکی پنجشنبه و جمعه ی هر هفته از پلتفرم فیلم نت منتشر می شود.

بیشتر بخوانید:

همه چیز درباره مسابقه بندبازی ، برنامه استعدادیابی جدید شبکه نمایش خانگی

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود