جیسون موموآ رسماً به جمع بازیگران فیلم «سریع و خشن ۱۰» پیوست

جیسون موموآ رسماً به جمع بازیگران فیلم «سریع و خشن ۱۰» پیوست

جیسون موموآ ، ستاره «آکوامن» به طور رسمی به خانواده ی «سریع و خشن» (Fast and Furious) پیوست. به گزارش ورایتی، موموآ در دهمین فیلم از فرنچایز «سریع و خشن» مقابل شخصیت دومینیک تورتو با بازی وین دیزل نقش آفرینی خواهد کرد.

تیم سازنده در روز جمعه رسماً ملحق شدن موموآ به جمع گروه را در توئیتر خوشامد گفت. این فیلم را که موقتاً «سریع و خشن ۱۰» نام گرفته جاستین لین کارگردانی خواهد کرد. قرار است همه اعضای گروه شامل میشل روریگز، تایریس گیبسون، لوداکریس، سانگ کانگ و شارلیز ترون در فیلم دهم حضور داشته باشند.

جیسون موموآ در سریع و خشن

«سریع و خشن ۱۰» قرار است ۱۹ مه ۲۰۲۳ روی پرده سینماها برود. لین که از فیلم سوم تا ششم کارگردانی را به عهده داشت بار دیگر برای کارگردانی فیلم نهم یعنی F9: The Fast Saga به مجموعه بازگشت. این فیلم در تابستان روی پرده ها رفت و فروش جهانی ۷۲۶ میلیون دلاری را به ارمغان آورد.

وین دیزل

موموآ جدیدترین فوق ستاره ای است که به فرنچایز «سریع و خشن» که از سال ۲۰۰۱ تا کنون در مقابل دیده هواداران قرار داشته، می پیوندد. مجموعه فیلم های «سریع و خشن» طی این سال ها اسم های بزرگی را به خود جذب کرده است: دواین جانسون، جیسون استاتهام، لوک اوانز، کرت راسل، هلن میرن و جان سینا. گل گدوت نیز قبل از این که واندروومن بشود، در سه مورد از فیلم های «سریع و خشن» بازی کرده بود.

وین دیزل

اگرچه موموآ را بیشتر با شخصیت آکوامن می شناسند اما او طی سال ها رزومه موفقیت آمیزی برای خود فراهم آورده. او علاوه بر «آکوامن» در سریال «بازی تاج و تخت» در نقش کال دروگو و در فیلم «تل‌ماسه» (Dune) نیز حضور بسیار موفقی داشته است.

جیسون موموآ

اوایل ژانویه، موموآ بازی در فیلم «آکوامن و پادشاهی گم شده» به کارگردانی جیمز وان (که بر حسب تصادف «سریع و خشن ۷» را نیز کارگردانی کرده) را به پایان رساند.

اخبار پیوستن موموآ به گروه بازیگران «سریع و خشن» در حالی مطرح می شود که دواین جانسون اعلام کرده که دعوت وین دیزل برای ایفای نقش لوکاس هابز در فیلم دهم را نپذیرفته است.

وین دیزل دواین جانسون سریع و خشن

با این حال سایر اعضای گروه فیلمسازی با سرعت به پیش می روند. مدتی پیش لین اعلام کرد که او و دیزل سال هاست که در حال طراحی خطوط داستانی این مجموعه فیلم بوده اند.

بیشتر بخوانید:

جیسون موموآ پس از ۱۶ سال از لیزا بونت جدا شد؛ آیا پای امیلیا کلارک در میان است؟

علت جدایی جیسون موموآ از لیزا بونت توسط یکی از نزدیکانش فاش شد

آوارگی جیسون موموآ بعد از جدایی از همسرش و زندگی در خودرو کاروان ۷۵۰ هزار دلاری

«آکوامن ۲» با فیلمنامه ای از جیسون موموآ ساخته می شود

منبع: Variety
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود